قیمت تور روسیه

تور روسیه

نحوه تعیین قیمت تور روسیه به چه شکل است؟

قیمت تور روسیه به 3 پارامتر هتل محل اقامت، بلیط رفت و برگشت هواپیما و ویزا بستگی دارد. مبلغ ویزای روسیه ثابت است و شما برای درخواست ویزا روسیه باید 120 دلار برای تورهای گروهی و 130 دلار برای تور های انفرادی پرداخت کنید. هزینه هتل‌های روسیه نیز به دلار پرداخت می‌شود. نکته مهمی که در انتخاب هتل باید به آن دقت داشته باشید، این است که هرچه هتل به مرکز شهر نزدیک باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت پرداخت کنید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دور و یا حتی در حومه شهر باشد، هزینه کمتری برای اقامت می‌پردازید. ایرلاین‌های نوردویند، ایرفلوت و ماهان از تهران به سمت روسیه پرواز می‌کنند که همه این پرواز مستقیم می‌باشد.

پروازهای روسیه و ایرلاین‌های داخلی

در تور روسیه شما از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا فرودگاه شرمیتوو مسکو حدودا 3 ساعت و تا فرودگاه پالکوو سن پترزبورگ حدودا 4 ساعت در مسیر هستید. ایرلاین‌های ماهان، ایرفلوت و نوردویند از ایران به روسیه پرواز مستقیم دارند.

 

کیفیت هتل‌های روسیه فراتر از انتظار است!

هتل‌های روسیه دارای بهترین امکانات و باکیفیت‌ترین خدمات در آسیا می‌باشند. شما حتی می‌توانید در تور روسیه در هتل‌های 3 ستاره روسیه اقامت داشته باشید و از سفر خود راضی باشید! قبل از انتخاب هتل این موضوع را در نظر داشته باشید که هرچه هتل به مرکز شهر نزدیک باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت پرداخت کنید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دور و یا حتی در حومه شهر باشد، هزینه کمتری برای اقامت می‌پردازید. ارزان‌ترین هتل روسیه، هتل ART می‌باشد.

سفر اولی‌های روسیه؛ تور گروهی روسیه به نفع شماست!

معمولا تور روسیه به صورت گروهی برگزار می‌شود. این موضوع برای سفر اولی‌های روسیه بسیار با اهمیت می‌باشد. چرا که در تورهای گروهی روسیه، تور لیدر حضور دارد. از مزایای حضور تور لیدر می‌توانیم به برگزاری گشت‌های شهری، راهنمایی برای جابجایی در شهر، راهنمای در پرداخت هزینه‌ها و آشنایی با مراکز تفریحی و گردشگری روسیه اشاره کرد.

آب و هوای روسیه در تابستان

همانطور که گفتیم، بهترین زمان سفر به روسیه تابستان است. میانگین دمای هوای شهرهای گرم و توریستی روسیه در این فصل به 23 درجه سانتیگراد رسیده و بالاترین دمای ثبت شده نیز 30 درجه سانتیگراد و در مرداد ماه است. در طول تابستان، مسکو شرایط گرم و مرطوبی را تجربه می‌کند.

لباس مناسب تابستان‌های روسیه

برای سفر به روسیه در تابستان بهتر است چند دست لباس سبک به همراه یک دست لباس گرم با خود همراه داشته باشید. البته نگران نباشید کشور روسیه در این فصل چندان سرد نیست که نیاز به پوشیدن کاپشن داشته باشید. اما عینک آفتابی، کفش راحتی را فراموش نکنید. محض احتیاط هم بهتر است تا یک چتر هم همراه خود داشته باشید.

آب و هوای متفاوت در سن پترزبورگ

مسکو در تابستان گرم است، و نیازی به همراه داشتن لباس گرم نخواهید داشت. اما در سنت پترزبورگ داستان کمی متفاوت است. میانگین دمای هوا در سن پترزبوگ در طول روز بین ۱۵ تا ۲۰ درجه است. پس بهتر است سعی کنید یک لباس گرم و ضخیم هم، در تور سنت پترزبورگ با خود همراه داشته باشید.

