رزرو هتل در دبی-بهترین قیمت

هتل دبی

چگونه در دبی هتل خوب و ارزان پیدا کنیم؟

شما برای یافتن هتل در دبی ارزان کافی است که با کانتر هتل های دبی در پارساگشت تماس حاصل فرمایید . 021888487125

ساده‌ترین روش رزرو هتل دبی

ساده‌ترین راه برای این رزرو هتل دبی  است که با پارساگشت در ارتباط باشید . به این ترتیب می‌توانید در قسمت رزرو هتل خارجی، باکس‌های مربوط به نام شهر و تاریخ سفر را وارد کرده و به جستجوی هتل دبی مشغول شوید. شما می‌توانید بر اساس هزینه و سلیقه‌تان در میان هتل های دبی، به جستجوی هتل دبی و هتل دبی ارزان بپردازید و برای هتل دبی رزرو اقدام کنید

9 تا از هتل‌ های ارزان دبی

در اینجا به شما 9 نمونه از هتل در دبی ارزان را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با بررسی قیمت هتل دبی در هر کدام از این موارد، هتل دبی دلخواه خود را انتخاب کرده و برای هتل دبی رزرو اقدام کنید. 9 هتل دبی ارزان عبارتند از:

  •  رویالتون (Royalton Hotel):
  • این هتل دبی دو ستاره دارد و در جستجوی هتل دبی یک هتل دبی ارزان به شمار می‌آید که شما می‌توانید با بررسی قیمت آن، برای رزرو آن اقدام کنید.
  •  اورکا (Eureka Hotel):
  • یکی از هتل های دبی و در دسته‎ی هتل در دبی ارزان قرار می‌گیرد. این هتل دبی با دو ستاره یکی از هتل‌های مناسب برای هتل دبی رزرو به شمار می‌آید.
  •  سافرون (Saffron Hotel):
  • یک هتل دبی ارزان دو ستاره در است که با قیمت مناسب زیر یک میلیون تومان برای هر نفر، یک اقامتگاه عالی و ارزان برای سفر به دبی به شمار می‌آید.
  •  گرند اسکوئر (Grand Square Hotel):
  • هتلی با دو ستاره دارای 32 مدل اتاق مختلف است، اتاق‌های این هتل بسیار تمیز و شیک بوده و یک هتل دبی ارزان به شمار می‌آید.
  •  گلف استار (Gulf Star Hotel):
  • یک هتل در دبی ارزان دو ستاره است که در جستجوی هتل دبی با قیمت ارزان پیدا می‌شود.
  •  فرودگاهی بین‌المللی پریمیر این (Premier Inn Dubai International Airport):
  • یک هتل دبی سه ستاره است که دارای 64 مدل اتاق متنوع است و قیمت هتل دبی به صورت پایه کمتر از یک میلیون تومان است. اتاق‌های این هتل در دبی برای افراد سیگاری و غیرسیگاری طراحی شده‌اند.
  •  سه ستاره‌ی رویال فالکون (Royal Falcon Hotel):
  •  
  • دارای 139 اتاق متنوع با قیمت پایه‌ی زیر یک میلیون تومان. برای هتل دبی رزرو از  کمک بگیرید.
  •  بین‌المللی زاین (Zain International Hotel):
  • این هتل سه ستاره دارای 21 مدل اتاق متنوع است که قیمت پایه‌ی آن زیر یک میلیون تومان بوده و جایی بسیار شیک و تمیز برای اقامت در دبی است.
  •  لاله طلایی دیره (Golden Tulip Deira Hotel):
  • یک هتل دبی چهار ستاره است که در دسته‌ی هتل در دبی ارزان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای رزرو هتل دبی به سادگی از ما کمک بگیرید.

بهترین هتل های دبی

• ارزان:

 Mark Inn Hotel Deira – OYO ۱۵۷ Al Khaima Hotel – Rove At The Park
• لوکس:

Stella Di Mare Hotel Dubai Marina – Mövenpick – Landmark Hotel Riqqa – Movenpick Hotel Jumeirah Beach
• ۳ ستاره:

 Al Khaleej Grand Hotel -Holiday Inn Express Dubai Safa Park – Studio M Arabian Plaza
• ۴ ستاره:

 City Seasons Hotel Dubai – Grand Excelsior Hotel Deira – Holiday Inn Dubai – Al Barsha
• ۵ ستاره:

 Pullman Dubai Creek City Centre – Hyatt Regency Creek Heights Residences – Conrad Dubai

 

بهترین هتل‌های

مرکز شهر

مرکز شهر دبی یکی از بهترین مناطق این شهر و یک منطقه بین‌المللی است. رزرو هتل دبی در مرکز شهر پیشنهاد بسیار خوبی است زیرا با این کار به برج خلیفه، مرکز خرید دبی مال و چند جاذبه دیگر نزدیک هستید. این هتل‌ها برای کسانیکه با خانواده سفر می‌کنند مناسب است. هتل‌های زیر از بهترین هتل‌های دبی در مرکز شهر هستند.
• Address Boulevard
• Nihal Hotel
• Zain International Hotel

 جمیرا

یکی از مشهورترین مناطق دبی است که ملیت‌های گوناگون به این منطقه سفر می‌کنند. قمت هتل دبی در منطقه جمیرا ممکن است کمی بالا باشد. با رزرو هتل دبی در این منطقه می‌توانید از سواحل بکر، تفریحات آبی، مراکز خرید و رستوران‌های لوکس با کلاس جهانی لذت ببرید. اگر برای اولین بار است که به این شهر سفر می‌کنید، اقامت در منطقه جمیرا به شما پیشنهاد می‌شود. از بهترین هتل‌های دبی در منطقه جمیرا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• Jumeirah Beach Hotel
• Jumeirah Creekside Hotel
• FIVE Palm Jumeirah Dubai

