تور دبی | ارزانترین قیمت و لحظه آخری + از تهران و شهر ها + ویزا

تور دبی 

تور دبی از تهران

همواره تقاضا برای سفر به شهر دبی از تهران بسیار زیاد است و به همین دلیل تنوع تور دبی از تهران بیشتر از سایر شهرهای ایران می‌باشد. جمعیت زیادی در تهران زندگی می‌کنند که تمایل دارند سالانه برای سفر به شهر دبی بروند و از جاذبه‌های دیدنی این شهر در روزهای مختلف سال بازدید کنند. روزانه پروازهای متعددی از مبدا فرودگاه امام خمینی تهران به مقصد شهر دبی وجود دارد و مسافران ایرانی با پروازهای ایرلاین‌های داخلی و خارجی می‌توانند خود را در اسرع وقت به شهر دبی در کشور امارات برسانند.

مدت زمان پرواز تهران به دبی به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما به صورت متوسط این پرواز حدود 2 ساعت طول می‌کشد، همچنین اغلب پروازهای تهران به دبی مستقیم است و هواپیما در طول مسیر توقف ندارد. تور دبی از تهران در برنامه روزانه تورهای مسافرتی خارجی اغلب آژانس‌های مسافرتی همچون پارساگشت موجود است و تهرانی‌ها به صورت حضوری و یا اینترنتی می‌توانند این تور را برای تاریخ مورد نظر خود تهیه کرده و عازم شهر دبی شوند.

قیمت تور دبی از تهران

قیمت تور دبی از تهران به عوامل مختلفی همچون فصل سفر، تعداد ستاره‌های هتل محل اقامت، خدمات تور و مدت زمان اقامت در شهر دبی بستگی دارد. در سال‌های اخیر نوسانات نرخ ارز هم روی قیمت تورهای خارجی تاثیر زیادی گذاشته و برآورد قیمت تور دبی از تهران با توجه به تغییر آنی قیمت ارز و هزینه‌های سفر تقریبا غیر ممکن است.
اگر برای سفر به دبی از شهر تهران از پروازهای ایرلاین‌های خارجی استفاده کنید و برای اقامت در این شهر هم هتل‌ های پنج ستاره را انتخاب نمایید، قطعا هزینه‌های سفر شما به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد و قیمت تور دبی از تهران با این کیفیت بسیار بالا است.
با توجه به اینکه تقاضا برای سفر از تهران به دبی زیاد می‌باشد، تنوع قیمت تورهای دبی هم از مبدا تهران کم نیست و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید یک سفر جذاب و باکیفیت به مقصد شهر دبی داشته باشید. برای بررسی قیمت‌های تور دبی از تهران می‌توانید به سایت پارساگشت مراجعه کنید و یا با شماره 02188487125تماس بگیرید تا کارشناسان پارساگشت با صبر و حوصله شما را راهنمایی کنند.

تور ارزان دبی از تهران

یکی از پرهزینه ‌ترین بخش‌های سفر به دبی مربوط به هزینه اقامت در این شهر است، در دبی هتل‌های مجلل بسیار زیادی وجود دارد. اما برای پیدا کردن تور ارزان دبی از تهران باید به سراغ هتل‌های 2 و 3 ستاره برای اقامت در این شهر بروید. معمولا قیمت هتل‌هایی که با مرکز شهر دبی فاصله دارند، پایین تر از هتل‌های لوکس و مدرن داخل شهر دبی است. این هتل‌ها اغلب در مناطق “دیره” و “البرشا” قرار دارند و قیمت و خدمات آنها در سطح قابل قبولی است.

یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی تور دبی امکان رزرو راحت هتل های دبی می‌باشد، در زمان خرید تور ارزان دبی از تهران از سایت الی گشت می‌توانید محل قرار گیری هتل‌ها را با هم مقایسه کنید و براساس هدف خود از سفر به این شهر زیبا هتل محل اقامت خود را انتخاب نمایید

تور ارزان دبی از تهران-پارساگشت
تور ارزان دبی از تهران-پارساگشت

تور مشهد دبی

مشهد یکی از شهرهای بزرگ ایران است و روزانه پروازهای متعددی از فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد به مقصد شهرهای مختلف جهان همچون دبی انجام می‌شود. تور مشهد دبی هم طرفداران زیادی دارد و تقاضا معمولا برای خرید این تور زیاد است و ظرفیت تور مشهد دبی به سرعت تکمیل می‌شود. این تور جذاب با خدماتی از قبیل بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت و ترانسفر فرودگاهی در دبی به مسافران ارائه می‌گردد تا با بهترین خدمات عازم این شهر مدرن و جذاب در کشور امارات شوند. مدت زمان پرواز مشهد به دبی حدود 3 ساعت است، البته این زمان با توجه به شرایط جوی متغیر می‌باشد.

خرید تور مشهد دبی به صورت اینترنتی از سایت آژانس‌های مسافرتی معتبر هم امکان پذیر است، پارساگشت یکی از آژانس‌های مسافرتی با سابقه در زمینه برگزاری تور مشهد به دبی می‌باشد.

