تور روسیه قیمت آفرهای تابستان ۱۴۰۲

ارزانترین تور روسیه ماهان

 

ویزا عادی روسیه120دلار است

خدمات تور

بلیط رفت وبرگشت ماهان-اقامت درهتل سن پترزبورگ ومسکو با صبحانه- بیمه مسافرتی-ترانسفر بین دوشهر با پرواز داخلی- 5گشت شهری-ترانسفر فرودگاهی 2گشت در مسکو همراه با نهار 2گشت در سن پترزبورگ همراه با نهار -یک گشت ویژه مخصوص کشتی ویژه مسافران

برنامه سفر:

روز اول :

استقبال در فرودگاه سن پترزبورگ و انتقال به هتل همراه با لیدر

دوم:

بعد از  صبحانه شروع گشت شهری با تور لیدر مجرب فارسی زبان بازدید از خبابان نوسکی ومیدان کاخ- بازدید از داخل کلیسای کازان-بازدید  از میدان اسحاق ونمای بیرونی کلیسا اسحاق-بازدید از ساحل  رود نوا لنگرگاهو جزیره واسیلی-بازدید از داخل قلعه پتر و پاول (جزیره خرگوشها)و مجسمه پیتر کبیر-بازدید از فروشگاه صنایع  دستی دولتی روسیه و ناهار در رستوران

سوم :

پس از صرف صبحانه بازدید از موزه بزرگ آرمیتاژ- بازدید از کاخ زمستانب و موزه آرمیتاژ و بازدید از مجلل ترین  سالنهای موزه  و بازدید از آثارایتالیا-هلند-اسپانیا – مصر و دو اثرمشهور لئوناردو دواینچی -رافیل-رامبرانت -ناهار

چهارم:

چک اوت و انتقال  فرودگاهو پرواز به مسکو وانتقال به هتل

پنجم:

گشت شهری مسکو شامل مجموعه میدان سرخو نمای بیرونی کلیسا واسیلی-بازدید از فروشگاه گوم نقطه صفر و باغ الکساندر و بازدید از یاد بود جنگ جهانی دوم و رژه نمادین تعویض سرباز ها-بازدید از داخل کلیسا ی عیسی منجی-تپه وارابیف و بام مسکو-خیابان آربات جدید و اماکن  دیدنی  دیگر شهر مسکو و ناهار در رستوران

گشت از ساعت 9 صبح تا16

ششم:

گشت مترو مسکو- پس از صرف صبحانه در هتل و بازدید از چند ایستگاه جذاب و دیدنی  مسکو و خیابان آربات قدیم وناهار

گشت از ساعت 10صبح تا 15

برای اطلاع از اطلاعات تکمیلی تور های روسیه باکانتر روسیه خانم ذکریایی در ارتباط باشید: 02188487125

پکیج تور های روسیه

سن پتربورگ

سنت پترزبورگ

اگرچه سن پترزبورگ کوچکتر از مسکو است،

اما در واقع چیزهای زیادی برای ارائه دارد، اغلب غیرممکن است که همه آن را در یک روز ببینید. در مقایسه با مسکو، سنت پترزبورگ بیشتر احساس می کند هنرهای زیبای اروپایی و جزئیات طراحی نفیس با تاریخ در هر گوشه ای ترکیب شده است.

می توانید آن را با پای پیاده کاوش کنید تا معماری را از نزدیک تحسین کنید، یا برای کاوش بخشی از کانال های 300 کیلومتری که شهر امپراتوری را می گذرانند، به سفر دریایی بروید.

برای دریافت بیش از حد خیره کننده رنگ های سفید و طلایی، از کاخ مویکا (مشهورترین به دلیل محل کشته شدن راسپوتین) و کلیسای جامع سنت ایزاک قرن نوزدهمی به سبک نئوکلاسیک ، که در واقع یک موزه ارتدکس روسی است، دیدن کنید.موزه هرمیتاژ ، شاید معروف ترین جاذبه توریستی سنت پترزبورگ و دومین موزه بزرگ هنر و فرهنگ در جهان ، مجموعه ای از بیش از سه میلیون آیتم دارد که همه چیز را از هنر ماقبل تاریخ (شامل مقالاتی از قبایل عشایری در آلتای) تا کاترین را پوشش می دهد.

مجموعه هنری بزرگ حدود 25 کیلومتر خارج از سن پترزبورگ، و بیش از ارزش سفر یک روزه، کاخ پترهوف است . این بنا که در اوایل دهه 1700 به عنوان اقامتگاه تابستانی پیتر کبیر ساخته شد، شباهت زیادی به کاخ ورسای در فرانسه دارد.

  1. مسکو

میدان سرخ در مسکو

.

 پایتخت روسیه ترکیبی باشکوه از فضای سبز، معماری خیره کننده و بسیاری از یادآورهای تاریخی از زمان های گذشته است.

