تور دبی پاییز و زمستان1402

تور دبی پاییز و زمستان1402

فصل‌های پاییز، زمستان و بهار بهترین زمان برای سفر به دبی هستند البته نرخ هتل‌ها و پرواز در این فصل‌ها نسبتاً بالا است و در نوروز به اوج خود می‌رسد. در فصل تابستان به دلیل گرمای بیش از حد نرخ‌های تور دبی کاهش پیدا می‌کنند، پس اگر می‌خواهید سفری مقرون به صرفه به دبی داشته باشید تابستان بهترین فصل است.

  • واحد پولی:درهم
  • طول پرواز:حدوداً 2 ساعت
  • زبان رسمی:عربی، انگلیسی
  • پیش شماره:+97
  • اختلاف ساعت با ایران:-0:30
  • شماره تماس با اورژانس:998
  • شماره تماس با پلیس:999
  • شماره تماس با آتش نشانی:997

معرفی تورهای دبی

آوازه‌ی شهر دبی به دلیل مدرن بودن و داشتن امکانات تفریحی فراوان در دنیا پیچیده است. شهری که بلندترین سازه‌های دست بشر با آخرین تکنولوژی روز دنیا در آنجا ساخته شده‌اند. اگر عاشق قدم زدن کنار دریا و لذت بردن از آفتاب هستید یا می‌خواهید رانندگی در تپه‌های صحرا تجربه کنید یا حتی پرسه زدن در لوکس‌ترین فروشگاه‌های دنیا شما را خوشحال می‌کند، فقط و فقط تور دبی 1402 را برای سفر انتخاب کنید، چرا که دبی شهری استثنایی است که همیشه سورپرایزی عالی برای میهمانان خود دارد.

اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های دنیا، ورزش‌های سلطنتی مانند باشگاه اسب سواری، گلف و …، هلی کوپتر سواری بر فراز دبی، صرف شام بر بلندترین برج دنیا، سالن‌های اسپا لوکس، گشت‌های کشتی کروز و رانندگی با ماشین‌های خارق‌العده از تفریحاتی هستند که در تور دبی می‌توانید تجربه کنید.

نحوه برگزار تور دبی پاییز 1402 چگونه است؟

تور دبی پاییز 1402 در قالب پکیج‌های 3 شب و 4 روز، 4 شب و 5 روز و 5 شب و 6 روز برگزار می‌شود. ایرلاین‌های این مسیر هما، ایران ایرتور و قشم ایر هستند. مسافران تهرانی می‌توانند با پروازهای ایرلاین «هما» در تمامی روزهای هفته، ایرلاین «قشم ایر» در تمامی روزها به جز یکشنبه و پنجشنبه و ایرلاین «ایران ایرتور» نیز در روزهای دوشنبه و جمعه به دبی سفر کنند. باقی شهرهایی که به مسیر دبی پرواز دارند شامل اصفهان، مشهد، شیراز و قشم می‌شوند. ایرلاین‌ها و روزهای پروازی این شهرها به شرح زیر هستند:

  • تور دبی پاییز 1402 از مشهد
    • فلای دبی: به‌صورت روزانه
    • ایران ایرتور: جمعه و دوشنبه
  • تور دبی پاییز 1402 از شیراز
    • قشم ایر: یکشنبه و چهارشنبه
  • تور دبی پاییز 1402 از اصفهان
    • فلای دبی: سه‌شنبه و شنبه
  • تور دبی پاییز 1402 از قشم
    • قشم ایر: شنبه، دوشنبه و پنجشنبه

قیمت تور دبی

قیمت تور دبی به عوامل مختلف از جمله تعداد روزهای اقامت، نوع هتل، نوع پرواز، ساعت پرواز و زمان سفر بستگی دارد. در واقع شما می‌توانید با انتخاب زمان مناسب برای سفر و اقامت در هتل‌های 3 ستاره ارزانترین تور دبی را خریداری کنید. هزینه و قیمت این تور، 1210 درهم + هزینه بلیط هواپیما جهت سفر به دبی در کشور امارات، است. همکاران ما در آژانس هواپیمایی پارساگشت به عنوان مجری مستقیم برگزاری تور های گردشگری، بهترین قیمت سفر با تور به دبی را  پیشنهاد می‌دهند.
 
