قیمت تور دبی تابستان ۱۴۰۲

قیمت تور دبی تابستان ۱۴۰۲

عوامل مختلفی می توانند در قیمت تور تابستانه دبی تأثیرگذار باشند. این نکته را در نظر داشته باشید که پرواز مستقیم و غیر مستقیم به سمت دبی براساس نرخ ارز و هتل ها متفاوت است. از نظر هزینه، سفر به دبی در فصل تابستان، می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد و با توجه به سیستم تهویه عالی و خنک بودن اغلب مراکز تفریحی، گرما قابل تحمل تر می شود.

در حال حاضر با توجه به متغیر بودن نرخ ارز، قیمت پروازها و هتل ها، نمی توان قیمت دقیقی را در نظر گرفت.

 

آشنایی با بهترین هتل‌های دبی برای رزرو بهترین‌ها

تمامی هتل‌های دبی از لحاظ خدمات‌رسانی، غذا و نظافت بهترین کیفیت را نسبت به ستاره‌هایشان ارائه می‌دهند. مهم‌ترین چیزی که دررابطه‌با هتل‌ها در تور دبی وجود دارد فاصله آن‌ها از مرکز شهر است. این فاصله باعث کاهش یا افزایش قیمت هتل‌های دبی می‌شود. به‌صورت کلی هرچقدر که به مرکز شهر نزدیک‌تر باشید قیمت هتل‌ها افزایش و هرچقدر که دورتر شوید قیمت آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. پس از مشخص‌کردن منطقه‌ای که قصد اقامت در آن را دارید بایستی یکی از بهترین هتل‌های دبی را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. در ادامه این هتل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل‌های لوکس دبی

 مینا سلام:

 در منطقه جمیرا قرار گرفته و فاصله بسیار کمی با مرکز شهر و مهم‌ترین پارک آبی دبی یعنی وایلد وادی دارد. نمای اتاق‌های هتل مینا سلام رو به برج العرب و دریا است. معماری هتل نیز به سبک خاص و بسیار زیبایی انجام شده و تسهیلات مخصوصی را برای معلولین دارد. 

 جمیرا بیچ:

 جمیرا بیچ امکانات خاصی مانند زمین تنیس، استخر و سونا و مرکز بازی پیشرفته و سرگرم‌کننده‌ای دارد و مناسب خانواده‌هایی است که کودک خردسال دارند. هتل جمیرا در ساحل جمیرا واقع شده و معماری خاصی دارد که برگرفته از طرح موج دریا است. به خانواده‌های دارای فرزند کوچک پیشنهاد می‌شود تور دبی 1402 را با این هتل رزرو کنند.

 برج العرب دبی: 

برج العرب یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین و مجهزترین هتل‌های دنیا است. اتاق‌های هتل برج العرب همانند یک خانه لوکس و بسیار بزرگ و مدرن می‌مانند. ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور امارات دبی که هتل برج العرب را برای اقامت انتخاب کرده‌اند، یک لیموزین است.

کمپینسکی مال آو امارات: 

هتل کمپینسکی تجهیزات بسیاری ازجمله استخر روباز، تجهیزات اسکی، بولینگ، سالن ورزشی، اسپا، زمین‌بازی، اتاق گیم داشته و علاوه‌برآن هم چسبیده به پیست اسکی مرکز خرید دبی است. فاصله این هتل تا فرودگاه دبی کمتر از بیست دقیقه بوده و بزرگ‌ترین پارک آبی دبی یعنی وایلد وادی بسیار به آن نزدیک است. این هتل برای مسافرینی که به دنبال تور لوکس دبی هستند مناسب خواهد بود.

هتل‌های نزدیک به مراکز خرید دبی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هتل‌هایی که در نزدیکی مراکز خرید دبی قرار دارند، دور بودن از شر رفت‌وآمد پرهزینه در فضای باز گرم و شرجی دبی است. از هتل‌های نزدیک به مراکز خرید دبی می‌توان به هتل آرمانی دبی و هتل آدرس دبی (نزدیک به مرکز خرید دبی مال)؛ هتل شرایتون دبی و هتل کمپینسکی دبی (نزدیک به مرکز خرید امارات مال)؛ هتل مونپیک و هتل پریمیر این (نزدیک به مرکز ابن بطوطه دبی) و هتل ایبیس دیرا دبی و هتل نووتل دبی (نزدیک به مرکز خرید سیتی سنتر دیره) اشاره کرد.

هتل‌های قیمت مناسب دبی

لواندر دبی: یک هتل میان‌رده 3 ستاره در مرکز شهر دبی است که ۵ کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد. فاصله هتل لواندر تا ایستگاه متروی الریگا هم ۱۰ دقیقه است. 

