تور روسیه- اقساطی

بهترین زمان خرید تورهای تابستانی روسیه

با توجه به اینکه شما برای ورود به خاک کشور روسیه نیاز به اخذ ویزا توریستی این کشور دارید می‌بایستی مدت زمانی هم برای جواب ویزا خود در نظر بگیرید. پس پیشنهاد می‌کنیم که شما مسافران عزیز از 15 روز قبل از تاریخ سفر جهت رزرو یا خرید تور روسیه تابستان خود اقدام نمایند. اما نکته ‌ای که باید به آن توجه داشته باشید و شاید از کم‌تر کسی شنیده باشید.

این است که در این فصل درست “های سیزن” روسیه به شمار می‌رود، بنابراین بهتر است بلیط‌ خود را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کم‌تری را پرداخت نمایید، چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک‌تر می‌‌شوید، باطبع هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش خواهند داشت.

مورد بعدی اینکه برای رزرو هتل محل اقامت‌تان هم بهتر است از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام کنید تا متحمل هزینه‌های بالای سفر به این مقصد جذاب اروپایی نشوید.

در حال حاضر به دلیل نوسانات ارز قادر به خدمات اقساطی نمی باشیم

تور لحظه آخری و ارزان روسیه ویژه تابستان 1403

قبل از اینکه بخواهیم در مورد تورهای ارزان و لحظه آخری ویژه تابستان روسیه صحبت کنیم لازم دونستیم اطلاعات مهمی را در اختیارتان بگذاریم. شما عزیزان برای سفر به روسیه نیاز به ویزای توریستی این کشور دارید. شرایط اخذ ویزای روسیه بسیار ساده‌‌تر و کم‌هزینه‌تر از ویزای شینگن می‌باشد و اینکه برای اخذ ویزای روسیه شرایط خاصی نیاز ندارید، اما برای اخذ ویزای توریستی روسیه می‌توانید به همراه تورهای گروهی روسیه اقدام نمایید و در آخر جواب درخواست ویزای توریستی روسیه حدودا 7 روز کاری درست بعد از ارائه درخواست برای شما صادر خواهد شد.

خوب تور لحظه آخری روسیه زمانی ارائه می‌شود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع به دلیل اینکه ظرفیت ایرلاین‌ها پر نشده و یا هتل‌ها با کاهش مسافر مواجه می‌شوند، اقدام به ارائه تخفیف‌هایی بین 10 % تا حتی 50 % می‌کنند. البته توجه کنید این که چه زمانی تور دقیقه نودی روسیه به علاقه‌مندان ارائه می‌شود کاملا به فصل و زمان سفر شما بستگی دارد. برای مثال درست در فصل زمستان با توجه به سرمای هوای شدید در روسیه امکان عرضه تور روسیه لحظه آخری با تخفیف بسیار مورد توجه وجود دارد. در آخر اگر بخواهیم صادق باشیم با شما باید بگوییم که تورهای دقیقه نودی و ارزان روسیه در فصل تابستان به ندرت از سمت آژانس‌ها به شما پیشنهاد می‌شود.

 

تور مسکو و سن پترزبورگ

از690دلار+22/990/000تومان

تور مسکو و سن پترزبورگ

از860دلار+22/990/000 تومان

تور مسکو+سن پترزبوگ

از22/990/000تومان +890دلار

تور مسکو و سن پترزبورگ

از22/990/000 تومان+690دلار

شرایط اخذ ویزای روسیه؛ گروهی اقدام کنید نگران نباشید!

ویزای توریستی روسیه هم در قالب تورهای گروهی این کشور اخذ می‌شود و هم به صورت انفرادی موفق به اخذ ویزای روسیه خواهید شد. برای درخواست ویزای روسیه برای تور روسیه به مدارکی همچون بلیط قطعی رفت و برگشت هواپیما، واچر قطعی هتل، 2 قطعه عکس 3×4، پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و فرم درخواست ویزای روسیه نیاز دارید. جواب درخواست ویزای توریستی روسیه حدودا 7 روز کاری پس از ارائه درخواست برای شما صادر می‌شود و این ویزا، تا 30 روز پس از صدور معتبر است.