هزینه‌‌هایی که باید برای سفر به شهر Dubai در نظر بگیرید شامل موارد زیر است:
  •  بلیط دبی
  •  رزرو هتل
  •  حمل و نقل درون شهری
  •  خرید غذا
  •  مربوط به بازدید از جاذبه‌های گردشگری
  •  رستوران و تفریحات
  • خرید سوغات
با توجه به همه این موارد، هزینه تور دبی برای همه افراد یکسان نیست و باید سبک و سلیقه خود برای انتخاب هتل، مراکز خرید، رستوران‌ها و بازدید از جاذبه‌های گردشگری را در نظر داشته باشید. با مراجعه به مقاله راهنمای هزینه سفر به دبی، می‌توانید برنامه ریزی بهتری در باره سفر به این کشور داشته باشید.

تفاوت قیمت تور دبی پاییز نسبت به فصل‌های دیگر

قیمت تور پاییز 1402 در شش ماه دوم سال حدوداً 30 الی 40 درصد افزایش پیدا می‌کند. با توجه‌ به متعادل‌تر شدن آب‌وهوا و ازدیاد مسافران این افزایش قیمت طبیعی است.

در بهار و تابستان به دلیل افزایش بی‌رویه دمای هوا در دبی، تعداد مسافرهای این شهر بسیار کم می‌شود. هتل‌های دبی نیز در این ایام برای جذب مسافر، فقط 60 الی 70 درصد هزینه کل اتاق‌هایشان را دریافت می‌کنند. حالا در 6 ماه دوم سال و در شروع فصل پاییز که تقاضا برای رزرو هتل بیشتر می‌شود، فرصت خوبی برای دریافت سود بیشتر فرا می‌رسد.

 

شرایط و مدارک موردنیاز جهت رزرو تور دبی پاییز

اخذ ویزای امارات اصلی‌ترین کاری است که باید برای رزرو تور دبی پاییز 1402 انجام دهید. مدارک موردنیاز جهت اخذ این ویزا شامل شناسنامه، عکس پرسنلی جدید و پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار می‌شود. شما می‌توانید در هنگام رزرو تور دبی برای پاییز، مسئولیت اخذ ویزا را برعهده نهال گشت گذاشته تا کارشناسان ما ویزای شما را در طی 1 الی3روز کاری دریافت کنند.

بهترین هتل‌های دبی

تمامی هتل‌های دبی از 3 ستاره گرفته تا 5 ستاره بر طبق استانداردهای بالای هتلی ساخته شده و امکاناتی عالی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهند. از این رو مسافران تور دبی دستی باز برای انتخاب هتل داشته و می‌توانند حتی با صرف کمترین بودجه نیز اقامتی عالی را در این شهر تجربه کنند. در ادامه با تعدای از بهترین هتل‌های دبی آشنا می‌شویم:

 
بهترین هتل‌های 3 ستاره دبی
•    سان اند سندز
•   کلاریج
• سیتی مکس
بهترین هتل‌های 4 ستاره دبی
•   رادیسون بلو
•     رئز ریحان روتانا
•    شرایتون
بهترین هتل‌های 5 ستاره دبی
•     آتلانتیس
•   آرمانی
•     کرون پلازا

وضعیت آب‌وهوای دبی در پاییز چگونه است؟

آب‌وهوای دبی در پاییز هنوز گرم است. اما گرمای آن در حد تابستان نیست و راحت‌تر می‌توان در خیابان‌ها و فضای باز قدم زد. البته اگر می‌خواهید در هوای خنک‌تری به سفر بروید پیشنهاد ما ماه‌های آبان و آذر است. در این ماه‌ها، دبی هوای بهتری نسبت به مهرماه دارد. در مهر هنوز آن گرمای تابستانه حس می‌شود؛ اما هرچقدر که به اواخر آذر نزدیک‌تر شویم، دمای هوا کمتر خواهد شد.

طبق پیش‌بینی‌هایی که از آب‌وهوای دبی در سال 1402 شده، دمای هوا در مهرماه بین 37 الی 32 درجه سانتی‌گراد است. این دما در اواخر آذرماه به 23 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

در کدام ماه از پاییز به دبی سفر کنیم؟

تا جای ممکن سعی کنید در ماه‌های آبان و آذر تور دبی پاییز 1402 را رزرو کنید. در این ایام علاوه بر خنک‌تر بودن هوا، رویدادهای بیشتری نیز در دبی برگزار می‌شود. اما در این ایام هیچ تعطیل رسمی برای مسافرهای ایرانی وجود ندارد. اگر نمی‌توانید در روزهای کاری به سفر بروید، می‌توانید هفته اول و دوم مهرماه سال 1402 را جهت سفر انتخاب کنید. با اینکه هوا در این ایام گرم است؛ اما باتوجه‌به وجود چند تعطیلی رسمی، راحت‌تر می‌توانید به سفر بروید.

