تور دبی پرواز ماهان-02188487125

تور دبی پرواز ماهان

کارگزار مستقیم ویزا وهتل های دبی

قیمت تور دبی با پرواز ماهان

تور دبی با پرواز ماهان به صورت مستقیم است و هزینه آن به چند پارامتر دیگر هم بستگی دارد که شامل: هتل انتخابی محل اقامت، تعداد روز های اقامت، بلیط رفت و برگشت، ویزا و … هم بستگی دارد.

تور دبی لحظه آخری با پرواز ماهان

معمولا در فصولی که به دلیل گرمای هوا و حساسیت افراد مسافرین این مقصد کاهش پیدا می کند تور های لحظه آخری بیشتری می شود پیدا کرد که هزینه شان هم کاملا به صرفه است، ولی باید توجه کنید که ویزایتان باید آماده باشد و آماده ی سفر باشید چون ممکن است فقط چند روز یا حتی چند ساعت زمان داشته باشید.

دبی

شهری کوچک در کشور امارات متحده عربی است. ولی شهری جهانی و مرکز تجارت خاورمیانه است. دبی شهری جذاب مدرن و سنتی است است که با خرید های لوکس و معماری بی نظیر و زندگی شبانه پر جنب و جوشش شناخته می شود و به طریقی مرکز جاذبه های گردشگری در خاورمیانه است.
زبان رسمی  این شهر عربی می باشد ولی به دلیل تعداد بالای مهاجران خارجی، زبان انگلیسی هم بین مردم بسیار رایج است.
فرهنگ این شهر از سنتهای اسلامی و سبک زندگی مردم امارات نشات گرفته است.
تور دبی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم بستگی به ایرلاین برگزارکننده و هم چنین برنامه کاری اش دارد.
پروازهای مستقیم تهران به دبی از مبدا فرودگاه امام تهران به مقصد فرودگاه بین المللی دبی با مدت زمان حدود 2 ساعت پرواز می کند.

پروازهای غیرمستقیم تهران به دبی از مبدا فرودگاه امام تهران به مقصد اول، فرودگاه بین المللی دوحه قطر و از آنجا به مقصد اصلی فرودگاه بین المللی دبی پرواز می کند.

مدارک ویزا دبی

هتل های دبی

رستوران های دبی

بهترین هتل های 5ستاره

تراموا جدید‌ترین شیوه رفت و آمد در دبی

ترامواها نه تنها جدیدترین بلکه جالب ترین شیوه رفت و آمد در دبی هستند. مرکز ترامواها در اطراف دبی مارینا و دبی مال قرار دارد. تراموا ها با سرعت پایینی در شهر حرکت میکنند اما وسیله کاملا راحت برای جا به جایی در شهر هستند.

این قطارها همان طور که آهسته در سطح شهر حرکت میکنند، تصویری از زیباترین مناظر دبی و برترین نقاظ گردشگری شهر را نشان میدهند. با استفاده از تراموا از زیباترین مناطق شهر عبور میکنید. به همین دلیل جا به جایی با تراموها جالب ترین شیوه رفت و آمد در دبی است.

رفت و آمد با اولین مونوریل خاورمیانه

مونوریل دبی اولین مونوریل خاورمیانه است. در واقع مونوریل وسیله ای بدون راننده است که مسافران را از مارینا دبی به پالم جمیرا میرساند.

در حین استفاده از این وسیله نقلیه از زیباترین منظره های پالم جمیرا و آتلانتیس دیدن میکنید. این مونوریل تنها یک مسیر اختصاصی دارد که رفت ‌و آمد به «جزیره نخل جمیرا» است.

اگر با تور دبی هتل آتلانتیس سفر کنید این مونوریل نزدیک شماست. این وسیله نقلیه مالکیت خصوصی دارد و توسط دولت اداره نمیشود برای همین هزینه بیشتری نسبت به دیگر ابزار رفت و آمد دارد.

