تور ترکیبی سریلانکا با پرواز ایرعربیا

تور ترکیبی سریلانکا 

جاذبه های گردشگری کلمبو و بنتوتا

کلمبو بزرگ ‌ترین شهر و پایتخت تجاری سریلانکا می باشد و حتی جالب است که بدانید ابن بطوطه، جهانگرد معروف، در قرن چهاردهم از جزیره سریلانکا دیدن کرده بود که با نام کلانپو از این بندر یاد کرده است. اما هرچه از جاذبه های این شهر بگوییم کم گفتیم، از حضور در پارک Galle Face Green در کنار اقیانوس هند و تماشای غروب آفتاب در آن جا که فضایی آرامش بخش و عاشقانه را ایجاد می کند گرفته تا بازدید از موزه ملی کلمبو. همچنین دریاچه beira که در مرکز شهر کلمبو  و وسط ساختمان های بلند واقع شده است تنها تعدادی از جاذبه های فراوان این شهر می باشند.
بنتوتا نیز همانند کلمبو جاذبه های زیادی در دل خود دارد که می توان به ساحل بنتوتا، قلعه هلندی، باغ لونوگانگا و جزیره سینامون اشاره کرد که با حضور در هرکدام می توانید سفری خاطره انگیز را برای خودتان به ثبت برسانید.

وضعیت آب و هوای کلمبو و بنتوتا

شهر کلمبو دارای آب و هوای گرمسیری نسبتا معمولی است که تا حدودی تاثیر گرفته از باد فصلی و باد موسمی آسیایی هستند. در این شهر نیز دو فصل موسمی و یک فصل خشک وجود دارد. در واقع، در طول سال دمای ثبت شده و دمای متوسط در کلمبو ، هر دو 28 درجه سانتی گراد بوده، زیرا که میانگین دمای بالای سالانه 31 درجه سانتیگراد و متوسط دمای پایین 26-22 درجه سانتی گراد است. در نوامبر تا مارس (آبان تا فروردین) متوسط دمای پایین هوا به 23-22 درجه سانتیگراد می رسد، در حالی که آوریل تا اکتبر (فروردین تا آبان) این دما به 26-25 درجه سانتی گراد تغییر خواهد کرد.در بنتوتا نیز آب و هوای شهر، تحت تأثیر بادهای موسمی، استوایی است. هوای بنتوتا گرم و مرطوب است و دمای هوا در روز حدود 30 درجه سانتی گراد می باشد.

بهترین زمان سفر به سریلانکا

بهترین زمان سفر به سریلانکا، از آذرماه تا اواسط فروردین است که به عنوان فصل پیک گردشگری سریلانکا در نظر گرفته می‌شود. البته که سریلانکا مقصد گردشگری برای سفر در تمامی طول سال است.

دما در تمام طول سال نسبتاً ثابت است و مناطق ساحلی دارای میانگین دمای 25-30 درجه سانتیگراد و ارتفاعات به طور متوسط 15-18 درجه سانتیگراد هستند. اگر در ماه‌های تابستان سفر می‌کنید، برای هوای خشک و آفتابی به سمت سواحل شرقی و مناطق شمالی بروید، زیرا در این زمان سواحل غربی و جنوب غربی باران را تجربه می‌کنند. از طرف دیگر، غرب و جنوب غربی از شرایط آب و هوایی مطلوب در طول ماه‌های زمستان که فصل باران های موسمی به شرق و شمال می‌رسد، برخوردار هستند.

خرید در کلمبو و بنتوتا

مراکز خرید شهر کلمبو لوکس بسیاری مانند مرکز خرید(Majestic City) مجستیک سیتی  که علاوه بر خرید پوشاک، لوازم برقی و … امکاناتی از قبیل سینماهای سه بعدی و یک سری امکانات رفاهی به این مرکز اضافه شده است می باشد همچنین خرید در Dutch Hospital Shopping Precinct که در گذشته به عنوان بیمارستان هلندی مورد استفاده قرار می گرفته و امروزه به عنوان یکی از مراکز خرید مهم در این شهر محسوب می شود، می تواند مکانی مناسب برای خرید سوغاتی با قیمت مناسب باشند. در بنتوتا نیز با حضور در مرکز خرید LUV SL می توانید پوشاک شیک را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

هتل های لوکس و ارزان کلمبو و بنتوتا

 