 دیره

 منطقه‌ای تاریخی و فرهنگی است و یکی از قدیمی‌ترین محله‌های دبی محسوب می‌شود. این قسمت از دبی مملو از بازارهای قدیمی و ساختمان‌های کهنه است. اگر می‌خواهید از تور ارزان دبی استفاده کنید، احتمالاً هتل دبی شما در این منطقه قرار گرفته است. به طور کلی قیمت هتل دبی در این منطقه مناسب است. از بهترین هتل‌های دبی در منطقه دیره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
• Novotel Dubai Deira City Centre
• Samaya Hotel Deira
• Hyatt Regency Dubai

بهترین هتل‌های مارینا

مارینا منطقه‌ای ساحلی، زنده و پرجنب و جوش است. این منطقه رستوران‌های مدرن، مراکز خرید متنوع، تفریحات هیجان انگیز و سرگرمی‌های زیادی دارد. اگر به زندگی شبانه علاقه‌مند هستید، به رزرو هتل دبی در این منطقه اقدام کنید. از بهترین هتل‌های دبی در منطقه مارینا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• Habtoor Grand Resort, Autograph Collection
• Marina Byblos Hotel
• Tamani Marina Hotel and Hotel Apartment

هتل‌های نزدیک فرودگاه

این هتل‌ها نزدیک فرودگاه قرار گرفته‌اند. اگر بلیط هواپیما رفت و برگشت به دبی خریداری کرده‌اید، می‌توانید در یکی از هتل‌های هتل‌های LEVA Hotel Mazaya Centre ، Holiday Inn Bur Dubai – Embassy District وMillennium Airport Hotel Dubai اقامت کنید. این هتل‌ها به فرودگاه نزدیک و از محبوب‌ترین هتل‌های دبی هستند.

هتل های دبی با قیمت مناسب

همانطور که در عنوان های بالا اشاره کردیم منطقه بَر دبی و دیره دبی از ارزان ترین مناطق برای رزرو هتل در دبی هستند که با وجود هتل های 5 ستاره و 4 ستاره، می توانند بهترین گزینه برای سفری اقتصادی به دبی باشند. در ذیل این عنوان شما با تعدادی از هتل های قیمت مناسب دبی آشنا خواهید شد.

هتل گرند حیات دبی

از دیگر هتل های قیمت مناسب دبی، هتل گرند حیات دبی است که در منطقه بَرّ دبی واقع شده است. این هتل 5 ستاره و لوکس با داشتن امکانات رفاهی بالا و قیمت بسیار مناسب، یکی از بهترین پیشنهاد های آژانس پارساگشت است

هتل حیات ریجنسی کریک

هتل حیات ریجنسی کریک هایتز دبی نام یکی دیگر از هتل های قیمت مناسب دبی می باشد که در منطقه بَرّ دبی واقع شده است. این هتل نیز 5 ستاره عالی و با شکوه است که قیمتی مناسب داشته و خدمات و امکاناتی بالا را عرضه می کند. استخر روباز هتل همراه با سالن تناسب اندام، سونا خشک و بخار، جکوزی و سالن ماساژ از اصلی ترین امکانات این هتل دبی با قیمت مناسب هستند.

چگونه در هزینه های سفر به دبی صرفه جویی کنیم؟

در شهر دبی اگر مراقب نباشید، هزینه های شما به سرعت بالا رفته و مخارج سرسام آور خواهند بود،  البته مانند بسیاری از شهرهای گران قیمت دنیا، مردم این شهر راهکارهایی متعدد برای کاهش مخارج خود کشف کرده و تلاش می کنند تا حد ممکن در مصرف درهم ها صرفه جویی کنند.

برای غذا خوردن به محله قدیمی دبی بروید:

از هتل ها، رستوران های شیک، مراکز خرید و بازارهای تجملی دوری کرده و به محلات قدیمی دبی بروید که به دلیل ارزان بودن غذاهای خود شهرت دارند. در این محلات شما با شخصیت کارتونی علاء الدین  احساس همذات پنداری خواهید کرد. یک وعده غذا در رستوران های این محله ها معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ درهم و برابر با ۵ تا ۸ دلار خواهد بود. من شخصا رستوران ایرانی استاد را در نزدیکی ایستگاه متروی الفهیدی توصیه می کنم.  یا برای ناهار پیتزا بخورید، در دبی مال و نزدیکی محل ورودی جهت رفتن به برج الخلیفه، محلی به نام Debonairs وجود دارد که دقیقا در فود کورت طبقه همکف قرار داشته و یک پیتزا را به همراه نوشابه به قیمت ۴ دلار یا ۱۵ درهم ارائه می کند. این محل یکی از بهترین رستوران های ارزان در دبی محسوب می شود. پیتزاهای این محل کمی کوچک است و سایز بزرگ آن  ۲۲ درهم یا ۶ دلار است که به خوبی برای ناهار شما را سیر می کند.

فرهنگ و آداب‌ورسوم مردم دبی

معرفی دبی به‌عنوان شهری متأثر از فرهنگ اسلامی بی‌راه نیست. با آنکه مردم این ناحیه به‌واسطه حضور مهاجران و شرکت‌های اقتصادی با فرهنگ‌های مختلف مواجه شده‌اند، اما هویت شهروندان شهر دبی را اسلام ساخته است. هنوز هم اوقات نماز توسط بلندگوهای تعبیه شده در امکان مختلف، اعلام می‌شود. در ماه رمضان فروش نوشیدنی‌های الکلی متوقف می‌شود، بارها و کلاب‌ها بسته‌اند و خوردن و آشامیدن ممنوع است. حتی در پوشش مردم شهر دبی، فرهنگ اسلامی – عربی کاملاً نمود دارد؛ زن‌ها عبایی مشکی رنگ که شبیه چادر است، به سر دارند و مردها لباس بلند سفیدی، به نام دشداشه به تن می‌کنند.

یکی از تفریحاتی که در معرفی دبی به سایر نقاط جهان نقش داشته، مراسم شکار با شاهین است که به سنت و فرهنگ طولانی زیست قبیله‌ای بر می‌گردد. همچنین مسابقات شتردوانی نیز از محبوبیت خاصی در بین مردم شهر دبی برخوردار است.