جشنواره‌های تابستانی روسیه

جشنواره‌های بسیاری در این فصل در روسیه برگزار می‌شود، تا اتمسفر شهرهای سرد روسیه، گرم‌تر و پر شورتر شود. در زیر به برخی از این جشنواره‌های تابستانی اشاره خواهیم کرد:

  • شب‌های سفید:

  •  همانطور که از نامش پیداست، شب‌های سفید پدیده ایست که در آن شب‌ها بسیار روشن است. زمان دقیق پدیده شب‌های سفید یا شب‌های طولانی همه ساله از اواخر اردیبهشت ماه تا اوایل مرداد ماه است. سن پترزبورگ، به عنوان شمالی‌ترین شهر پرجمعیت جهان همه ساله میزبان بیش از یک میلیون نفر گردشگر علاقه‌مند به تماشای پدیده جذاب شب‌های سفید است. گردشگران در این ایام شاهد برگزاری نمایش‌هایی در خیابان‌ها و سالن‌های تئاتر سنت پترزبورگ خواهند بود. البته پدیده شب‌های سفید تنها مربوط به شهر سن پترزبورگ روسیه نیست، اما بدلیل موقعیت جغرافیایی این شهر، پدیده شب‌های سفید در سنت پترزبورگ به شکل جذابتری رخ می‌دهد.
  • آفیشا پیک نیک:

  • بزرگ‌ترین جشنواره فضای باز مسکو که همه ساله در ماه آگوست و در زمین‌های سلطنتی روستای موسکوا ریور برگزار می‌شود و مناسب عاشقان غذا و موسیقی است. این فستیوال شامل کارگاه‌ها و موزه‌هایی در فضای باز، بازار و در نهایت برگزاری مسابقه غذایی است.
  • گل مسکو:
  • جشنواره بین‌المللی گل مسکو، همه ساله از ۲۹ ژوئن تا ۸ جولای ۲۰۱۸، در مرکز شهر مسکو برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، طراحان معروف و تازه‌کار، برای کسب جایزه بهترین طراحی گل و گیاه، آثار خود را ارائه می‌دهند.
  • راک مسکو:
  •  جشنواره راک پارک لایو یکی از مشهورترین جشنواره‌های موسیقی راک در دنیاست که همه ساله در ماه جولای در شهر مسکو برگزار می‌شود و در آن ستارگان بین‌المللی موسیقی راک موسیقی خود را اجرا می‌کنند.
  • غذای مسکو:

  • جشنواره غذای مسکو همه ساله در اواخر ماه جولای در این شهر برگزار می‌شود و در آن 30 رستوران برتر این شهر، بهترین غذاهای خود را به گردشگران ارائه می‌دهند. در طول برگزاری جشنواره غذای مسکو، کنسرت‌ها، کلاس‌های آموزشی، هنری و سرگرمی بسیاری نیز برگزار می‌شود و شما می‌توانید، غذاهای خوشمزه و فوق‌العاده‌ای آن را امتحان کنید و از سرآشپزهای حرفه‌ای، طرز تهیه غذاها را یاد بگیرید.
  • جشن روز مسکو: همه ساله در اولین شنبه ماه سپتامبر به مناسبت تاسیس شهر مسکو جشنی در پایتخت روسیه برگزار می‌شود. این جشن محبوب‌ترین جشن روسیه است. در این جشن مراسمات بسیاری از جمله، نمایش‌ها و بازارهای خیابانی، انواع موسیقی و البته آتش‌بازی‌های خارق‌العاده‌ای در مرکز شهر مسکو برگزار می‌شود. همچنین در این روز بازدید از موزه‌ها، فضاهای هنری و بناهای تاریخی، برای گردشگران رایگان است.

تور سن پترزبورگ

تور سن پترزبورگتور ویژه سن پترزبورگ سفری فراموش‌نشدنی به یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین شهرهای کشور روسیه است. شهری با تاریخ پر فراز و نشیب و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان که یکی از مقاصد برتر گردشگری در میان برترین مقاصد گردشگری جهان است. تور سن پترزبورگ طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. معماری، هنر و تاریخ در کنار طبیعت زیبای سن پترزبورگ جذابیت‌های بسیاری برای گردشگران دارد.