در کلمبو و بنتوتا تعداد بسیار زیادی اقامتگاه و هتل وجود دارد. از بهترین هتل های کلمبو می توان به هتل هیلتون کلمبو که مشرف بر اقیانوس هند است، اشاره کرد. همچنین هتل های اوشن فرانت کلمبو، هتل کاسا کلمبو کالکشن از دیگر هتل های لوکس و پرطرفدار در شهر کلمبو می باشند. هتل کوون ریزورت اند ویلا بنتوتا و هتل سینامون بی بنتوتا نیز از مراکز اقامتی لوکس و بهترین هتل های بنتوتا هستند که هرکدام بسته به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های متفاوتی می باشند.
تور کلمبو بنتوتا پیشنهادی توسط آژانس هواپیمایی انواع مختلف هتل ها وجود دارد و شما بسته به سلیقه و بودجه مالی تان میتوانید هتل مناسب در کلمبو و بنتوتا را انتخاب کنید و مطمئن باشید آفر تور کلمبو بنتوتا ضایت شما را جلب خواهد کرد.

برای تور لحظه آخری سریلانکا باید همیشه آماده باشید!

تور لحظه آخری سریلانکا، به این معناست که تا دقایقی قبل از شروع سفر ظرفیت هتل یا صندلی هواپیما تکمیل نشده باشد. در این حالت، آژانس‌های هواپیمایی و کارگزارهای تور سریلانکا تور خود را با قیمت پائین‌تر و با همان کیفیت به فروش می‌گذارند. با توجه به اینکه از ماه آذر تا فروردین گردشگران کمتری به علت آب‌وهوای نامناسب به سریلانکا سفر می‌‎کنند، ممکن است تورهای لحظه آخری در این بازه زمانی بیشتر در دسترس باشد اما این نکته را در نظر داشته باشید که تور لحظه آخری ممکن است در هر تایمی از سال در دسترس باشد.

تور ارزان سریلانکا؛ کیفیت را فدای قیمت نکنید!

تور ارزان سریلانکا، به معنای یک تور بی‌کیفیت با حداقل امکانات نیست! خرید تور ارزان سریلانکا به پارامترهای مختلفی از جمله خرید بلیط چارتر هواپیما، رزرو هتل محل اقامت از گارانتی کننده هتل، خدمات معقول در زمان اقامت و سفر در بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین زمان است. پیشنهاد ما برای خرید تور سریلانکا ارزان این است که قبل از هرچیز هدف خود را از سفر به سریلانکا مشخص کنید. در این حالت می‌دانید که چه زمانی برای سفر و خرید تور برای شما مقرون به صرفه است. در فصل سرد، با توجه به اینکه گردشگران کمتری به این کشور سفر می‌کنند، هزینه اقامت و بلیط هواپیما در کمترین حالت ممکن خود قرار دارد. پس برای خرید تور ارزان سریلانکا پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان سلام پرواز در تماس باشید.

قلعه سیگیریا Sigiriya Castle

شهر سیگریا Sigiriya Castle  در استان مرکزی سریلانکا واقع شده ،معروف‌ترین بنای این شهر قلعه‌ای صخره‌ای و قرمز رنگ و کهن است که در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. این قلعه در ارتفاعات ۲۰۰ متری قرار دارد و اطراف آن نیز باغ‌های بسیار و بناهای قدیمی بازمانده وجود دارد.سیگریا به دلیل دیوارنگاره‌هایش که شباهت به غارهای آجانتا در هند دارد شهرت یافته است.
 

گال ویهارا و مجسمه های بی نظیر سریلانکا

گال ویهارا سریلانکا که با نام گال ویهارایا و در اصل با عنوان اوتاراراما شناخته می شود، یک مقبره صخره ای بودا در سریلانکا است که در شهر باستانی Polonnaruwa واقع می باشد. این مقبره در قرن دوازدهم میلادی توسط پاراکراماباهو اول ساخته شده است. ویژگی اصلی مقبره چهار مجسمه سنگی بودا است که روی صخره های بزرگ حکاکی شده اند. یکی از مجسمه ها بزرگ و به صورت نشسته، یکی دیگر از آن ها کوچکتر و در داخل یک غار می باشند. دو مجسمه دیگر نیز یکی ایستاده و دیگری خمیده می باشند. این مجسمه ها برخی از بهترین نمونه های هنرهای مجسمه سازی و حکاکی سینالی باستان به حساب می آیند و گال ویهارا را به بیشترین بازدید از بنای تاریخی در Polonnaruwa تبدیل کرده اند.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ترکیبی سریلانکا با پرواز ایرعربیا

هلدینگ گردشگری پارسا گشت