جشن عروسی در فرهنگ شهر دبی و مردم آن نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. یکی از تشریفات این مراسم، رقص شمشیر است که این نوع از پایکوبی، طرفداران خاص خودش را دارد.

در فرهنگ مردم دبی دو روز از اهمیت خاصی برخوردار است؛ یکی از آن روزها، عید فطر است که به معنای پایان ماه رمضان و دوران روزه‌داری است. روز دوم، روز ملی امارات متحده عربی مصادف با ۲ دسامبر است. هرساله در این روز در سرتاسر کشور امارات از جمله شهر دبی، جشنی به مناسبت اتحاد امارت نشین‌های این کشور برگزار می‌شود.

معرفی دبی و جاذبه های آن

دبی بزرگترین شهر امارات متحده عربی و عروس خلیج فارس است. این شهر یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین شهرهای دنیا محسوب می‌شود. دبی از لحاظ موقعیت مکانی در جنوب کشور ایران قرار گرفته است و بهترین جاذبه‌های گردشگری در خاورمیانه را در خود جای داده است. ایرانی‌های بسیار زیادی بلیط هواپیما به دبی خریداری کرده و به رزرو هتل در دبی اقدام می‌کنند.
این شهر منابع نفتی زیادی دارد اما تنها ۶ درصد از درآمد این شهر حاصل از صادرات نفت است و بخش بزرگی از اقتصاد آن توسط صنعت توریسم تامین می‌شود. بخش دیگری از درآمد این شهر از ساخت و ساز حاصل می‌شود.
این شهر قدمت طولانی ندارد و در ابتدا مرکز صید ماهی، تجارت دریایی و صید مروارید بوده است و بعد‌ها به بندری موفق و شهری مجلل تبدیل شد. دلیل این پیشرفت نیز کشف نفت بود. دین رسمی کشور ایالت متحده عربی اسلام است اما مهاجران با دین‌های مختلف در این شهر زندگی می‌کنند. مساحت این شهر معادل ۴۱۱۴ کیلومتر مربع است و در صحرای عرب واقع شده است.

رزرو هتل دبی-پارساگشت

ساحل جمیرا

با شن‌های سفید، یکی از بهترین مقاصد ساحلی و جاذبه های گردشگری دبی به‌ شمار می‌رود. در امتداد این ساحل، معروف‌ترین اقامتگاه‌ها و هتل‌های دبی جای گرفته‌اند. این ساحل که در جاده‌ ساحلی جمیرا واقع شده، از امکانات فوق‌العاده‌ای همچون سان‌لانجرها (صندلی‌های راحتی ساحلی) و جایگاه‌های ورزش آبی مثل جت‌اسکی برخوردار است.

اسکای دایو دبی (Skydive Dubai)

با دو شعبه در دبی، به ورزش و سرگرمی پرهیجان پرش از هواپیما و انجام حرکات آکروباتیک همراه با چتر نجات اختصاص دارد. این مجموعه یکی از هیجان‌انگیزترین جاذبه های گردشگری دبی است. در این شعبه، شرکت‌کنندگان می‌توانند چشم‌اندازی نفس‌گیر از جزیره پالم جمیرا را در ارتفاع حدود ۴۰۰۰ متری تماشا کنند. این مرکز که دارای شهرتی جهانی است، تمام خدمات و امکانات مربوطه را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 

موزه آینده

از زیباترین دیدنی‌های دبی و ساختمان منحصربه‌فرد‌ این شهر مدرن است. ساختمان‌ موزه، معماری پیچیده، زیبا و خلاقانه‌ای دارد. نمای بیرونی موزه آینده دبی با طراحی خارق‌العاده خود، چشم هر گردشگری را هنگام تماشا غرق حیرت می‌کند. این موزه جذاب، همان طور که از نام آن پیدا است، با استفاده از فناوری‌های روز دنیا تصویری از آینده بشر را پیش چشم مخاطبان به نمایش می‌گذارد.

آکواریوم لاست

چمبرز در هتل آتلانتیس دبی قرار گرفته است و بزرگ‌ترین آکواریوم در خاورمیانه و آفریقا به‌ شمار می‌رود. جذاب‌ترین قسمت آکواریوم اتاق گمشده نام دارد. این بخش پر از مارپیچ‌ها و تونل‌های پیچ‌درپیچ است که در آن به ماجراجویی در تمدن زیر آب آتلانتیس می‌پردازید. انواع کوسه‌ها، مارماهی‌ها، اسب‌های دریایی و پیراناها در این آکواریوم حضور دارند. لاست چمبرز دارای ۲۰ نمایشگاه از موجودات دریایی و یک مخزن لمسی نمایش تئاتر آبی است که به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مکان های دیدنی دبی بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار دارد.

اسکله ابرا

در قسمت تاریخی دبی قرار دارد و در آن می‌توانید با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه، سوار یکی از قایق‌های سنتی و چوبی شوید. این سفر دریایی حدود ده دقیقه‌ طول می‌کشد. در این مسیر می‌توانید از چشم‌انداز‌های برخی جاهای دیدنی دبی نظیر بازار پارچه و گالری‌های هنری لذت ببرید و در نهایت، در بازار طلا پیاده شوید. در سال بین ۱۵ الی ۲۰ میلیون نفر از اسکله ابرا، این سفر دریایی فراموش‌نشدنی را تجربه می‌کنند. 

خیابان السیف

در کنار خور دبی و با طولی برابر ۱.۸ کیلومتر، یکی از پربازدیدترین مکان های دیدنی دبی محسوب می‌شود. با فضایی جذاب و مسحور کننده، السیف ریشه در فرهنگ و میراث دبی دارد. تلفیق مناطق سنتی با مناظر مدرن و معاصر در این خیابان، نمادی از غرور دبی به گذشته، امروز و آینده آن است. فروشگاه‌های متعدد و لوکس، انواع غذاخوری‌‌ها، رستوران‌ها و هتل‌های شیک از ویژگی‌های برجسته السیف هستند.