بازدیدکنندگان مسکو معمولاً در مرکز، جایی که کرملین ، میدان سرخ و کلیسای جامع رنگارنگ سنت باسیل واقع شده اند، کاوش را آغاز می کنند. مرکز خرید GUM ، با سقف شیشه ای و فولادی اش، همچنین یک مقصد محبوب است –

حتی برای گردشگرانی که توانایی خرید مارک های لوکس فروخته شده در اینجا را ندارند – و مکانی عالی برای امتحان غذاهای اصیل روسی است.

حتی اگر موزه ها دقیقاً مورد توجه شما نیستند، مسکو گزینه های شگفت انگیزی دارد که ارزش بازدید دارند، از جمله گالری دولتی ترتیاکوف (که فقط هنر روسی را در خود جای داده است).موزه پوشکین (برای مجموعه های بین المللی بیشتر)؛ و موزه اسلحه خانه کرملین برای نگاهی به برخی از اقلام منحصر به فرد، مانند تخت عاج ایوان وحشتناک و کالسکه های امپراتوری با پوشش طلا.

فرودگاه های مسکو

شهر مسکو دارای سه فرودگاه بزرگ به نام های فرودگاه بین المللی شرمتیوو، فرودگاه بین المللی دوموده دوو و فرودگاه بین المللی ونوکووا است.

فرودگاه بین المللی شرمتیوو بزرگ ترین فرودگاه شهر مسکو به شمار می آید. این فرودگاه در ابتدا برای مقاصد نظامی ساخته شد، اما از سال 1959 کاربری غیرنظامی به خود گرفت. فرودگاه بین المللی شرمتیوو در ۲۹ کیلومتری شمال غربی مسکو قرار گرفته است و قطب پروازهای ایرلاین اروفلات (Aeroflot) محسوب می شود.

بهترین جاذبه های مسکو

مسکو به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان، تاریخ بسیار جالبی داشته است. طی سال های طولانی شاهد جنگ های طولانی و تغییرات اساسی بوده و هر گوشه این شهر نشانگر یک دوره تاریخی و حوادث مربوط به آن است. پیش از خرید تور مسکو و سفر به این شهر دیدنی، بهتر است با دیدنی ترین جاذبه های تاریخی آن آشنا شوید تا برنامه ریزی دقیقی را برای سفر خود و بازدید از این شهر تنظیم کنید.

کلیسای سنت باسیل | St. Basil’s Cathedral

در تور مسکو، اولین جاذبه ای که باید به آن سر بزنید کلیسای سنت باسیل است. این کلیسا جامع در میدان سرخ قرار دارد و به دستور ایوان مخوف ساخته شده است. در سال ۱۹۹۰ این بنا به همراه کرملین و میدان سرخ به عنوان یکی از میراث های جهانی یونسکو شناخته شده‌اند و از جمله پربازدید ترین جاذبه های تاریخی این شهر به شمار می روند.

 

کاخ های کرملین | Moscow Kremlin

کرملین را می توان قلب تیپنده مسکو دانست. نام این جاذبه تاریخی به معنای دژها یا قلعه های روسیه است و یکی از دیدنی ترین جاذبه های تاریخی در تور مسکو محسوب می شود. کرملین شامل پنج کاخ و چهار کلیسای جامع می شود که دور تا دور آنها توسط دیوار و برج های کرملین محاصره شده است. بزرگترین کاخ این مجموعه کاخ بزرگ کرملین است. این کاخ دارای 700 اتاق می باشد و ساخت آن به قرن 19 میلادی بازمیگردد. کرملین در روزهای پنجشنبه تعطیل است و عکاسی داخل کاخ های آن ممنوع می باشد.

برترین جاذبه های گردشگری و تاریخی مسکو کدام ها هستند؟

میدان سرخ، کاخ های کرملین، کلیسای جامع سنت باسیل، مسجد جامع، متروی مسکو، میدان مانژ، نقطه صفر مسکو و خیابان آربات مشهورترین جاذبه های گردشگری پایتخت روسیه هستند.

بهترین زمان برای سفر به مسکو چه موقعی از سال است؟

فصل تابستان ایده آل ترین زمان برای سفر به کشور روسیه و شهر مسکو است. آب و هوای خوب، پدیده شب های سفید و فستیوال های متعدد از مزایای سفر تابستانی به مسکو هستند.

بهترین مراکز خرید مسکو کدام اند؟

متروپلیس، ماننایا پلوشاد، اوروپسکی، اوچان، آویاپارک و اوکاتنی راید بهترین مراکز خرید مسکو هستند.

زمان مناسب برای خرید تور ارزان مسکو چه موقعی از سال است؟

فصل پاییز و زمستان زمان مناسبی برای خرید تور ارزان مسکو است اما با توجه به روی دادن پدیده شب های سفید مسکو در نیمه اول سال، پیشنهاد می کنیم در فصل بهار و تابستان به مسکو سفر کنید.

کارگزار هتل های سن پترزبورگ

کارگزار هتل های مسکو

اطلاعات کلی سن پترزبورگ 

اطلاعات کلی مسکو

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور روسیه قیمت آفرهای تابستان ۱۴۰۲

هلدینگ گردشگری پارسا گشت