ایرلاین ایران ایر

ایران ایرIran Air

هواپیمایی ملی ایران در اسفندماه سال ۱۳۴۰ با ادغام دو شرکت قدیمی هواپیمایی ایرانین ایرویز و پرشین ایرویز تاسیس شد و از فروردین ماه سال ۴۱ شروع به کار کرد. این هواپیمایی که بیش از نیم قرن با پرچم ایران فعالیت کرده در این مدت فراز و نشیبهای بسیاری را پشت سر گذاشته است.

ایران ایر اکنون قدیمی ترین هواپیمایی در ایران و یکی از بهترین ایرلاین های ایران است که هم ناوگان بزرگ و قدرتمندی دارد و هم با خرید هواپیماهای جدید ایرباس در سال های اخیر به تجهیز و نوسازی ناوگان خود پرداخته است.

ایران ایر در حال حاضر پروازهای بسیاری به اروپا و دیگر مقاصد دور و نزدیک، به طور روزانه در برنامه خود دارد. قیمت ارزان بلیط هواپیما ایران ایر یکی از دلایل استقبال ایرانی ها و مردم دیگر کشورها پروازهای هما است. بیشترین پروازهای داخلی ایران ایر از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز و اهواز انجام میشود.

راهنمای خرید بلیط پرواز ایران ایر

برای خرید آنلاین بلیط پرواز ایران ایر، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای ایران ایر برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می آید.

شما این امکان را دارید که به کمک فیلتر های موجود ، لیست پرواز ها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط ایران ایر را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.

دریافت آنلاین کارت پرواز ایران ایر

دریافت آنلاین کارت پرواز هنوز برای مسافران ایران ایر فراهم نشده است اما مسافران پروازهای ایران ایر در فرودگاه های مهرآباد، اهواز، اصفهان و مشهد می توانند از طریق دستگاه های خودکار (کیوسک)، شماره صندلی خود را انتخاب و کارت پرواز خود را دریافت کنند و در صورت داشتن بار، برای تحویل بار، بدون ایستادن در صف به کانتر مراجعه کنند و بار خود را تحویل دهند.

کلاس های پروازی هواپیمایی ایران ایر

  هما کلاس

هما کلاس نام بیزنس کلاس ایران ایر است که امکانات و راحتی بیشتری در پرواز برای مسافران فراهم می‌کند و وعده های غذایی بیشتری در اختیار آنها قرار می‌دهد. صندلی ها در این کلاس پروازی عریض‌ترند و مسافران فضای بیشتری نسبت به کلاس عادی در اختیار دارند. وزن بار مجاز در پروازهای خارجی هما در هما کلاس با پروازهای داخلی متفاوت است و برای دارندگان کارت نقره‌ای و کارت طلایی نیز اضافه‌بار رایگان درنظر گرفته شده است.

  اکونومی کلاس

صندلی های راحتی عادی و یک وعده غذای رایگان در پرواز از ویژگی های کلاس پروازی عادی ایران ایر یا همان کلاس اکونومی است. میزان بار مجاز کلاس اکونومی ایران ایر در پروازهای مختلف متفاوت است و حتما موقع خرید بلیط ایران ایر باید مورد توجه قرار گیرد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

تور ارزان چین_02188487123

تورچین چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایرلاین ایران ایر

هلدینگ گردشگری پارسا گشت