قیمت تور سن پترزبورگ

قیمت تور سن پترزبورگ بر اساس خدمات تور و زمان سفر به این مقصد جذاب متفاوت و متغیر است. مواردی مانند هتلی که انتخاب می‌کنید و همچنین نوع بلیط پرواز رفت و برگشت و کلاس پرواز و همچنین خدمات ویزا و سایر خدماتی که در پکیج تور سن پترزبورگ انتخاب می‌کنید، در قیمت تور سن پترزبورگ موثر است. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در هزینه سفر به روسیه زمان سفر است.در فصل پرتقاضای سفر که این شهر آب و هوای بهتری دارد، یعنی از حدود اردیبهشت ماه تا پایان تابستان قیمت تور سن پترزبورگ بیشتر است. در فصول سرد که هوا سرد است و آب و هوای برفی دارد. قیمت تور کاهش پیدا میکند.

 

پکیج تور سن پترزبورگ

پکیج تور سن پترزبورگ شامل خدماتی است که آژانس های مسافرتی و برگزار کنندگان تور جهت تجربه سفری آسان و خاطره انگیز و جهت رفاه بیشتر مسافران ارائه می کنند.

پکیج تور سن پترزبورگ شامل خدمات زیر است:

بلیط رفت و برگشت هوایی

رزرو هتل

بیمه مسافرتی

راهنمایی محلی

راهنمای فارسی زبان

گشت شهری

ترانسفر فرودگاهی

مسافران به سلیقه خود وبا توجه به بودجه سفرشان میتوانند نوع و سطح خدمات تور را انتخاب کنند. پکیج تور سن پترزبورگ را با خدمات کامل و با مناسب‌ترین قیمت برای علاقمندان برگزار می‌کند. همچنین با دریافت ویزای فوری روسیه می‌توانید به راحتی و در سریعترین زمان ممکن سفر کنید.

سفر به سن پترزبورگ

 

آفرتور سن پترزبورگ

آفر تور سن پترزبورگ تخفیف ویژه‌ای است که در برخی تاریخ‌ها از سوی برگزارکنندگان تورها و هتل‌ها اعلام می شود.آفر تور سن پترزبورگ، غالبا پیشنهاد سفری است که مسافران هزینه کمتری برای آن پرداخت می‌کنند. تور ارزان سن پترزبورگ و تور لحظه آخری سن‌پترزبورگ دو آفر پرطرفدار تور سن پترزبورگ هستند.

آفر ویژه تور معمولا شرایط آسان‌تر و کم هزینه‌تری را برای گردشگران و علاقمندان به سفر فراهم می کنند.

 

تور ارزان سن پترزبورگ

تور ارزان سن پترزبورگ یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای تابستانی به این مقصد جذاب و پرطرفدار است. تور سن پترزبورگ در فصل کم تقاضای سفر و زمانی که هوا رو به سردی می رود، ارزانتر است. همچنین تور ارزان سن پترزبورگ گاهی نیز در تابستان و در روزهای نزدیک به شروع تور اعلام می شود. تور لحظه آخری سن‌پترزبورگ معمولاً توری ارزان و با قیمت کمتر است.البته شما با تغییر در شرایط تور می‌توانید تور ارزان سن پترزبورگ را برای خود برنامه ریزی کنید. تغییر در زمان سفر و یا در نوع محل اقامتی که انتخاب می‌کنید و یا تغییر در قیمت بلیط و خدمات سفر، قیمت تور را کاهش می‌دهد. در انتخاب هتل گروه هتل مورد نظر و فاصله هتل تا مرکز شهر در هزینه تور موثر است.

 

تور لحظه آخری سن‌پترزبورگ

تور لحظه آخری سن‌پترزبورگ آفر ویژه تور برای مسافران است. تور لحظه آخری معمولاً در روزهای نزدیک به شروع تور از سوی برگزارکنندگان اعلام می‌شود. البته گردشگران علاقمند به استفاده از تورهای لحظه آخری باید آمادگی انجام سفر لحظه آخری را داشته باشند و از اعتبار پاسپورت خود اطمینان داشته باشند. همچنین در سفر به سن پترزبورگ داشتن ویزای روسیه یکی از موارد لازم برای سفر است که برای خرید تور‌های لحظه آخری باید به این نکته توجه داشته باشید

هتل‌های سن پترزبورگ

شهر سن پترزبورگشهر سن پترزبورگ هتل‌های متنوع و فوق‌العاده‌ای دارد. هتل‌های سن پترزبورگ هتل‌های با خدمات عالی و معماری زیبا هستند. هتل‌های سن پترزبورگ طیف وسیعی از گروه‌ها و درجات مختلف هتل‌ها را در بر می‌گیرند. اما توجه به این نکته ضروری است که انتخاب محل اقامت کاملا بستگی به سلیقه و بودجه سفر شما دارد که در هزینه سفر به سن پترزبورگ تاثیر گذار است.