مراکز مذهبی دبی

شهر خیره کنندهدبی علاوه بر این که جاذبه های توریستی، جاذبه های تاریخی و … دارد، دارای جاذبه های مذهبی نیز می باشد. در این بخش می خواهیم به معرفی مراکز مذهبی شهر دبی بپردازیم که شامل زیبا ترین مسجد دبی، تنها مسجد دبی که داخل شدن به آن ممنوع نیست و … می شود. شاید کمی خنده دار به نظر رسد که کسی به شهر شگفتی ها برود و از این مکان ها هم بازدید کند. ولی واقعیت این جا است که بیشتر گردشگران خارجی ترجیح می دهند به بازدید از مکان های مذهبی دبی بروند تا با شگفتی های بیشتر شهر آشنا شوند.

مسجد خلیفه تاجر دبی

مسجد خلیفه تاجر دبی یکی از مراکز مذهبی مهم در شهر شگفتی ها است. این مسجد زیبا در سال 2014 و در منطقه دیره احداث گردید. این مسجد فوق العاده زیبا که هزینه های گزافی برای ساخت آن پرداخت شده، دارای حسگرهایی برای روشنایی مسجد به همراه پنل های خورشیدی است که در صرفه جویی انرژی فوق العاده چشمگیر می باشد. علاوه بر مواردی که ذکر شد، وجود دستگاه های مجهز وضوگیری در مسجد می باشد که سبب می شود از اصراف آب جلوگیری شود. همین موارد باعث شده تا مسجد خلیفه تاجر دبی، لقب دوستدار محیط زیست را از آن خود کند.

زیبا ترین مسجد دبی 

مسجد عمربن الخطاب لعنة الله عليه دبی نام زیبا ترین مسجد در شهر دبی است که چشمان شما را مسحور خود می کند. این مسجد در سال 2011 افتتاح شده که در دل جاده شیخ زاید قرار گرفته است. مساحت مسجد حدود 8700 متر مربع بوده که بیش از 2000 نمازگزار را درون خود جای می دهد. این مسجد دبی الهام گرفته شده از مسجد سلطان احمد استانبول است که موسس آن تاجری به نام خلف الهبوتور نام دارد. واژه الفاروق، به معنی متمایز بودن خوبی از بدی است و نام مسجد، اقتباس شده از نام یکی از اصحاب پیامبر می باشد. پلان معماری مسجد فوق العاده بوده و همین امر باعث شده گردشگران تور دبی حتماً به بازدید از این مسجد بروند.

مسجد جمیرا دبی

مسجد جمیرا دبی از مشهور ترین و معروف ترین مساجد در شهر دبی است که در جزیرههای نخلی دبی واقع می باشد. منطقه جمیرا شامل همان نخل معروف می شود که بهترین هتل های دبی در آن واقع می باشند. در دیگر مراکز مذهبی دبی که نام برده شد غیر از مسلمانان، هیچکس حق ورود به مسجد ها را ندارد. اما این مسجد زیبا و خاص دبی به روی تمامی گردشگران باز است. البته این امر در زمان برگزاری نماز امکان پذیر نیست. گنجایش مسجد جمیرا دبی 1200 نفر بوده که در مقایسه با دیگر مسجد های شهر شگفت انگیز کمی کوچک به نظر می رسد.

مسجد امام حسین دبی، ساخته دست ایرانی ها

مسجد امام حسین (ع) دبی، یکی از مسجد های اهل شیعه در شهر توریستی دبی است که به همت ایرانیان و کمک سازمان هلال احمر، بنیان گذاری شد. این مسجد در سال 1979 بعد از میلاد در منطقه سطوای، جاده الوصل قرار دارد که بیمارستان ایرانیان مقابل آن قرار دارد. نکته جالب توجه درباره مسجد امام حسین دبی این است که یک جوان انگلیسی توسط آیت الله مدنی به دین اسلام گروید و سبب معروفین این مسجد در شهر دبی شد. به طور میانگین افراد بسیاری در این مسجد از دین خود فارغ شده و مسلمان می شوند.

رستوران های دبی

دبی دارای رستوران های فوق العاده ای است که می توان در آن ها یک وعده غذا را صرف نمود و لذت فراوان برد. همانطور که می دانید یکی از معیارهای توریست ها برای سفر به هر شهر، چشیدن طعم غذاهای آن ها است. از این رو پرشین هتل تصمیم گرفته در ادامه مطلب به معرفی برخی از رستوران های لوکس دبی و رستوران های ایرانی در دبی با موزیک زنده بپردازد.

رستوران شایان دبی، مجلل ترین رستوران ایرانی دبی

رستوران شایان دبی یکی از مجلل ترین رستوران های ایرانی در شهر شگفتی ها است که از نظر کیفیت زبانزد خاص و عام می باشد. در این رستوران منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی در پیش روی شما قرار می گیرد که اتخاب این همه غذای لذیذ کاری بس دشوار است. اگر می خواهید ساعاتی را به آرامی سپری کنید و غذایی خوشمزه نوش جان نمایید، توصیه می کنیم حتماً به این رستوران شهر تَرین ها مراجعه کنید. لازم به ذکر است رستوان شایان برای آن دسته از گردشگرانی که معلول هستند، خدمات ویلچر و رمپ را ارائه می دهد.

رستوران ایرانی در دبی

رستوران شبستان در شهر دبی جهانی از طعم، مزه و رنگ های مختلف را به رخ شما می کشد که حق انتخاب غذا را برای شما مشکل می کند. این رستوران ایرانی فوق العاده برجسته است و حتی شهروندان عروس امارات نیز به آن مراجعه می کنند. غذاهای خوشمزه این رستوران همراه موسیقی زنده اصیل ایرانی با روح و روان شما بازی کرده و شما را به لذتی وصف نشدنی دعوت می نماید. استفاده از بهترین مواد اولیه، وجود سراشپزهای حرفه ای و … سبب شده تا این رستوران ایرانی در دبی با موزیک زنده، هیچ کم و کاستی نداشته باشد.

جایگاه دبی در امارات متحده

تحصیل در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) فرصتی برای زندگی در یک تجربه فرهنگی است که شبیه هیچ کشور دیگری نیست، در یک کشور پر رونق از نظر اقتصادی و تحصیلی که دیدگاه‌های جهانی شما را به چالش می‌کشد و حس ماجراجویی شما را برمی انگیزد.