تور دبی، تجربه یک سفر لوکس به حاشیه خلیج فارس

دبی یکی از لوکس ترین و مدرن ترین شهرهای حاشیه خلیج فارس است. ایرانیان بسیاری این شهر را برای سفرهای تفریحی، کاری و یا حتی سرمایه گذاری انتخاب می کنند.

دبی با داشتن هتل های لوکس و خاص، تفریحات متنوع و هیجان انگیز و شهرسازی جذاب یکی از بهترین گزینه ها برای سفر و گذراندن تعطیلات محسوب می شود. تنوع هتل ها دراین شهر ممکن است خرید تور دبی را کمی پیچیده کند. برای ررزو بهترین تور دبی کافی ست وارد سایت الی گشت شوید و با مقایسه تور های مختلف بر اساس قیمت، ایرلاین پروازی، امتیاز مسافران به هتل ها و … بهترین گزینه را برای خرید تور ارزان دبی و سفر به این شهر زیبا و مدرن انتخاب کنید.

تفریحات جذاب در سفر به دبی

شهر دبی هر ساله گردشگران بسیاری را از سرتاسر جهان میزبانی می کند. به همین دلیل همواره در تلاش است تا بهترین امکانات رفاهی و تفریحات متنوع را برای مسافران فراهم کند. دبی به واسطه قرار گرفتن در حاشیه خلیج فارس، تفریحات آبی بی نظیری را برای گردشگران تدارک دیده است. از جمله این تفریحات می توان به فلای بورد دبی اشاره کرد که تجربه پرواز روی آب است. پاراموتورینگ، پارک آبی آیسلند، سکوی برج خلیفه، بالون‌سواری، هلی کوپتر سواری، اِسکای دایوینگ یا سقوط آزاد، آکواریوم دبی مال، پارک آبی آکواونچر، کایت سرفینگ و اسکیت روی شن یا سَند بوردینگ از جمله تفریحات هیجان انگیزی هستند که باید در تور دبی تجربه کنید.

 

تور دبی لحظه آخری

در برخی از روزهای سال همچون روزهای نزدیک به سال نو میلادی و یا زمان‌هایی که فستیوال خرید برگزار می‌شود، دبی مملو از مسافر است. در ماه‌های سرد سال هم که هوای این شهر معتدل و دلپذیر می‌شود، تقاضا برای سفر به دبی افزایش می‌یابد و طبیعتا در این زمان‌ها هزینه‌های سفر به دبی بالاتر رفته و پیدا کردن تور ارزان برای سفر به این شهر غیر ممکن است. اما اگر برنامه سفر خود را جا به جا کنید، زمان‌هایی که تقاضا برای سفر به دبی کاهش می‌یابد به راحتی با خرید تور دبی لحظه آخری می‌توانید عازم این شهر شوید و از جاذبه‌های تفریحی متنوعی همچون دهکده جهانی، برج العرب، آکواریوم دبی و برج خلیفه دیدن کنید. خدماتی که به مسافران تور لحظه آخری دبی ارائه می‌شود به لحاظ کیفیت خدمات و امکانات تفاوتی با سایر مسافران ندارد و تنها دلیل عرضه این تورها با تخفیف‌های چشمگیر و شگفت انگیز تکمیل نشدن ظرفیت تور پیش از تاریخ برگزاری آن است. اغلب آژانس‌های مسافرتی همچون الی گشت هم در فصل‌هایی که حجم سفرها به دبی کاهش می‌یابد، برای ترغیب مشتریان به سفر و خرید تورهای مسافرتی، تور دبی لحظه آخری را با قیمت‌های جذاب عرضه می‌کند. تقاضا برای تورهای لحظه آخری دبی همیشه زیاد است و به سرعت ظرفیت این تورها تکمیل می‌شود.

 

تور دبی لحظه آخری

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور دبی پاییز و زمستان1402

هلدینگ گردشگری پارسا گشت