همانطور که گفته شد هتل‌هایی که به مرکز شهر سن پترزبورگ نزدیک هستند و یا در مرکز شهر قرار دارند معمولاً هتل‌های گران‌تری هستند و هرچه فاصله هتل از مرکز شهر بیشتر می‌شود و یا در حومه شهر هزینه اقامت کمتر است. بهترین هتل‌های سن پترزبورگ هتل‌های 5 ستاره هستند که اقامتی رویایی را برایتان رقم می‌زنند.

 

جاذبه گردشگری سن پترزبورگ

جاذبه گردشگری سن پترزبورگسن پترزبورگ یکی از شهرهای دیدنی روسیه و از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای تابستانی است. سن پترزبورگ جاذبه‌های مختلفی دارد که می‌توانید با برنامه‌ریزی دقیق تعداد بیشتری از آنها را در برنامه تور خود قرار دهید.

کاخ‌های مجلل، موزه‌های دیدنی، طبیعت شگفت انگیز و تفریحات در کنار زیبایی و جذابیت فضای شهر سن پترزبورگ، گردشگران را مجذوب خود می‌کنند.

انتخاب جاذبه‌ها برای بازدید یکی از سخت‌ترین کارها در تور سن پترزبورگ است. تعداد بالای جاذبه‌ها انتخاب را برای گردشگران سخت می‌کند.

در ادامه تعدادی از دیدنی‌ها و جاذبه‌های شهر را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

• موزه ارمیتاژ یا کاخ زمستانی

• تئاتر مارینسکی سن پترزبورگ

• پارک پیتر هو ف

• کلیسای جامع سن آیزاک

• قلعه پیتر و پاول

• موزه مارینا گیسیچ

• میدان کاخ بلند

• کاخ شرمتیوسکی

• گذرگاه خرید پاساژ

• ورزشگاه زنیت آرمنیا

• متروی سن پترزبورگ

 

رستوران های سن پترزبورگ

رستوران‌های سن پترزبورگ در کنار زیبایی‌ها و جاذبه‌های این شهر رنگارنگ با غذاهای متنوع و منو‌های غنی غذایی که دارند سفر شما را رنگ و بویی خاص می‌دهند.پیشنهاد می‌کنیم رفتن به رستوران‌های سن پترزبورگ را در برنامه تور خود قرار دهید. غذاهای روسی در کنار مکان های تاریخی و دیدنی‌های شهر سن پترزبورگ سفری خاطره انگیز و فراموش نشدنی را برایتان رقم می‌زنند. در ادامه تعدادی از بهترین رستوران‌های سن پترزبورگ را نام می‌بریم.

• رستوران فرانچیسکو

• رستوران بوریواژ

• رستوران پالکین

• رستوران آباژور

• رستوران چخوف

• رستورانه لیوروپ

• رستوران فیلبرت

 

تور‌های قسطی سن پترزبورگ روسیه

تور اقساطی سن پترزبورگ منظور آن دسته از تورهایی است که در آن مسافران می‌توانند به جای پرداخت کامل هزینه تور، تنها با پرداخت یک مبلغ اولیه، تورهای قسطی ویژه سن پترزبورگ را خریداری نموده و در طی اقساط چند ماهه مابقی هزینه سفر را تسویه کنند. بدین ترتیب شما می‌توانید در هر زمان به مقصد ایده‌آلتان با مبلغی کمتر سفر نموده و مابقی آن را در ماه‌های بعد بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید تورهای قسطی سن پترزبورگ روسیه با همکاران ما در آژانس آمیتیس تراول تماس حاصل فرمایید.