ارائه ضمانت نامه بانکی الزامی نیست!

ضمانت‌نامه بانکی از سوی آژانس‌های مسافرتی دریافت می‌شود. هدف دریافت ضمانت‌نامه بانکی، اعتماد به بازگشت متقاضیان می‌باشد. چرا که اگر مسافران روسیه به کشور خود بازنگردد، اعتبار آژانس مسافرتی در نزد سفارت خانه از بین می‌رود. با توجه به اینکه کشور روسیه شرایط پناهندگی ندارد، لزومی به ارائه ضمانت نامه بانکی برای تورهای روسیه نیست!

خدمات تور روسیه؛ همان چیزی که شما دوست دارید!

خدماتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، خدمات کلی تور روسیه می‌باشد و ممکن است در هر پکیجی، این خدمات متفاوت باشند:

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل (به درخواست متقاضی و به همراه صبحانه)
  • اخذ ویزای روسیه
  • گشت شهری
  • ترانسفر بین شهری
  • ترانسفر فرودگاهی
  • تور لیدر فارسی زبان
  • راهنمای محلی

نحوه تعیین قیمت تور روسیه به چه شکل است؟

قیمت تور روسیه به 3 پارامتر هتل محل اقامت، بلیط رفت و برگشت هواپیما و ویزا بستگی دارد. مبلغ ویزای روسیه ثابت است و شما برای درخواست ویزا روسیه باید 120 دلار برای تورهای گروهی و 130 دلار برای تور های انفرادی پرداخت کنید. هزینه هتل‌های روسیه نیز به دلار پرداخت می‌شود. نکته مهمی که در انتخاب هتل باید به آن دقت داشته باشید، این است که هرچه هتل به مرکز شهر نزدیک باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت پرداخت کنید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دور و یا حتی در حومه شهر باشد، هزینه کمتری برای اقامت می‌پردازید. ایرلاین‌های نوردویند، ایرفلوت و ماهان از تهران به سمت روسیه پرواز می‌کنند که همه این پرواز مستقیم می‌باشد.

قیمت تور روسیه بهار 1403 ارزان‌تر از سایر کشورهای اروپایی است

تور روسیه بهار 1403 قیمت‌های وسوسه‌کننده ای دارد. کافی است آنها را با قیمت تور سایر کشورهای اروپایی مقایسه کنید. به طور مثال اگر برای تور فرانسه 7 روزه غیر از هزینه پرواز باید 1,890 یورو پرداخت کنید‌ برای رزرو تور 7 روزه روسیه ویژه شب‌های سفید پرداخت نیمی از این مبلغ کافی است.

شب‌های سفید در تور روسیه بهار 1403

از اواسط اردیبهشت بخش‌های زیادی از کشور روسیه من جمله سن‌پترزبورگ شاهد یک پدیده زیبای جوی است که در طی آن آسمان شب روشن می‌شود. البته شدت تابش به اندازه روز نیست و هوا گرگ و میش است. همین وضعیت بر زیبایی آسمان شب روسیه می‌افزاید. البته هر ساله با رسیدن به زمان اتفاق افتادن این پدیده جوی، جنب و جوش روس‌ها بیشتر می‌شود. آن‌ها تلاش می‌کنند تا برگزاری جشنواره‌های موسیقی و تئاتر تلاش دارند تا از فرصت بوجود آمده برای جذب حداکثر توریست‌های خارجی حداکثر استفاده را ببرند. البته اوج این پدیده از  از 11 ژوئن یا 21 خرداد تا 2 ژوئیه یعنی 11 تیرماه است. توصیه می‌کنیم تور روسیه بهار 1403 را در این ایام رزرو کنید تا این پدیده خارق‌ العاده را هم در آسمان مسکو و هم سن‌پترزبورگ از نزدیک مشاهده کنید.