کشوری کوچک در شبه جزیره عربستان است. امارات متحده عربی با عربستان سعودی، عمان و خلیج فارس هم مرز است و از هفت امارت ابوظبی (پایتخت)، دبی، شارجه، عجمان، راس الخیمه، فجیره و ام ال،کوین تشکیل شده است.

همه آنها نقش مهمی در تشکیل ثروت فرهنگی و طبیعی این کشور ایفا می‌کنند، اما بیشتر مؤسسات آموزش عالی این کشور در دو امیرنشین بزرگ ابوظبی و دبی واقع شده‌اند که در خط مقدم آرزوهای کشور برای ارتقای سطح بالاتر آموزش با استانداردهای کلاس جهانی امروزی هستند.

ابوظبی پایتخت این کشور است و بزرگ‌ترین امارات است و سه چهارم خاک کشور را تشکیل می‌دهد و همچنین در مرکز صنعت نفت امارات متحده عربی قرار دارد و مسئول یک سوم تولید ناخالص داخلی آن است. دبی به نوبه خود پرجمعیت‌ترین امارات و حیاتی‌ترین مرکز تجاری و مالی منطقه است، جایی که دانشجویان بین‌المللی فرصت‌های زیادی برای توسعه حرفه‌ای خود خواهند یافت.

شما این شانس را خواهید داشت که جاذبه‌های مختلف و پیشرفته مانند برج خلیفه (بلندترین ساختمان جهان) و جزایر مصنوعی نخل در دبی و همچنین بناهای مذهبی مانند مسجد جامع شیخ زاید در ابوظبی را کشف کنید. علاوه بر تمام فعالیت‌های ماجراجویانه می‌توانید از محیط طبیعی کشور مانند غواصی در اعماق دریا در خلیج فارس یا تپه‌بازی در کویر را نیز تجربه کنید.

 مهاجرت دبی

 

دبی بزرگترین شهر تجاری کشور امارات متحده عربی است. این شهر زیبا و مدرن در سواحل خلیج فارس قرار دارد و در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری را شاهد بوده است. دبی در حال حاضر از نظر اقتصادی شرایط فوق‌العاده‌ای دارد. این شهر که حدود سه میلیون نفر جمعیت دارد، موقعیتی عالی را برای سرمایه‌گذاری‌های خارجی به‌وجود آورده است و به همین دلیل شرکت‌های متعدد بین‌المللی تمایل دارند که در دبی فعالیت کنند. در حال حاضر کشور امارات و شهر دبی، موقعیت‌های شغلی زیادی برای مهاجران فراهم کرده‌اند و همین موضوع باعث شده که مهاجرت به امارات و مهاجرت به دبی، متقاضی زیادی داشته باشد. با ما در این مقاله همراه باشید تا نکات ریز و درشت درباره مهاجرت و اقامت دبی را با هم مرور کنیم و با تمام مزایای این کار آشنا شویم.

شرایط اقامت دائم امارات

گفتیم که امارات به اتباع خارجی اقامت دائمی نمی‌دهد، اما اگر یک فرد سال‌های طولانی در این کشور حضور داشته باشد و ویزای خود را به‌طور مرتب تمدید کند، پس از گذشت ۳۰ سال می‌تواند برای دریافت پاسپورت امارات درخواست دهد. با این حال، باز هم هیچ قطعیتی برای اعطای اقامت به فرد متقاضی وجود نخواهد داشت و این امر کاملا به نظر دولت امارات وابسته است

شرایط مهاجرت به دبی برای پرستاران

در سال‌های اخیر با توجه به افزایش نیاز به نیروی درمانی در کشور امارات، پرستاران زیادی از کشورهای دیگر به این کشور مهاجرت کرده‌اند. کارفرمایان در دبی، شرایط فوق‌العاده‌ای را در نظر گرفته‌اند که از آن جمله می‌توان به کمک هزینه مسکن یا اعطای مسکن رایگان، کمک هزینه سفر به کشور خود، انواع بیمه‌های پزشکی، عدم پرداخت مالیات بر درآمد، کمک هزینه تحصیلی برای فرزندان و مرخصی بلندمدت برای پرستاران تمام وقت اشاره کرد.

هزینه مهاجرت به دبی برای پرستاران

برای مهاجرت به دبی از طریق پرستاری، تنها کافی است که هزینه‌های مربوط به صدور ویزا را پرداخت کنید. سایر هزینه‌ها از سوی کارفرمای اماراتی پرداخت می‌شوند و حتی مزایای زیادی برای پرستاران در این کشور در نظر گرفته شده است.

شرایط مهاجرت پزشکان به امارات

همچون پرستاران، بسیاری از پزشکان هم تمایل دارند که در کشور امارات مشغول به فعالیت شوند. برای این کار شرایط مختلفی وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به اخذ تاییدیه دیتا فلو (Data Flow) اشاره کرد. این تاییدیه در واقع پروسه‌ای است که مدارک و سوابق کاری پزشکان را مورد بررسی قرار می‌دهد. همچنین از دیگر شرایط لازم برای مهاجرت پرشکان به دبی، داشتن یک تا چهار سال سابقه کار حرفه‌ای است. مثلا پزشک عمومی باید سه سال و دندانپزشک باید چهار سال سابقه فعالیت داشته باشد.

تمامی متقاضیان کار پزشکی در دبی باید در آزمونی تحت عنوان پرومتریک (Prometric) شرکت کنند و نمره لازم را در این آزمون کسب نمایند. علاوه بر تمام موارد ذکر شده، باید نامه صلاحیت حرفه‌ای (Good Standing) و نامه تاییدیه (Eligibility Letter) نیز اخذ شوند.

هزینه مهاجرت به دبی برای پزشکان

در بالا گفتیم که برای مهاجرت پزشکی به امارات باید یک سری مراحل طی شوند. هر کدام از این مراحل دارای هزینه‌های جزیی هستند که به آنها باید هزینه صدور ویزا را نیز اضافه کرد. به جز اینها، هزینه خاص دیگری برای مهاجرت پزشکان وجود ندارد.