تور ترکیبی مسکو +سن پترزبورگ

تور ترکیبی روسیه بهترین گزینه برای کسانی است که فرصت زیادی برای سفر ندارند. در تور ترکیبی مسافران در زمانی کوتاه موفق به سفر و بازدید از دو مقصد می‌شوند. تور ترکیبی از لحاظ اقتصادی نیز مناسب‌تر هستند و مسافران هزینه کمتری را برای دو سفر پرداخت می‌کنند.تور ترکیبی روسیه بهترین گزینه سفرهای تابستانی است. تور ترکیبی مسکو و سن پترزبورگ تور کاملی برای داشتن تجربه ای ناب از سفر به روسیه است.با تور ترکیبی این دو شهر خلاصه‌ای از تاریخ ،فرهنگ و طبیعت زیبای روسیه را در یک تور و بسیار مقرون به صرفه‌تر تجربه می‌کنید.

پارساگشت ، تور ترکیبی مسکو و سن پترزبورگ را با برترین خدمات و مناسب ترین قیمت برای گردشگران مشتاق سفر به روسیه برگزار میکند. همچنین ما با اخذ ویزای عادی و ویزای فوری روسیه در کمترین زمان، امکان سفری سریع و آسان به روسیه را برایتان فراهم می کنیم.

تور مسکو

بهترین زمان برای سفر به مسکو

احتمالا اولین چیزی که پس از شنیدن نام مسکو به ذهن تان می رسد، هوای سرد و زمستان های شدید این شهر است. وضعیت آب و هوای شهر مسکو در طول سال متغیر است و این شهر روزهای آفتابی را نیز به خود می بیند. مسکو تابستان های گرم کوتاهی دارد که بهترین زمان برای سفر به این شهر محسوب می شوند. در فصل تابستان مسکو یعنی از ژوئن تا اوت (اواسط خرداد تا اواسط شهریور) شهر پر از گردشگر می شود. این بازه بهترین زمان برای خرید تور مسکو است. طی این فصل، خورشید در سراسر شهر می درخشد. پدیده مشهور شب های سفید مسکو نیز تقریباً ۲۱ خرداد تا ۱۱ تیرماه (۱۱ ماه ژوئن تا ۲ ژوئیه) روی می دهد.

پاییز مسکو بین ماه های سپتامبر تا اوت (اواسط شهریور تا اواسط آبان) است. در این بازه شاهد کاهش جمعیت گردشگران و بالطبع کاهش قیمت ها هستیم اما هنوز هوای شهر دلپذیر و مطبوع بوده و سرمای مشهور زمستان های روسیه از راه نرسیده است. از ماه نوامبر تا مارس (اواسط آبان تا اواسط فروردین) هوای مسکو زمستانی است. در این دوران می توانید تور مسکو ارزان را برای سفر به این شهر خریداری کنید. اگر با سرمای هوا میانه خوبی دارید، سفرهای ماجراجویانه در زمستان مسکو یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

 

قیمت تور مسکو

به دلیل سرمای شدید زمستان های مسکو، قیمت تور مسکو در روزهای گرم سال افزایش می یابد. اما در عین حال در زمان های شلوغ و پر گردشگر، تورهای لحظه آخری و پروازهای چارتری نیز رونق می گیرند و امکان خرید تور مسکو ارزان برای شما فراهم می شود. قیمت تور مسکو نیز مانند سایر مقاصد گردشگری تحث تاثیر گزینه هایی مانند زمان سفر، هتل انتخابی، ایرلاین پروازی، روز و ساعت بلیط هواپیما، مدت زمان اقامت و … قرار دارد.

 

تورهای ترکیبی روسیه با پرواز نوردویند

تورهای ترکیبی روسیه با پرواز ایرفلوت

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس چین_02188487125

تور چین راحت ترین مرحله خرید تور چین، اخذ ویزای این کشور می‌باشد! در مدت زمان 7 روز کاری به درخواست ویزای چین شما جواب

کارگزار تور ژاپن

ژاپن   تور ژاپن از3490دلار+69/500/000تومان درجه هتل:4TOP تاریخ تور :30مرداد ایرلاین:قطر شهرها۴ شب توکیو (بازدید از هاکونه)، ۲ شب کیوتو (بازدید از نارا)، ۳ شب

جاهای دیدنی تایلند

جاهای دیدنی تایلند ر شرق آسیا، تایلند، کشور هزاران معبد و هزاران لبخند، به یکی از پرطرفداران‌ترین نقاط گردشگری جهان تبدیل شده است. کشوری که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت تور روسیه

هلدینگ گردشگری پارسا گشت