بهترین مراکز خرید در تور دبی

دبی شهر موردعلاقه خیلی از گردشگران برای خرید کردن است. مراکز خرید متعدد در دبی جایی برای برندهای جهانی است. در مراکز خرید دبی میتوانید بهترین اجناس از بهترین برندهای دنیا را تهیه کنید. اگر به خرید کردن در سفر علاقه دارید، دبی برای شما ایده آل است. در ادامه با بهترین مراکز خرید دبی آشنا میشوید.

کارگزار تور ویزا دبی-پارساگشت
کارگزار تور ویزا دبی-پارساگشت

دبی مال بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه

عاشق پرسه زدن در مراکز خرید هستید و دلتان برای مدهای جدید تنگ شده است؟ دبی مال « پایتخت مد و فشن » در خاورمیانه، حس گشت‌ و گذار در خیابان‌های اروپا را برای شما تداعی می‌کند. اینجا محل خودنمایی برندهای لوکس دنیا چون دیور، گوچی و شنل است. این مرکز خرید باشکوه و زیبا، بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان است که در سال 2008 افتتاح شد و  مورد توجه گردشگران خارجی قرار گرفت.

این مرکز خرید لوکس رکوردهای زیادی مانند بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان، بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا، بزرگ‌ترین شیرینی فروشی جهان، بزرگ‌ترین صفحه نمایش دیود نورگسیل، بیشترین مراجعه کننده در یک هفته و … را در سطح جهانی به نام خود ثبت کرده است. از بخش‌های تفریحی این مرکز خرید بزرگ می‌توان زمین یخی، آکواریوم، اتاق وحشت، سینما سه‌بعدی، باغ‌وحش و… را نام برد. اگر روزی با تور دبی به این شهر سفر کردید، حتماً از دبی مال بازدید کنید.

هزینه بازدید از برج خلیفه در تور دبی

دسترسی به ورودی برج خلیفه تنها از طریق دبی مال است. هزینه ورود به بخش‌های مختلف این برج بسیار زیاد است و ممکن است هزینه‌های شما را در تور دبی بالا ببرد. با این حال بعضی چیزها در تور دبی پاییز 1401 ارزش یک ‌بار تجربه کردن را دارند. برای بازدید از برج خلیفه بهتر است از پیش و به‌صورت آنلاین بلیت خود را رزرو کنید؛ در غیر این صورت باید هزینه بیشتری بپردازید.

  • قیمت بلیت ورودی بخش‌های مختلف برج خلیفه، برای کودکان زیر چهار سال رایگان است.
  • تنها 45 دقیقه فرصت بازدید از برج را دارید.
  • بازدید از طبقه 148 در تور دبی بدون رزرو امکان‌پذیر نیست.
  • طبقات 124، 125 و 148 یا همان اسکای لانژ برج 500 درهم و برای کودکان 370 درهم است.

چند روز اقامت برای سفر به دبی کافیست؟

هرکس بر اساس نیازش می‌تواند در دبی اقامت کند. تورهای دبی نیز از حداقل 3 شب و 4 روز تا 7 شب و 8 روز برگزار می‌شوند. حتی می‌توانید این مدت‌زمان را نیز بیشتر بکنید. اما توجه داشته باشید که ویزای توریستی دبی فقط 14 روز به شما اجازه اقامت می‌دهد و در صورت اقامت بیشتر مشمول جریمه می‌شوید.

به‌صورت کلی شهر دبی به جز ساحل، دریا، ساختمان‌ها و تکنولوژی چیز دیگری جهت بازدید و گردش ندارد. به همین دلیل می‌توانید اکثر مکان‌های گردشگری دبی را حداکثر در همان 8 روز اقامت مشاهده کنید

آشنایی با بهترین هتل‌های دبی برای رزرو بهترین‌ها

تمامی هتل‌های دبی از لحاظ خدمات‌رسانی، غذا و نظافت بهترین کیفیت را نسبت به ستاره‌هایشان ارائه می‌دهند. مهم‌ترین چیزی که دررابطه‌با هتل‌ها در تور دبی وجود دارد فاصله آن‌ها از مرکز شهر است.