اطلاعت کلی شفق قطبی

تاریخچه شهر مسکو

اسم مسکو از رودی به نام موسکوا گرفته شده است. در ابتدا قبل از زمانی که مسکو به این نام مشهور شود آن را با نام “گراد ماسکوف” می شناختند. گراد ماسکوف به معنای شهری در جوار رود است.

در تاریخ در ابتدا در سال 1147 نام این شهر دیده شده است. در سال 1147 شاهزاده روسی ناوگورود سورسکی به وسیله یوری دولگوروکی با جمله ی ” ای برادر، نزد من آی، به مسکو” فراخوانده شد. پس از آن زمان در سال 1156 یعنی 9 سال بعد دستور ساخت یک دیوار چوبی یعنی کرملین به وسیله یوری دولگوروکی صادر شد. دیوار چوبی کرملین باعث شد مسکو شهر منحصر به فرد و تازه بنیادی شود اما در سال 1237 تا 1238 این دیوار به وسیله مغولان سوزانده شد و از بین رفت و تمامی مردم شهر مسکو کشته شدند.

پس از ویرانی شهر مسکو، در سال 1327 مجدد بازسازی شد و به پایتخت امیر نشین مستقل ولادیمیر سوزدال تبدیل شد. این شهر به علت موقعیت جغرافیایی خوبی که دارا بود (موقعیت مناسبی بر سرچشمه رودخانه ولگا) با گذر زمان توسعه پیدا کرد و به یک شهر امیرنشین باثبات و مرفه ، به نام دوک‌ نشین بزرگ مسکو تبدیل شد. این شهر در طی سال ها توانست تعداد زیادی از پناهندگان را از سراسر روسیه به خود جذب کند.

آب و هوای شهر مسکو

مسکو شهریست با آب و هوای مرطوب قاره ای. در تابستان ها دارای هوایی معتدل و شرجی بود که تاکنون بیشترین دمای گزارش شده در این شهر برابر با 36 درجه سانتی گراد می باشد. فصل تابستان فصلی است که بیشترین گردشگران را به خود جذب کرده و از سراسر دنیا جهت مشاهده جاذبه های دیدنی به این شهر سفر می کنند.

مسکو زمستان هایی بسیار سرد و طولانی و حتی می توان گفت طاقت فرسایی دارد. کمترین دمایی که تاکنون در این شهر اعلام شده، در ماه ژانویه بوده است. این دما برابر با عدد منفی 42 درجه سانتی گراد بوده است. مسکو به علت تجربه تغییرات آب و هوایی بسیار زیادی که مابین ماه های زمستان و تابستان وجود دارد، دارای نوسانات سطح بارندگی می باشد.

معماری خانه‌های شهر مسکو

با داشتن بیش از 40 درصد از قلمرو خود با فضای سبز، یکی از سبزترین پایتخت‌ها و شهرهای بزرگ اروپا و جهان است که دارای بزرگترین جنگل در یک منطقه شهری در مرزهای خود – بیش از هر شهر بزرگ دیگر است.

ظاهر این شهر تا قرن 18 تغییر زیادی نکرد. خانه ها از چوب کاج و صنوبر ساخته شده بودند ، سقف‌های پوشیده شده با چمن و یا پوشیده از درخت توس. بازسازی مسکو در نیمه دوم قرن هجدهم نه تنها به علت آتش سوزی مداوم بلکه به درخواست طبقه اشراف نیاز به تغییر داشت. بخش اعظم شهر چوبی توسط ساختمان هایی به سبک کلاسیک جایگزین شد.