شرایط مهاجرت دندانپزشکان به دبی

دولت امارات حساسیت بالایی در زمینه جذب نیروهای متخصص دارد. به همین خاطر سخت‌گیری‌هایی از سوی سازمان بهداشت دبی یا همان DHA در این زمینه اعمال می‌شود. افراد متقاضی باید حتما در آزمون DHA دندانپزشکی در دبی شرکت کنند تا در صورت موفقیت در این آزمون، واجد شرایط اخذ ویزای امارات شوند.

هزینه مهاجرت ورزشی به دبی

مهاجرت ورزشی به دبی دارای هزینه خاصی نیست. صرفا باید هزینه‌های اداری مربوط به صدور ویزا را پرداخت کنید و همچنین اسناد مربوط به تمکن مالی را ارائه دهید. اگرچه برای مهاجرت از طریق سوابق ورزشی لازم نیست هزینه زیادی بپردازید، اما توجه داشته باشید که اقامت در شهری مانند دبی بسیار پرهزینه خواهد بود. پس بهتر است از قبل به نحوه کسب درآمد در این شهر نیز فکر کرده باشید.

شرایط مهاجرت ورزشی به دبی

تمامی ورزشکاران شناخته شده در سطح بین‌المللی می‌توانند برای مهاجرت به دبی و کشور امارات درخواست بدهند. قهرمانان ورزشی، مربیان مطرح و همین‌طور داوران می‌توانند با انعقاد قراردادی با یک باشگاه یا فدراسیون ورزشی، زمینه مهاجرت خود به دبی را فراهم کنند.

هزینه مهاجرت به امارات از طریق خرید ملک

برای خرید ملک در دبی باید حداقل ۷۵۰ هزار درهم هزینه کنید که در این صورت اقامت ۳ ساله به شما تعلق خواهد گرفت. همچنین اگر برای خرید ملک مبلغ بیشتری هزینه کرده باشید، بر اساس قوانین، امکان دریافت اقامت با مدت طولانی‌تر هم وجود دارد. اگرچه برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک در دبی باید مبلغ زیادی پرداخت نمایید، اما می‌توانید مطمئن باشید که این امر سود زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. کشور امارات اقتصاد پویا و رو به رشدی دارد قیمت ملک نیز در شهرهای بزرگ این کشور مانند دبی، هر ساله افزایش پیدا می‌کند.

شرایط مهاجرت با خرید ملک به امارات

چنانچه به‌طور شراکتی برای خرید ملک در امارات اقدام کرده باشید، باید حداقل سهم شما از پرداخت قیمت ملک، معادل ۷۵۰ هزار درهم باشد. در غیر این صورت اجازه مهاجرت به امارات را دریافت نخواهید کرد. همچنین باید ثابت کنید که هزینه خرید ملک را از طریق وام تامین نکرده‌اید. ملکی که خریداری می‌کنید باید مسکونی باشد و مراحل ساخت آن نیز به اتمام رسیده باشد. ملک مورد نظر باید در منطقه آزاد واقع شده باشد و حداقل تا سه سال اجازه فروش آن را نخواهید داشت.

مهاجرت به امارات از طریق ازدواج

یک فرد خارجی در صورتی که با یک فرد دارای تابعیت امارات ازدواج کند، می‌تواند به این کشور مهاجرت نماید. اگر یک مرد خارجی بخواهد با زن اماراتی ازدواج کند، باید ثابت نماید که استطاعت مالی لازم را برای حمایت از همسرش دارد. در ادامه بیشتر درباره شرایط اقامت امارات از طریق ازدواج توضیح می‌دهیم.

شرایط مهاجرت به دبی از طریق ازدواج

همانطور که گفتیم، ازدواج با یک فرد اماراتی می‌تواند شرایط لازم برای مهاجرت افراد خارجی را فراهم کند. منتها برای آنکه افراد خارجی بتوانند اقامت امارات را دریافت کنند، یک سری شرط‌ها وجود دارد. برای مثال مردهای خارجی باید از نظر مالی در سطحی باشند که بتوانند هزینه‌های زندگی را بپردازند. همچنین برای دریافت اقامت دائمی، باید حداقل سه سال از زمان ازدواج بگذرد. در صورتی که ازدواج آنها به طلاق منجر شود، تابعیت فرد خارجی بلافاصله لغو خواهد شد.

هزینه اقامت در امارت از طریق ازدواج

اقامت در امارات از طریق ازدواج هزینه خاصی به همراه ندارد. برای طی کردن مراحل دریافت اقامت، همسر متقاضی باید از داخل کشور امارات اقدام کند. اما فرد متقاضی باید شرایط مالی لازم برای تشکیل زندگی را داشته باشد. الباقی هزینه‌ها مربوط به مراحل اداری و صدور ویزا می‌شوند.

مهاجرت به امارات از طریق تولد

همه کشورهای دنیا در بحث تابعیت تولد فرزند، از دو روش پیروی می‌کنند: اصل حق خون و اصل حق خاک. در امارات بر اساس اصل اول یعنی حق خون به فرزندان متولد شده، تابعیت داده می‌شود. در نتیجه فقط فرزندانی که دارای والدین اماراتی باشند می‌توانند تابعیت این کشور را دریافت کنند.

شرایط مهاجرت به دبی از طریق تولد

در قانون کشور امارات برای اینکه یک فرزند تازه متولد شده بتواند اقامت این کشور را دریافت کند، سه شرط ذکر شده‌اند: اول اینکه فرزند دارای پدر و مادر اماراتی باشد. دوم اینکه فرزند در امارات متولد شده باشد اما پدر و مادرش نامعلوم باشند. شرط سوم هم آن است که پدر فرزند نامعلوم باشد اما مادرش اماراتی باشد.