 سیتی استار: هتل 3 ستاره سیتی استار، یک هتل ارزان‌قیمت است که طراحی مدرنی دارد. صبحانه روزانه در این هتل به‌صورت بوفه سرو می‌شود. این هتل تنها چند قدم با ایستگاه مترو صلاح‌الدین فاصله داشته و به سایر جاذبه‌ها و اماکن دیدنی دبی نیز بسیار نزدیک است. توریست‌ها گردشگر برای رزرو تور دبی با قیمت مناسب بهتر است این هتل را انتخاب کنند.

 ایبیس الرقه: این هتل 2 ستاره، در منطقه الرقه دبی قرار گرفته و تنها ۵ دقیقه با متروی الرقه فاصله دارد. نهر و استادیوم تنیس دبی نیز در فاصله ۵ کیلومتری این هتل قرار دارند. هتل سان اند سندز: این هتل 3 ستاره در خیابان الرقه در دیره واقع شده و امکاناتی چون استخر روباز، وای‌فای رایگان، سونا، ماساژ و پذیرش ۲۴ ساعته دارد. فاصله هتل سان اند سندز تا فرودگاه بین‌المللی دبی ۵ کیلومتر بوده و به مرکز خرید الغدیر و ایستگاه یونیون اسکوئر هم بسیار نزدیک است. 

 دریم پالاس: هتل دریم دبی یک هتل میان‌رده و سه ستاره است در منطقه دیره است که تا فرودگاه بین‌المللی دبی ۱۵ دقیقه فاصله دارد. فاصله هتل دریم پلاس تا ایستگاه مترو الریقه کمتر از 5 دقیقه است و تا ایستگاه مترو صلاح‌الدین ۴۰۰ متر است.

تور دبی لحظه آخری

در برخی از روزهای سال همچون روزهای نزدیک به سال نو میلادی و یا زمان‌هایی که فستیوال خرید برگزار می‌شود، دبی مملو از مسافر است. در ماه‌های سرد سال هم که هوای این شهر معتدل و دلپذیر می‌شود، تقاضا برای سفر به دبی افزایش می‌یابد و طبیعتا در این زمان‌ها هزینه‌های سفر به دبی بالاتر رفته و پیدا کردن تور ارزان برای سفر به این شهر غیر ممکن است. اما اگر برنامه سفر خود را جا به جا کنید، زمان‌هایی که تقاضا برای سفر به دبی کاهش می‌یابد به راحتی با خرید تور دبی لحظه آخری می‌توانید عازم این شهر شوید و از جاذبه‌های تفریحی متنوعی همچون دهکده جهانی، برج العرب، آکواریوم دبی و برج خلیفه دیدن کنید.

خدماتی که به مسافران تور لحظه آخری دبی ارائه می‌شود به لحاظ کیفیت خدمات و امکانات تفاوتی با سایر مسافران ندارد و تنها دلیل عرضه این تورها با تخفیف‌های چشمگیر و شگفت انگیز تکمیل نشدن ظرفیت تور پیش از تاریخ برگزاری آن است. اغلب آژانس‌های مسافرتی همچون پارساگشت هم در فصل‌هایی که حجم سفرها به دبی کاهش می‌یابد، برای ترغیب مشتریان به سفر و خرید تورهای مسافرتی، تور دبی لحظه آخری را با قیمت‌های جذاب عرضه می‌کند. تقاضا برای تورهای لحظه آخری دبی همیشه زیاد است و به سرعت ظرفیت این تورها تکمیل می‌شود.

کارگزار تور دبی لحظه آخری پارساگشت

تور دبی از تهران

همواره تقاضا برای سفر به شهر دبی از تهران بسیار زیاد است و به همین دلیل تنوع تور دبی از تهران بیشتر از سایر شهرهای ایران می‌باشد. جمعیت زیادی در تهران زندگی می‌کنند که تمایل دارند سالانه برای سفر به شهر دبی بروند و از جاذبه‌های دیدنی این شهر در روزهای مختلف سال بازدید کنند. روزانه پروازهای متعددی از مبدا فرودگاه امام خمینی تهران به مقصد شهر دبی وجود دارد و مسافران ایرانی با پروازهای ایرلاین‌های داخلی و خارجی می‌توانند خود را در اسرع وقت به شهر دبی در کشور امارات برسانند.

مدت زمان پرواز تهران به دبی به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما به صورت متوسط این پرواز حدود 2 ساعت طول می‌کشد، همچنین اغلب پروازهای تهران به دبی مستقیم است و هواپیما در طول مسیر توقف ندارد. تور دبی از تهران در برنامه روزانه تورهای مسافرتی خارجی اغلب آژانس‌های مسافرتی همچون پارساگشت موجود است و تهرانی‌ها به صورت حضوری و یا اینترنتی می‌توانند این تور را برای تاریخ مورد نظر خود تهیه کرده و عازم شهر دبی شوند.