این فاصله باعث کاهش یا افزایش قیمت هتل‌های دبی می‌شود. به‌صورت کلی هرچقدر که به مرکز شهر نزدیک‌تر باشید قیمت هتل‌ها افزایش و هرچقدر که دورتر شوید قیمت آن‌ها کاهش پیدا می‌کند.

پس از مشخص‌کردن منطقه‌ای که قصد اقامت در آن را دارید بایستی یکی از بهترین هتل‌های دبی را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. در ادامه این هتل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل‌های لوکس دبی

 مینا سلام:

در منطقه جمیرا قرار گرفته و فاصله بسیار کمی با مرکز شهر و مهم‌ترین پارک آبی دبی یعنی وایلد وادی دارد. نمای اتاق‌های هتل مینا سلام رو به برج العرب و دریا است. معماری هتل نیز به سبک خاص و بسیار زیبایی انجام شده و تسهیلات مخصوصی را برای معلولین دارد.

 جمیرا بیچ:

هتل جمیرا بیچ امکانات خاصی مانند زمین تنیس، استخر و سونا و مرکز بازی پیشرفته و سرگرم‌کننده‌ای دارد و مناسب خانواده‌هایی است که کودک خردسال دارند. هتل جمیرا در ساحل جمیرا واقع شده و معماری خاصی دارد که برگرفته از طرح موج دریا است. به خانواده‌های دارای فرزند کوچک پیشنهاد می‌شود تور دبی 1402 را با این هتل رزرو کنند.

برج العرب دبی:

برج العرب یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین و مجهزترین هتل‌های دنیا است. اتاق‌های هتل برج العرب همانند یک خانه لوکس و بسیار بزرگ و مدرن می‌مانند. ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور امارات دبی که هتل برج العرب را برای اقامت انتخاب کرده‌اند، یک لیموزین است.

کمپینسکی مال آو امارات:

هتل کمپینسکی تجهیزات بسیاری ازجمله استخر روباز، تجهیزات اسکی، بولینگ، سالن ورزشی، اسپا، زمین‌بازی، اتاق گیم داشته و علاوه‌برآن هم چسبیده به پیست اسکی مرکز خرید دبی است. فاصله این هتل تا فرودگاه دبی کمتر از بیست دقیقه بوده و بزرگ‌ترین پارک آبی دبی یعنی وایلد وادی بسیار به آن نزدیک است. این هتل برای مسافرینی که به دنبال تور لوکس دبی هستند مناسب خواهد بود.

موشن گیت دبی

موشن گیت، شهربازی فوق العاده دیدنی در شهر دبی که ما را به یاد سینماهای هالیوودی می اندازد. در واقع نام شهربازی هالیوودی شایسته این شهربازی است که در مدتی کم، محبوبیت فراوانی را کسب کرده است. 27 وسیله بازی در این مجموعه وجود دارد که برای تفریح و سرگرمی تدارک دیده شده اند تا میهمانان با شخصیت های کارتونی مانند سیندرلا، میکی موس، یوگی و دوستان و … همبازی شوند.

قطار شهری دبی

قطار شهری، یکی از سریع ترین وسایل حمل و نقل عمومی در جهان است که شهر دبی نیز از آن بی نصیب نیست. مترو دبی با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد و 98 میلیون دلار افتتاح شد که البته بخش های اندکی از آن در حال ساخت می باشد. خط قرمز و خط سبز قطار شهری در سال 2010 به بهره برداری رسید که خط سبز قطار شهری از منطقه راشدیه به مرک شهر و خط قرمز از فرودگاه مکران به سمت بندر جبل علی حرکت می کند. قطار شهری دبی 47 ایستگاه دارد که 37 استیشن (ایستگاه) بر روی زمین و 10 استیشن در زیر زمین قرار گرفته است. نکته جالب توجه اینجا است که قطار شهری دبی بعد از مترو تهران، ارزان ترین شبکه حمل و نقل داخلی به شمار می رود.