بهترین هتل های دبی

شهر دبی به داشتن بهترین هتل ها مشهور است. هتل های این شهر بهترین و لوکس ترین خدمات را به مسافران ارائه می دهند و همواره در تلاش هستند تا امکانات خود را بهبود ببخشند. انتخاب هتل در دبی گاها سخت می شود. زیرا این شهر هتل های بسیاری دارد که هر کدام به نحوی خدماتی عالی را در اختیار مسافران می گذارند. از جمله بهترین هتل ها برای ایرانیان در تور دبی می توان به هتل ۵ ستاره جمیرا امارات تاورز، هتل ۵ ستاره مینا السلام، هتل سوفیتل، هتل آسیانا، هتل شیراتون جمیرا بیچ،هتل آتلانتیس پالم، هتل جمیرا بیچ و هتل برج العرب اشاره کرد.

تفریحات جذاب در سفر به دبی

شهر دبی هر ساله گردشگران بسیاری را از سرتاسر جهان میزبانی می کند. به همین دلیل همواره در تلاش است تا بهترین امکانات رفاهی و تفریحات متنوع را برای مسافران فراهم کند.

دبی به واسطه قرار گرفتن در حاشیه خلیج فارس، تفریحات آبی بی نظیری را برای گردشگران تدارک دیده است. از جمله این تفریحات می توان به فلای بورد دبی اشاره کرد که تجربه پرواز روی آب است. پاراموتورینگ، پارک آبی آیسلند، سکوی برج خلیفه، بالون‌سواری، هلی کوپتر سواری، اِسکای دایوینگ یا سقوط آزاد، آکواریوم دبی مال، پارک آبی آکواونچر، کایت سرفینگ و اسکیت روی شن یا سَند بوردینگ از جمله تفریحات هیجان انگیزی هستند که باید در تور دبی تجربه کنید.

خرید تور دبی در تعطیلات کریسمس

در زمان تعطیلات کریسمس، شهر دبی بسیار دیدنی می شود. چراغانی برج های بلند و نورپردازی های دیدنی شهر و آتش بازی های مشهور کریسمس دبی همگی دست به دست هم می دهند تا سفری بی نظیر را برای شما رقم بزنند. شروع سال میلادی در دبی با جشنواره های خرید زمستانی همزمان است و در مراکز خرید این شهر، جای سوزن انداختن نیست. گردشگران به سمت دبی سرازیر می شوند تا از بهترین تخفیف ها در خرید یا تفریحات شبانه کریسمس بهره مند شوند.

همزمانی کریسمس با آب و هوای عالی زمستان و افزایش گردشگران باعث افزایش قیمت سفر به دبی و حتی تکمیل ظرفیت سریع تورها می شود؛ بنابراین برای خرید تور دبی کریسمس زودتر از همیشه، یعنی حداقل یک ماه قبل سفر، مقدمات سفر خود را بچینید.

مدارک ویزا دبی

هتل‌های نزدیک به مراکز خرید دبی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هتل‌هایی که در نزدیکی مراکز خرید دبی قرار دارند، دور بودن از شر رفت‌وآمد پرهزینه در فضای باز گرم و شرجی دبی است. از هتل‌های نزدیک به مراکز خرید دبی می‌توان به هتل آرمانی دبی و هتل آدرس دبی (نزدیک به مرکز خرید دبی مال)؛ هتل شرایتون دبی و هتل کمپینسکی دبی (نزدیک به مرکز خرید امارات مال)؛ هتل مونپیک و هتل پریمیر این (نزدیک به مرکز ابن بطوطه دبی) و هتل ایبیس دیرا دبی و هتل نووتل دبی (نزدیک به مرکز خرید سیتی سنتر دیره) اشاره کرد.

برای اقامت در هتل‌های دبی باید مالیات دهید

طبق قوانین اداره مالیات امارت، گردشگرانی که به دبی سفر می‌کنند باید مالیات هتل را خودشان پرداخت کنند. براین‌اساس مالیات هتل بر اساس مدت‌زمان اقامتتان محاسبه خواهد شد. به طور مثال اگر به مدت 6 شب در یکی از اتاق‌های یک هتل 4 ستاره در دبی اقامت داشته باشید باید مبلغی معادل 90 درهم به‌ازای مالیات اقامت خود پرداخت کنید!

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور آنتالیا ارزان ولحظه آخری

تور آنتالیا تور آنتالیا لحظه آخری، آنقدر جذاب است، که اگر بخواهید از بین چند تور لحظه آخری، یکی را انتخاب کنید، پیشنهاد اول ما

ویزا چین فوری_02188487124

ویزا چین چگونه ویزای چین بگیریم؟ احتمالا برای بار اول این سوال در ذهنتان مطرح می شود که چگونه ویزای چین بگیریم؟ نحوه درخواست ویزا

تور لوکس بدروم_02188487124

توربدروم یکی از پرطرفدارترین کشورهای توریستی از سوی ایرانی‌ها ترکیه است. در این کشور شهرهای بسیاری برای پذیرایی از شما مهیا شده‌اند. یکی از این

تور بالی بهترین قیمت_02188487120

تور بالی اگر به دنبال سفری مهیج و منحصر بفرد هستید، بهترین مقصد، جزیره زیبای بالی در کشور اندونزی است و توسط بسیاری از آژانس‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور دبی | ارزانترین قیمت و لحظه آخری + از تهران و شهر ها + ویزا

هلدینگ گردشگری پارسا گشت