تور مشهد دبی

مشهد یکی از شهرهای بزرگ ایران است و روزانه پروازهای متعددی از فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد به مقصد شهرهای مختلف جهان همچون دبی انجام می‌شود. تور مشهد دبی هم طرفداران زیادی دارد و تقاضا معمولا برای خرید این تور زیاد است و ظرفیت تور مشهد دبی به سرعت تکمیل می‌شود. این تور جذاب با خدماتی از قبیل بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت و ترانسفر فرودگاهی در دبی به مسافران ارائه می‌گردد تا با بهترین خدمات عازم این شهر مدرن و جذاب در کشور امارات شوند. مدت زمان پرواز مشهد به دبی حدود 3 ساعت است، البته این زمان با توجه به شرایط جوی متغیر می‌باشد. خرید تور مشهد دبی به صورت اینترنتی از سایت آژانس‌های مسافرتی معتبر هم امکان پذیر است، پارساگشت یکی از آژانس‌های مسافرتی با سابقه در زمینه برگزاری تور مشهد به دبی می‌باشد.

تور دبی از مشهد لحظه آخری

تور مسافرتی دبی از مبدا شهرهای مختلف ایران همچون تهران، اصفهان، شیراز و مشهد برگزار می‌شود و تورهای لحظه آخری دبی همیشه طرفداران خاص خودش را دارد. خرید تور مسافرتی خارجی با تخفیف همیشه لذت بخش و جذاب است و این تورها معمولا مشتریانی زیادی دارد.
تور دبی از مشهد لحظه آخری معمولا در ماه‌هایی که تقاضا برای سفر کاهش می‌یابد، توسط آژانس‌های مسافرتی عرضه می‌شود. هدف از عرضه این تورها خالی نماندن ظرفیت تور است، آژانس‌های مسافرتی برای اینکه کمتر متضرر شوند تورهایی که ظرفیت خالی دارد را به در قالب تور دبی از مشهد لحظه آخری به علاقه مندان سفر ارائه می‌کنند تا آنها را برای خرید این تورهای ترغیب نمایند.
اختلاف قیمت این تورها بسیار زیاد است و اغلب آژانس‌های مسافرتی با قیمت‌های باورنکردنی سعی دارند، مشتریان را به خرید تشویق کنند.
آژانس مسافرتی پارساگشت معمولا تورهای لحظه آخری دبی را به صورت روزانه در سایت خود عرضه می‌کند تا مشتاقان سفر با هزینه‌ای اقتصادی عازم شهر دبی شوند.

تور شیراز به دبی

تور شیراز به دبی جز پرطرفدارترین تورهای خارجی الی گشت است که در روزهای مختلف سال با خدمات و امکانات متنوع برگزار می‌شود. فاصله هوایی شیراز به دبی حدود 556 کیلومتر است و مدت پرواز شیراز به دبی حدود 90 دقیقه است و مسافران تور شیراز به دبی پارساگشت با پرواز ایرلاین ماهان عازم این شهر در کشور امارات می‌شوند. هتل محل اقامت یکی از خدمات تور شیراز به دبی  است، در پکیج تور دبی  همواره تنوع هتل‌ها بسیار زیاد است و مسافران براساس بودجه و خدمات مورد نظر می‌توانند از بین یکی از هتل‌های 3، 4 و یا 5 ستاره این شهر در زمان خرید تور دبی انتخاب کنند، تعداد ستاره‌های هتل محل اقامت یکی از عوامل موثر بر قیمت تور شیراز به دبی است. خرید امکاناتی از قبیل گشت شهری، بیمه مسافرتی و سایر خدمات از سایت پارساگشت در زمان رزرو تور شیراز به دبی امکان پذیر می‌باشد.

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

ویزا مولتی چین-02157749

درباره چین کشور پهناور چین با جمعیتی بیش از ۱.۳۵ میلیارد نفر، پرجمعیت‌ ترین کشور جهان است، همچنین از نظر مساحت، چهارمین کشور بزرگ جهان محسوب

تور ارزان یکروزه – اردبیل

راهنمای سفر به اردبیل برای تجربه یک سفر خاطره‌انگیز با هم به اردبیل خوش آب‌وهوا سفر می‌کنیم   شاید چیزی از شهر مقدس نشنیده باشید؛

تور ارزان مشهد

جاهای دیدنی مشهد که نباید از دست دهید+ عکس و آدرس مشهد از جمله مهم‌ترین مقاصد گردشگری داخلی در ایران است که طیف متنوعی از

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت تور دبی تابستان ۱۴۰۲

هلدینگ گردشگری پارسا گشت