اتوبوس و تاکسی دبی

آزادراه های دبی دارای پنج راه اصلی است که آن را به دیگر کشورهای امارات متحده عربی وصل می کند. این آزادراه ها شیخ زائد، آزادراه امارات، بزرگراه حتّا، آزادراه دبی و آزادراه عودمیثا نام دارند که از اصلی ترین راه های مواصلاتی دبی هستند. قسمت های غربی و شرقی شهر، با پل های آل مکتوم، پل شناور، بیزنس بی، قرهود به هم متصل می شوند و 1 تونل در این شهر وجود دارد که نام آن شندغه است.

اتوبوس در شهر عروس امارات سالانه 109 میلیون گردشگر را جا به جا می کند. در ایستگاه های اتوبوس شهر دبی سیستم تهویه مطبوع و کولر گازی تعبیه شده تا راحتی شهروندان و مسافران فراهم باشد. همین عوامل سبب شده تا مردم رغبت به استفاده از حمل و نقل عمومی داشته باشند. تاکسی در شهر دبی به رنگ کِرِم است و بیشتر آن ها ماشین های گران قیمت هستند. در شیخ نشین دبی بیش از 3000 تاکسی وجود دارد که 70 میلیون مسافر را جا به جا کرده اند.

هتل های دبی

در شهری همچون دبی با این حجم بالای گردشگر، طبیعی است که وجود هتل های دبی هم فراوان باشد. در شهر عروس امارات هتل های بسیاری از 1 ستاره تا 5 ستاره وجود دارند که برای اقامت گردشگران ساخته شده اند. بیشتر هتل های پنج ستاره دبی در منطقه پالم جمیرا قرار گرفته اند و مسلماً از نظر قیمت نیز گران می باشند. در این بخش به معرفی هتل های شهر تَرین ها می پردازیم که اطلاعات کامل آن ها در دانستنی هتل های دبی شرح داده شده است.

هتل آوانی دیره دبی، بهترین انتخاب سلبریتی ها

هتل آوانی دیره دبی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر شگفتی ها است که خدماتی در کلاس جهانی را به شما ارائه می دهد. سلبریتی ها ترجیح می دهند در این هتل زیبا اقامت داشته باشند تا به مراکز خرید و مکان های مهم شهر دبی دسترسی داشته باشند. این هتل 5 ستاره دبی در سال 2011 افتتاح شده ولی در این مدت کم توانسته است نظر بسیاری از گردشگران به سمت خود جلب کند. هتل آوانی دیره با خدمات عالی و پرسنل حرفه ای خود یکی از بهترین انتخاب ها می باشد.

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی، خاص ترین، جذاب ترین و منحصر به فرد ترین هتل در دبی است که در لیست برترین هتل های جهان قرار دارد. این هتل جذاب و زیبای دبی علاوه بر این که مکانی برای استراحت باشد، مکانی تجاری نیز هست، زیرا برترین برندهای جهان در این مرکز تجاری حضور دارند. برج العرب دبی گران ترین هتل در شهر تَرین ها و جهان است که هزینه هرشب اقامت آن فوق العاده گران بوده و کمتر کسی می تواند در آن اقامت داشته باشد.

 

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

ویزا مولتی چین-02157749

درباره چین کشور پهناور چین با جمعیتی بیش از ۱.۳۵ میلیارد نفر، پرجمعیت‌ ترین کشور جهان است، همچنین از نظر مساحت، چهارمین کشور بزرگ جهان محسوب

تور ارزان یکروزه – اردبیل

راهنمای سفر به اردبیل برای تجربه یک سفر خاطره‌انگیز با هم به اردبیل خوش آب‌وهوا سفر می‌کنیم   شاید چیزی از شهر مقدس نشنیده باشید؛

تور ارزان مشهد

جاهای دیدنی مشهد که نباید از دست دهید+ عکس و آدرس مشهد از جمله مهم‌ترین مقاصد گردشگری داخلی در ایران است که طیف متنوعی از

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور دبی پرواز ماهان-02188487125

هلدینگ گردشگری پارسا گشت