هتل اوزکایماک فالز

هتل Ozkaymak Falez Hotel Antalya

هتل ۵ ستاره اوزکایماک فالز با ساحل اختصاصی در منطقه مرات پاشا در شهر آنتالیا واقع‌شده است. این هتل در مکان بسیار خوبی ساخته‌شده است و سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند و پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند.

هتل Ozkaymak Falez Hotel Antalya

با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از شهر آنتالیا بازدید کنید، برخی از جاذبه‌های دیدنی این شهر عبارت‌اند از آکواریوم آنتالیا، پارک آبی آکوالند و دلفین لند، باغ‌وحش آنتالیا و غیره. امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Özkaymak Falez Hotel Antalya عبارت‌اند از دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا و بار.

امکانات عمومی هتل اوزکایمک فالز آنتالیا

در فضای بیرونی هتل باغ زیبایی وجود دارد و مبلمان بی‌نظیری در محوطه این هتل چیده شده است. در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند و اینکه در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی بی‌وقفه در حال تلاش هستند.

قیمت و رزرو آنلاین اوزكیماك فالز هتل Ozkaymak Falez Hotel در آنتالیا

لابی می‌توانید از خدمات بارداری، میز تور و گردشگری، اتاق چمدان و صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. خدمات مربوط به شستشو می‌توان به خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش اشاره کرد که هر یک از این خدمات شامل هزینه جداگانه هستند. خدمات مربوط به بیزینس نیز عبارت‌اند از برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها و استفاده از فکس و کپی.

هتل Ozkaymak Falez Hotel Antalya
کارکنان در هتل Özkaymak Falez Hotel Antalya به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. اینترنت در این هتل به‌صورت وای فای رایگان بوده و در تمامی نقاط قابل‌دسترس است. پارکینگ نیز پارکینگ اختصاصی بوده و به‌صورت رایگان و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در لابی می‌توانید از مغازه سوغات فروشی بهره‌مند شوید و انواع سوغاتی‌های مربوط به کشور ترکیه را تهیه کنید. برای دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید و در سالن زیبایی و آرایشی موجود  لابی نیز می‌توانید از انواع خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل

این هتل بی‌نظیر شامل دو استخر شنای روباز و استخر کودکان و یک استخر سرپوشیده است. همچنین بر روی استخر روباز سرسره آبی تعبیه‌شده و لحظات خوشی را در این قسمت تجربه خواهید کرد. استخر روباز و سرپوشیده به‌صورت فصلی دایر هستند و ساعت کاری‌شان نیز از ۷ صبح تا ۷ عصر است. استخر روباز برای تمامی رده‌های سنی مناسب است.

مرکز اسپای هتل Özkaymak Falez Hotel Antalya می‌توانید از انواع خدمات بهره‌مند شوید که این بخش شامل سونا و حمام ترکی است. همچنین انواع ماساژها و باشگاه بدن‌سازی نیز در این هتل دایر گردیده است.
توجه داشته باشید که حمام ترکی در میان توریست‌ها از طرفداران زیادی برخوردار است و به شوق بهره‌مندی از این خدمات نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اقدام می‌کنند همچنین ۴ زمین بازی تنیس وجود دارد و این برای علاقه‌مندان این ورزش خبر بسیار خوبی است. هتل اوزکایماک فالز حدوداً ۲۰۰ متر تا ساحل فاصله دارد که برای دسترسی به این ساحل می‌توانید از شاتل رفت‌وبرگشت بهره‌مند شوید. سایر امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل عبارت‌اند از ایروبیک، اجرای موسیقی زنده، پارک آبی، سرگرمی‌های عصرانه، کلاب کودکان، انواع ورزش‌های آبی، کلاب شبانه، مینی گلف، دارت، تنیس روی میز، زمین بازی برای کودکان و اتاق بازی.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی

انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، سوئیت با یک اتاق‌خواب و یک پذیرایی و اتاق توئین یا دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا که این اتاق در طبقه آخر قرار دارد و تصاویر بی‌نظیر از محوطه را مقابل چشمانتان خواهید دید.

اتاق‌های موجود در داخل هتل اوزکایماک فالز شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا و مینی بار است. همه دارای بالکن یا تراس بوده و با اقامت در این هتل می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر با محوطه و استخر را تماشا کنید.

هتل Ozkaymak Falez Hotel Antalya
برخی از اتاق‌های هتل Özkaymak Falez Hotel Antalya چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارند و از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، امکانات شستشو، خانواده، میز کار، فضای نشیمن، فضای غذاخوری، تلویزیون، تلفن، بالکن و کاناپه تخت شو اشاره کرد. همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق اقامت کنند، زیرا امکانات رفاهی مناسبی برای این‌گونه افراد تعبیه‌شده است. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این مجموعه ممنوع است.

رستوران هتل

رستوران این هتل انواع غذاهای خوشمزه را برای مسافران سرو می‌کنند که می‌توانید چشم‌انداز پانورامای بی‌نظیری از دریای مدیترانه را تماشا کنید. همچنین امکان غذا خوردن در فضای باز این هتل نیز دایر گردیده است و در هنگام عصر می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را در قسمت بار موجود در لابی سفارش دهید و با شنیدن موسیقی زنده پیانو از این نوشیدنی‌ها لذت ببرید.

Ozkaymak Falez Hotel آنتالیا | مقایسه قیمت و رزرو + عکس، آدرس و نظرات کاربران

فاصله هتل اوزکایماک فالز آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

موزه آنتالیا: ۳۰۰ متر
تئاتر روباز آنتالیا: ۱.۱ کیلومتر
آکوالند آنتالیا: ۱.۵ کیلومتر
آسانسور پانورامای کالجی: ۲.۲ کیلومتر

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

تور ارزان چین_02188487123

تورچین چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل اوزکایماک فالز

هلدینگ گردشگری پارسا گشت