برای سفر به مسکو چه راه‌هایی وجود دارد؟

سفر به مسکو

پنج فرودگاه شهر مسکو را به جهان متصل می‌کند. در بین آنها فرودگاه بین‌المللی دوموددوو (Domodedovo) در فاصله ۲۲ کیلومتری مسکو معتبرترین است. اما فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو (Sheremetyevo ) که در فاصله ده کیلومتری مسکو قرار گرفته، فرودگاهی است که تقریبا ۶۰ درصد گردشگران به آن وارد می‌شوند. این فرودگاه‌ها مسکو را به بسیاری از کشورهای خارجی متصل می‌کنند. همچنین پروازهای داخلی به شهرهای روسیه مانند آبکان، بلگورود، چوکرداخ، الیستا، کوتلاس، لیپتسک، و سن پترزبورگ، سوچی از این دو فرودگاه انجام می‌شوند.

اگر نگاهی به سایت علی بابا بیاندازید خواهید دید که کمترین قیمت بلیط پرواز یک طرفه از تهران به شهر مسکو ۲.۶۹۸.۰۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۳۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان است. این اختلاف قیمت مربوط به شرکت هواپیمایی و کیفیت خدمات هواپیمایی است. در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی آذربایجان ایرلاینز، ترکیش ایرلاینز، پگاسوس،ایروفلات، قطر ایرلاینز، امارات، عمان ایر، ایرعربیا و هواپیمایی کره جنوبی پرواز به مسکو دارند. فقط کافی است برای رزو به وب‌سایت علی بابا سری بزنید.

اگر به فکر سفر به روسیه با اتوبوس هستید باید بگوییم که دسترسی به شهر مسکو و شهرهای دیگر روسیه با اتوبوس چندان آسان نیست و معمولا گردشگران برای سفر به مسکو این راه را انتخاب نمی‌کنند. ولی خدمات اتوبوس‌های روسی برای سفر‌های داخل روسیه بسیاری عالی هستند. اتوبوس‌های روسیه امکانات کافی و امنیت کامل دارند.

خدمات راه آهن در شهر مسکو بسیار کارآمد است و به خوبی با بسیاری از شهرهای اروپا و شهرهای روسیه ارتباط برقرار می‌کند. مسکو از طریق راه آهن به شهرهای بین‌المللی مانند پکن، اوکراین، بلاروس، برلین، بوداپست، هلسینکی، پراگ، وین، ورشو، قفقاز و باکو وصل می‌شود. اما به طور قطع امکان سفر به شهر مسکو با قطار از ایران به طور مستقیم وجود ندارد.

 

حمل و نقل داخلی در سفر به مسکو

شهر مسکو

در سفر به سکو از هر نقطه‌ای که سکونت داشته باشید، اتوبوس به نقاط دیگر شهر وجود دارد. هر خیابان اصلی حداقل یک مسیر اتوبوس دارد. همچنین تاکسی‌هایی مانند Gett، Uber و Yandex Taxi خدمات کامل اینترنتی به شما ارائه خواهند داد.

اما در شهر مسکو شاید بهترین سیستم حمل و نقل عمومی، مترو باشد. مترو مسکو دوازده خط دارد که ۱۹۹ ایستگاه را به هم متصل می‌کنند. مترو شهر مسکو شلوغ‌ترین سیستم مترو در جهان است و روزانه ده میلیون مسافر راجابه‌جا می‌کنند.

دیدنیهای مسکو

دیدنیهای مسکو

تاریخ برایتان جذابیت دارد؟ پس در سفر به مسکو از دیدنیهای مسکو مانند میدان سرخ (Red Square)، کلیسای سنت باسیل، تئاتر بلوشوی، کرملین، مقبره لنین، کلیسای جامع مسیح منجی، کلیسای جامع اوسپنسکی، Krutitskoe Podvorye، کلیسای The Holy Virgin، برج منشیکوف و دیوارها و برج‌های کرملین دیدن کنید.