هزینه زندگی و تحصیل در دبی چگونه است؟

دبی که به عنوان یک مرکز تجاری و قطب تجاری بین‌المللی در جهان آسیایی و عرب شناخته می‌شود، در زمان‌های اخیر نیز تلاش کرده تا آموزش خود را در سطح جهانی قرار دهد. هزینه تحصیل در دبی نسبتاً پایین است و این باعث می‌شود که برای دانشجویان بین‌المللی گزینه خوبی برای تحصیل در خارج از کشور باشد. اگر چه هزینه زندگی در دبی بالاست، زیرا این شهر بسیار مجلل است. بنابراین به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی که می‌خواهد برای تحصیل به امارات بیاید، باید به هزینه‌های زندگی عمومی خود مانند خوابگاه و سایر هزینه‌ها توجه بیشتری داشته باشید. اینها مناطقی هستند که احتمالاً پول بیشتری در آنها خرج می‌کنید و نه برای شهریه. اقامت در دبی برای دانشجویان دو نوع است، خارج از دانشگاه و داخل دانشگاه.

در مقایسه با نوع خوابگاه‌های خارج از دانشگاه، محل اقامت در محوطه دانشگاه نسبتاً ارزان‌تر است. خوابگاه خصوصی نیز وجود دارد که با تمام امکانات لوکس همراه است، اما به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی که می‌خواهد در طول مدت برنامه ریزی مالی داشته باشد، اقامتگاه خصوصی همیشه بهترین انتخاب نیست، می‌توانید آپارتمان‌های مشترک را برای خارج از دانشگاه امتحان کنید.

پس از تهیه محل اقامت مورد نظر خود، هزینه‌های دیگری که باید در نظر بگیرید غذا، تفریح، حمل و نقل و کتاب است. اگرچه اینها به اندازه محل اقامت پول زیادی نمی‌گیرند، اما به بودجه ماهانه نیز نیاز دارند تا به شما در ادامه مسیر کمک کنند.

دانشگاه‌های این شهر از برنامه درسی انگلستان در تدریس خود استفاده می‌کنند و همچنین به دانشگاه‌ها و ارگان‌های بین‌المللی بیشتری اجازه می‌دهند که بیایند و دانشگاه‌هایی را در کشور امارات تأسیس کنند تا دانشجویان خارجی بیشتری را جذب کنند.

ثبت شرکت در دبی 2023 : هزینه ها، مراحل و شرایط

روش‌های ثبت شرکت در دبی (امارات)

انواع شرکت‌هایی که در دبی امکان فعالیت دارند، بسیار گسترده هستند و به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. هر کدام از این نوع شرکت‌ها شرایط و ضوابط خاصی دارند و فعالیت آنها باید تحت قوانین و استانداردهای خاصی صورت بگیرد. در ضمن برای ثبت شرکت در دبی باید مجوز مربوط به نوع فعالیت شرکت را دریافت کنید. از این رو شما قبل از اقدام برای ثبت شرکت در دبی، باید برخی ابهامات را برای خود برطرف کنید. به عنوان مثال باید تعیین کنید که چه میزان سرمایه برای سرمایه‌گذاری در دبی در اختیار دارید. آیا اصولاً دبی بازار مناسبی برای فعالیت مدنظر شما است؟ آیا تجربه فعالیت اقتصادی بین‌المللی را داشته‌اید؟ و غیره.

مقایسه انواع شرکت‌های تجاری در دبی

انواع شرکت‌های فعال در دبی به دلیل دامنه فعالیت گسترده اقتصادی در این کشور زیاد است. برخی از انواع شرکت‌های مجوزدار در دبی عبارتند از: شرکت مشارکت عمومی (General partnership)، شرکت مسئولیت محدود (LLC)، شرکت مشارکت محدود (Limited partnership)، شرکت سهامی عام (PJSC)، شرکت سهامی (Civil company)، شرکت سهامی خاص (PrJSC)، شرکت غیر سهامی (Sole establishment)، هولدینگ (Holding companies)، شعبه شرکت‌های حوزه خلیج‎‌فارس (GCC company branch)، شعبه شرکت‌های محلی (Local company branch) و …..

از میان این شرکت‌ها، سه شرکت زیر بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری ایرانیان در دبی به شمار می‌روند:

شرکت مسئولیت محدود (LLC)

ثبت شرکت مسئولیت محدود در دبی برای کسی امکان‌پذیر است که بتواند مجوز تجاری فعالیت در دبی را دریافت کند. در این حالت ثبت و تشکیل شرکت به حداقل دو شریک نیاز دارد و مسئولیت شرکا به سرمایه‌ای بستگی دارد که آنها وارد شرکت می‌کنند.

شرکت سهامی

ثبت شرکت سهامی در دبی برای دارنده مجوز فعالیت حرفه‌ای در دبی امکان‌پذیر است. این شرکت باید در یک زمینه تخصصی فعالیت کند و سهام آن براساس نسبت، به شرکای حرفه‌ای تعلق می‌گیرد. به عنوان مثال یک شرکت حقوقی در این دسته قرار می‌گیرد.

شرکت غیرسهامی

برای ثبت شرکت غیرسهامی هم به مجوز حرفه‌ای نیاز است. در این حالت شرکت کاملاً به شخصی تعلق دارد که دارای این مجوز است و کلیه مسئولیت‌های مالی شرکت برعهده او است.

مزایا و معایب ثبت شرکت در دبی

مزایای ثبت شرکت در دبی بسیار زیاد است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان فعالیت اقتصادی در یک مکان منسجم و باثبات
  • امکان فعالیت در عرصه بین‌المللی و همکاری نزدیک با برندها و شرکت‌های معتبر بین‌المللی
  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • امکان مهاجرت به دبی از طریق ثبت شرکت
  • عدم محدودیت سنی
  • امکان دریافت مجوز اقامت برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال
  • امکان صدور جاب آفر و استخدام نیروی کار از ایران
  • برخورداری از حق تحصیل و بیمه اجتماعی در امارات

شاید الزام به داشتن کفیل اماراتی، بزرگترین مشکل دریافت اقامت دبی از طریق ثبت شرکت است. برخی دیگر از معایب ثبت شرکت در دبی عبارتند از:

  • هزینه‌های بالای ثبت شرکت و نیاز به اقامت یک ماهه در این کشور برای طی مراحل ادرای ثبت شرکت
  • نیاز به سرمایه اولیه به منظور اثبات تمکن مالی
  • فراهم نبودن امکان تاسیس انواع شرکت‌های مختلف برای ایرانیان در دبی

شرایط ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی نیازمند دریافت مجوز مرتبط با فعالیت شرکت است. در حالت کلی ۷ نوع مجوز برای ثبت شرکت‌ها در دبی صادر می‌شود.

  • مجوز حرفه‌ای

مجوز حرفه‌ای به افرادی اعطا می‌شود که دارای تحصیلات آکادمیک یا گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی در زمینه مورد نظر باشند. افراد ۱۸ تا ۶۰ ساله می‌توانند در صورت داشتن شرایط لازم، برای دریافت مجوز حرفه‌ای اقدام کنند. در این حالت فرد باید دارای یک کفیل اماراتی و مدرک تحصیلی مرتبط باشد و حتماً یک دفتر کار در دبی داشته باشد. برخی از مشاغلی که می‌توانند این مجوز را دریافت کنند عبارتند از: مشاوره حقوقی و وکالت، خدمات پزشکی، سالن‌های زیبایی، خدمات فناوری اطلاعات و غیره.

  • مجوز تجاری

دارنده مجوز تجاری امکان واردات و صادرات انواع کالاها به دبی را دارد. در ضمن امکان خرید و فروش املاک نیز برای این فرد وجود دارد. در این حالت ویزای پارتنر به متقاضی داده می‌شود. در این حالت نیز فرد باید یک کفیل اماراتی داشته باشد که ۵۱% مالکیت شرکت به او تعلق می‌گیرد. در این حالت فرد می‌تواند شرکت خود را به صورت مجازی ثبت کند.

  • مجوز صنعتی

مجوز صنعتی به کسانی اعطا می‌شود که در زمینه تولید کالاهای مختلف دارویی، صنعتی، غذایی و غیره فعالیت می‌کنند. در این حالت نیز فرد باید دارای یک کفیل اماراتی باشد که ۵۱% مالکیت شرکت به او تعلق می‌گیرد. در این حالت حتماً باید شما یک دفتر یا کارخانه را در دبی تاسیس کنید.

مراحل ثبت شرکت در دبی

اگر به دنبال مهاجرت به دبی از طریق ثبت شرکت هستید، باید توجه داشته باشید که در حالت کلی باید سه مرحله زیرا را برای ثبت شرکت در امارات طی کنید:

مرحله اول

در این مرحله شما باید با مشاوره با کارشناسان پارسیس، بهترین نوع شرکت و مجوز را براساس حوزه فعالیت خود انتخاب کنید. در اینجا کارشناسان و وکلای مهاجرتی پارسیس براساس سرمایه، نوع فعالیت و شرایط شما، بهترین نوع شرکت را برای شما انتخاب می‌کنند و پرونده لازم را تشکیل می‌دهند.

توجه داشته باشید که این مهمترین مرحله دریافت اقامت دبی از طریق ثبت شرکت است. اهمال‌کاری در این مرحله، تمام تلاش‌های بعدی شما را با شکست مواجه می‌‎کند و شاید حتی باعث شود که نتوانید مجوز فعالیت در دبی را دریافت کنید.

بعد از اینکه پرونده شما با کمک وکلای مهاجرتی پارسیس تکمیل شد و مدارک لازم را آماده کردید، باید برای انجام مراحل اداری ثبت شرکت در دبی به این کشور سفر کنید. لذا باید در اینجا ویزای توریستی دبی را دریافت کنید.

مرحله دوم

در این مرحله مجوز ثبت شرکت برای شما صادر می‌شود. شما باید پس از مراجعه به دبی، پرونده خود را به سازمان توسعه اقتصادی دبی (DED) ارائه دهید. در این حالت اگر مدارک شما مشکلی نداشته باشند، مجوز فعالیت و ثبت شرکت در دبی برای شما صادر می‌شود. این مرحله ممکن است حدود یک ماه طول بکشد و در طول این مدت فرد متقاضی باید حتماً در دبی حضور داشته باشد.

مرحله سوم

در این مرحله شما باید فعالیت شرکت خود را شروع کنید. بدین منظور در ابتدا باید با ارائه مجوز ثبت شرکت، مجوز اقامت در امارات را دریافت کنید. سپس باید یک حساب بانکی به نام شرکت خود در امارات باز کنید و فعالیت شرکت در دبی را آغاز کنید.

قوانین ثبت شرکت در دبی

همان طور که مشاهده کردید از جمله قوانین ثبت شرکت در دبی، داشتن یک کفیل اماراتی است. در ضمن فعالیت شرکت در دبی مستلزم پرداخت منظم مالیات و مالیات بر ارزش افزوده است. اما در صورت فعالیت در مناطق آزادی دبی، خصوصاً منطقه آزاد راس‌الخیمه، نیازی به وجود کفیل اماراتی نیست. برخی دیگر از مزایای مهاجرت به دبی از طریق ثبت شرکت در مناطق آزاد دبی عبارتند از:

  • ۱۰۰% مالکیت شرکت متعلق به شخص متقاضی است.
  • امکان تشکیل شرکت به صورت فردی وجود دارد.
  • امکان افتتاح حساب بانکی در دبی برای فرد و شرکت او فراهم است.
  • در این حالت شرکت مشمول پرداخت هیچ مالیاتی نمی‌شود.
  • همواره امکان انحلال شرکت برای فرد وجود دارد.
  • در این حالت فرد امکان فعالیت اقتصادی بین‌المللی را از طریق شرکت خود دارد.
  • فرد مجاز است در قالب شرکت در چندین زمینه مختلف فعالیت کند.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ما تور ژاپن را طبق جدید‌ترین نیازهای مسافران طراحی کرده‌ایم. گردشگران ایرانی در ژاپن می‌خواهند که از تمام جاذبه‌های شهرهای این کشور بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل در دبی-بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت