تورلحظه آخری دبی – تور ارزان دبی + پشتیبانی 24 ساعته

تورلحظه آخری دبی – تور ارزان دبی

تور دبی

قصد داریم شما را با شهر لوکس و مدرن دبی، عروس خلیج فارس آشنا کنیم؛ شهری که بلندترین آسمان‌خراش‌های جهان، مدرن‌ترین و لوکس‌ترین تفریحات و زرق و برق‌‌دارترین جاذبه‌های آن این شهر را تبدیل به مهم‌ترین و توریستی‌ترین شهر خاورمیانه کرده است، شک نکنید که دبی بهترین راه رسیدن به خواسته‌های فانتزی و منحصر به‌فرد شماست.

چون دبی شهریست ساخته شده در جهان مدرن امروزی. دبی یکی از مدرن‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای گردشگری دنیا به شمار می‌رود و هر سال گردشگران زیادی از کل دنیا برای دیدن جاذبه‌های مدرن و منحصر به‌فردش به این شهر سفر می‌کنند.

در این نگین خوش آب و رنگ خاورمیانه، مردمی از فرهنگ‌ها و سنت‌های مختلف را خواهید دید و به بازدید از جاذبه‌های معروف دبی می‌روید که نمونه آن‌ها در جهان ندیده‌اید. نزدیکی دبی به ایران و هوای مطبوعش در پاییز باعث می‌شود که ایرانی‌های زیادی با تور دبی این فصل را برای سفر به شهر لوکس و مدرن دبی انتخاب کنند.

اینجا شهری است که در آن سنت و مدرنیتهدر کنار هم به زیبایی قرار گرفته‌اند؛ شما علاقه‌مندان می‌توانید در هتل‌های لوکس و گران اقامت کنید و به مراکز خریدی بروید که از لوکس‌ترین مراکز دنیا به شمار می‌روند.

تور دبی

تور صحرا ( Safari ) يکی از معروفترين تورها بشمار می رود و هدف اصلی ، نشان دادن چهره واقعی کوير و زندگی باديه نشينان و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی به بازديدکنندگان می باشد که هر توری با کیفیت خود آن را برگزار می کند ، پس حتما قبل از خریداری تور در این خصوص تحقیق کنید و همچنین مزیت تهیه تور این است که دقیقا زمان شما حفظ می شود و تور لیدر در تمام پکیج های گردشگری در کنار شما بوده و تمام اطلاعات آنجا را به شما می دهد و شما درگیر پیدا کردن آدرس و هزینه های حمل و نقل اضافه و به هدر رفتن زمانتان نمی شوید ، البته این موارد در سفرهای بعدی شما به دبی نیز حل خواهد شد و شما تجربه هایی را بدست آوردید که شاید بصورت انفرادی هم بتوانید به دبی سفر کنید .

خدمات تور دبی

از مهم ترین خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بلیط رفت و برگشت
  • اخذ ویزا
  • رزرو هتل
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • تور لیدر فارسی زبان

بهترین زمان سفر به دبی

از آنجایی که شهر دبی یک شهر صحرایی در کشور امارات متحده عربی قرار گرفته است جای تعجبی نیست که آب و هوای گرم و روزهای شدیدا آفتابی را پیش روی شما گردشگران قرار دهد و توجه داشته باشید که گرم ترین ماه های دبی بین ماه های می تا سپتامبر می باشد که دمای هوا به 39 و 40 درجه می رسد و احتمال بارش باران تقریبا صفر است که سعی کنید در این فصول تا حد امکان به دبی سفر نکنید.

خرید در دبی

قطعا شنیده اید که دبی مال بزرگترین مرکز خرید در دنیا شناخته می شود که شامل بیش از 1.200 مغازه و بخشی از مجموعه های مرکز شهر دبی محسوب می شود و نکته جالب اینجاست که سه چهارم میلیون نفر در هفته از این مرکز خرید بسیار جذاب و مدرن دیدن می کنند و تعداد زیادی از برند های معروف دنیا در این مکان جمع شده اند : Outlet ها شامل WH Smith و کتاب فروشی ژاپنی Kinokuniya ، در کنار بهترین های دنیای فشن مثل  Givenchy ، Chanel و Dior که همگی در دنیا حرفی برای گفتن دارند و همچنین شهردبی به عنوان گران ترین شهر دنیا شناخته می شود ، بنابراین سعی کنید که پرواز و هتلی که انتخاب می کنید با قیمت های مناسبی باشد.

غذا در دبی

شهر دبی هر ساله دو فستیوال غذا برگزار می کند : فستیوال مزه در ماه مارس و فستیوال غذای دبی در ماه فوریه که کلی هم طرفدار دارد که قطعا تجربه ای جالب برایتان خواهد بود و همچنین دارای بهترین رستوران های دنیا بوده و فرقی نمی کند که دنبال چه غذایی می گردید ، شما آن را در تور امارات شهر دبی دبی پیدا می کنید چرا که تنوع در این شهر بسیار زیاد است  و در ضمن برند های زنجیره ای و بین المللی همگی در دبی شعبه دارند مثل :  TGI Friday ، McDonald’s ، Sturbucks و Planet Hollywood که همه آنها را می شناسند. اگر هم به دنبال غذاهای سنتی تر هستید از غذاهای خیابانی شهر حتما امتحان کنید چون واقعا خوشمزه و عالی هستند و همانطور که می دانید ” شاورما ” یک اسنک محبوب در توردبی است که به صورت رولتی از گوشت یا مرغ به همراه خیار ، گوجه و خیارشور تهیه می شود و یا تبوله غذای دیگری است که از مخلوط گوجه ، جعفری و نعناع درست می شود. که بسیار لذیذ می باشد حتما تست کنید.

برای خرید تور دبی چه مدارکی لازم است 

اسکن پاسپورت اسکن شناسنامه صفحه اول اسکن کارت ملی اسکن یک قطعه عکس3*4

برای رفتن به دبی شرایطی جدیدی وضع شده؟

بله شرایط صدور ویزا دبی : ویزا خانوادگی برای همه اعضای خانواده ویزا برای خانم تنها صادر میشود ویزا برای بچه همراه با پدر یا مادر صادر می شود ویزا برای همه صادر می شود به جز مرد مجرد زیر 50سال. اگر مرد مجردی قصد گرفتن ویرا دبی را داشته باشبد اگر متاهل است حتما بایدبا همسر خود و اگر مجرد است حتما باید با مادر خود یا پدر خود که بالای 50سال است اقدام کند.

تور دبی ارزان و لحظه آخری

در زمستان و پاییز بخاطر درخواست و سفر زیاد گردشگران به این شهر هزینه ها بیشتر می شود که می توانید با رزرو تورهای لحظه آخری و ارزان دبی در بهترین فصل سال و آب و هوا با بهترین تفریحات هزینه های سفرتان را کاهش دهید.
قطعا در فصل های گرم سال گردشگران و هزینه های این شهر کمتر خواهد شد. در عین حال که هنوز تفریحات و جذابیت های خاص خودش اش را دارد. بنابراین این بازه زمانی گزینه مناسبی برای سفری با هزینه مناسب و به صرفه است.
ارزان ترین تور مسافرتی دبی بین ماه ‌های اردیبهشت تا شهریور است. جهت رزور و تهیه تور دبی لحظه آخری

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور آنتالیا ارزان ولحظه آخری

تور آنتالیا تور آنتالیا لحظه آخری، آنقدر جذاب است، که اگر بخواهید از بین چند تور لحظه آخری، یکی را انتخاب کنید، پیشنهاد اول ما

ویزا چین فوری_02188487124

ویزا چین چگونه ویزای چین بگیریم؟ احتمالا برای بار اول این سوال در ذهنتان مطرح می شود که چگونه ویزای چین بگیریم؟ نحوه درخواست ویزا

تور لوکس بدروم_02188487124

توربدروم یکی از پرطرفدارترین کشورهای توریستی از سوی ایرانی‌ها ترکیه است. در این کشور شهرهای بسیاری برای پذیرایی از شما مهیا شده‌اند. یکی از این

تور بالی بهترین قیمت_02188487120

تور بالی اگر به دنبال سفری مهیج و منحصر بفرد هستید، بهترین مقصد، جزیره زیبای بالی در کشور اندونزی است و توسط بسیاری از آژانس‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تورلحظه آخری دبی – تور ارزان دبی + پشتیبانی 24 ساعته

هلدینگ گردشگری پارسا گشت