اگر به موزه‌ها علاقه دارید در سفر به مسکو زمانی برای بازدید از گالری ترتیاکوف ایالتی، Armoury Chamber، موزه Tsaritsyno، موزه هنرهای زیبا پوشکین، موزه تاریخی و معماری Kolomenskoye، گالری جدید ترتیاکوف، موزه کیهان شناسی، گالری هنری کشورهای اروپایی و آمریکایی، پارک هنری موزون و موزه ایالتی تاریخ GULAG، در نظر بگیرید.

دیدن از پارک فرهنگی و تفریحی مرکزی گورکی، Vorobyovy Gory، باغ گیاه‌شناسی MSU Aptekarskiy Ogorod، پارک ایزمایلوفسکی، پارک Zaryadye، باغ نسکوچنی، پارک Tsaritsino، پارک کلومنسکوئی، باغ Aptekarsky یا باغ گیاه‌شناسی دانشگاه ایالتی مسکو و پارک پیروزی برای عاشقان طبیعت در سفر به مسکو جذاب خواهد بود.

در سفر به مسکو کودکان را فراموش نکنید. تئاتر و موزه عروسکی اوبرازسوف، سیرک بزرگ مسکو، تئاتر موسیقی کودک، دلفیناریوم شهر مسکو، باغ وحش مسکو، قایق‌سواری مسکو، آکواریوم اقیانوس مسکو، مرکز رسانه‌ها در پارک زریادیه (Zaryadye )، آکواریوم Crocus، موزه آزمایش و پارک پاندا از دیدنیهای مسکو برای کودکان در سفر به مسکو است.

خرید در سفر به مسکو

مراکز خرید ارزان در مسکو

مراکز خرید بزرگ بسیاری در سراسر شهر مسکو وجود دارد اما سه مورد از این مراکز خرید در سفر به مسکو برای گردشگران جذابیت بیشتری داشته است. مراکز خرید GUM، TsUM و Detsky Mir که در فاصله کمی با یکدیگر قرار دارند. مرکز خرید GUM یکی از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین فروشگاه‌های کشور مشهور به سقف شیشه‌ای است انواع فروشگاه‌های لوکس، سوپر مارکت بزرگ و چندین رستوران و کافه در این مرکز خرید وجود دارند. TsUM یکی دیگر از مراکز خرید باقی مانده از دوران قبل از انقلاب است که پر از بوتیک‌های لباس مجلسی و رستورانی بزرگ در پشت بام است. Detsky Mir را می‌توان مرکز خریدی برای کودکان دانست. هر آنچه که در سفر به مسکو قصد دارید برای کودکتان بخرید را می‌توانید اینجا خریداری کنید.

برای خرید مواد غذایی هم دو بازار معروف در شهر مسکو وجود دارند که خالی از لطف نیست در سفر به مسکو به آنها سری بزنید. Danilovsky Market که علاوه بر مواد غذایی بخش‌هایی مثل غرفه‌های مد و عتیقه فروشی هم دارند. قیمت مواد غذایی در بازار Usachevsky کمی گران‌تر است. اما محصولات کشاورزی تازه مثل پنیرهای محلی و گوشت‌های تازه را می‌توانید از این بازار بخرید.

بازار محلی ایزمالوفسکی با دیوارهای و گنبدهای رنگارنگ از مراکز خرید ارزان در مسکو است که برای خرید و دیدن تاریخ باهم در سفر به مسکو است. انواع کافی شاپ و رستوران و غرفه‌های فروش لوازم دست دوم در بازار ایزمالوفسکی پیدا می‌شوند.

اگر به عتیقه‌ها علاقه دارید می‌توانید عتیقه‌هایی عالی را در Antikvarnaya Lavka بخرید. از کتاب‌های نفیس گرفته تا مجسمه و نقاشی. اما قیمت‌ها بسیار بالاست. راستی حواستان به قوانین خروج عتیقه از کشور روسیه باشد.

وقتی از سفر به مسکو برگشتید مطمعنا خیلی از دوستان و آشنایان منتظر سوغاتی هستند. از کجا می‌توانید این سوغاتی‌ها را بخرید؟

اگر دوست دارید از لباس‌های طراحان روسی با شهرت جهانی سوغاتی بخرید برند Gosha Rubchinskiy گزینه خوبی است. یکی از بازارهایی که می‌توانید این برند را از آن خریداری کنید KM20 است. بهترین لباس‌ها از مارک‌ها و برند‌های داخلی و خارجی در این بازار پیدا می‌شوند. طبقه دوم مرکز خرید GUM هم به فروش محصولات مد روسی اختصاص دارد. ولی اگر دوست دارید از سفر به مسکو از صنایع دستی سوغاتی بخرید به فروشگاه Zaporozhets در مرکز خرید Flakon سر بزنید. بازار‌های خیابانی در اربات قدیم (Old Arbat)، Sparrow Hills، بازار Izmailovsky و بازار میدان سرخ (Red Square Market) هم مراکز خرید ارزان در مسکو هستند که می‌توانید انواع سوغاتی‌ها را از آنجا بخرید.

مدیریت هزینه ها در شهر سنت پترزبورگ

با توجه به تقاضای بالای گردشگران، امکانات و خدمات متعددی برای سلیقه ها و بودجه های مختلف ارائه می شود. انتخاب از میان هتل های لوکس و ۵ ستاره یا هتل های اقتصادی و باکیفیت یکی از تأثیرگذارترین پارامترها بر روی مخارج کلی سفر به سنت پترزبورگ خواهد بود. برای بازدید از جاذبه ها و موزه های ونیز شمال (سنت پترزبورگ)، بهتر است کارت مهمان (Guest card) خریداری کنید. با استفاده از این کارت می توان برای هزینه ورودی ها و وسایل حمل و نقل عمومی از ۳۰٪ تخفیف بهره مند شد. سیستم مترو شهر سنت پترزبورگ نیز بسیار ارزان است و می توان با خرید بلیط های چند سفره هزینه های حمل و نقل را کاهش داد. اتوبوس های معمولی و سریع السیر نیز انتخاب های اقتصادی هستند. برای هر وعده خوردوخوراک در کافه و رستوران های سنت پترزبورگ می توان بین ۵ تا ۲۰۰ دلار هزینه کرد. برای خوردن انواع غذای فوری بین ۵ تا ۱۰ دلار و یک وعده غذای باکیفیت در رستوران های معمولی بین ۲۰ تا ۳۰ دلار کافی است.

مناسب ترین زمان برای داشتن سفری ارزان به سنت پترزبورگ

زمستان سنت پترزبورگ بهترین زمان برای داشتن سفری ارزان به روسیه است. کافی است به هوای سرد علاقه مند باشید تا با کم ترین هزینه به ونیز شمال (سنت پترزبورگ) سفر کنید. در این فصل قیمت هتل ها و پروازها به کم ترین میزان خود می رسد. سرگرمی های ارزان در سراسر شهر برپا می شود و از طرفی خبری از صف های طولانی در مقابل موزه ها و جاذبه های گردشگری نخواهد بود. به خاطر داشته باشید که هم زمان با سال نو میلادی برای مدتی شاهد افزایش قیمت ها در سنت پترزبورگ هستیم.
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری پکن

تور لحظه آخری پکن پکن پکن بزرگترین شهر کشور پهناور چین و پایتخت این کشور پرجمعیت آسیایی است، شهر پکن جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در

تور دبی نمایشگاهی

نمایشگاه های دبی سال 2024 دبی یک شهر بسیار مدرن و فوق العاده است که این روزها مورد توجه بسیاری از تاجران و سرمایه گذاران

نمایندگی فروش ماهان_02157749

هواپیمایی ماهان هواپیمایی ماهان یا ماهان ایر از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی ایرانی است که در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده

ویزا مولتی چین_ تجاری

ویزا چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور روسیه- اقساطی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت