تور دبی با پرواز ماهان-02188487125

 

شهر دبی

دبی عروس خلیج فارس، بزرگ ترین کشور امارات متحده عربی یکی از مدرن ترین کشورهای جهان است.این شهر پر هیاهو در جنوب کشور عزیزمان، ایران قرار دارد و یک مجموعه زیبا از بهترین و مهیج ترین جاذبه های گردشگری خاورمیانه را در دل خود جا داده است.البته زیبایی دبی نه تنها مردم منطقه بلکه به گوش جهانیان نیز رسیده است و بسیاری از گردشگران ثروتمند خارجی برای سفری لوکس و خاص این تور را انتخاب می کنند.

پارسا گشت کارگزار مستقیم ویزا وهتل های دبی

با بهترین نرخ ها

 

 

تقویم نمایشگاهی دبی

تاریخ برگزاری های نمایشگاه دبی

 

اطلاعات مهم شهر دبی

دبی بزرگ‌ترین شهر امارات متحده عربی است و در ساحل جنوب شرقی خلیج فارس قرار گرفته است و این شهر از سمت شمال شرقی به شارجه، از جنوب به ابوظبی و از جنوب شرقی به سلطان‌نشین عمان منتهی می‌شود. مساحت این شهر عربی حدود 4.114 کیلومتر مربع بوده و طبق آمار سرشماری که در سال 2018 میلادی در این شهر انجام شده 3.010.261 نفر در این شهر سکونت دارند.

Important-information-about Dubai

سفر به دبی 

آژانس مسافرتی پارساگشت تورهای نوروز 1403 دبی و همچنین تور لحظه آخری و ارزان دبی را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را در نوروز برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور نوروز 1403 دبی از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.

لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند.

قیمت تور دبی نوروز 1402 با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

نقشه گردشگری دبی

dubai tourist attractions map

بهترین زمان سفر به دبی

_ از نظر دما و آب و هوا، بهترین زمان سفر به دبی ماه های مهر، آبان، آذر، دی و بهمن می باشد.در طی این ماه‌ها، آب ‌وهوای دبی به نسبت مطبوع‌تر می‌شود و این زمان از سال، به اصطلاح فصل «های سیزن» برای دبی محسوب می‌شود و گردشگران زیادی با تور یا با برنامه‌ریزی خودشان، به این شهر سفر می‌کنند.

_ از نظر اقتصادی و به صرفه بودن سفر، بهترین زمان سفر به دبی فصل بهار و تابستان می باشد.در دبی تابستان و بهار فصل‌های ارزانی و تخفیفات فوق‌العاده هستند .

در این دو فصل بسیاری از هتل‌ها برای جذب گردشگران تخفیفات خوبی را ارائه می‌دهند؛ حتی بعضی از آن‌ها وعده‌های غذایی‌شان را رایگان می‌کنند.

اگر به خرید در دبی علاقه دارید و تابستان را برای سفرتان انتخاب کرده‌اید، باید بگوییم بهترین کار را برای لذت‌بردن از تعطیلات‌تان انجام داده‌اید؛ زیرا مراکز خرید دبی مانند دبی مال، سوق‌البهار و… تخفیفات خوبی را برای اجناس خود درنظر گرفته‌اند.

نقشه مترو دبی

dubai metro map

چند روز اقامت برای سفر به دبی کافیست؟

هرکس بر اساس نیازش می‌تواند در دبی اقامت کند. تورهای دبی نیز از حداقل 3 شب و 4 روز تا 7 شب و 8 روز برگزار می‌شوند. حتی می‌توانید این مدت‌زمان را نیز بیشتر بکنید. اما توجه داشته باشید که ویزای توریستی دبی فقط 14 روز به شما اجازه اقامت می‌دهد و در صورت اقامت بیشتر مشمول جریمه می‌شوید.

به‌صورت کلی شهر دبی به جز ساحل، دریا، ساختمان‌ها و تکنولوژی چیز دیگری جهت بازدید و گردش ندارد. به همین دلیل می‌توانید اکثر مکان‌های گردشگری دبی را حداکثر در همان 8 روز اقامت مشاهده کنید.

غذاهای دبی

غذاهای دبیترکیبی از غذاهای ایرانی، لبنانی، و عربی است که اشتهای شما را چند برابر می‌کند. چه شما یک غذا شناس و رستوران گرد ماهر باشید یا نه، نمی‌توانید طعم لذیذ غذاهای دبی که در رستوران‌ها برای شما سرو می‌شود را نادیده بگیرید. عطر و بوی وسوسه‌انگیز غذاهای دبی هر ذائقه‌ای را راضی نگه می‌دارد.

منوی رستوران ها در شهر دبی بسیار متنوع. ازغذاهای محلی دبی می توان الحریص، المچبوس، چلوکباب، تبوله، کوسا محشی، شیرین‌ پلو و بابا گانوش را نام برد.

جاذبه های توریستی دبی

در دبی هم میتوانید اسکی کنید و هم از رانندگی روی شنهای کویری لذت ببرید. پیست اسکی دبی و بیابان های حفاظت شده اطراف دبی همواره مورد توجه گردشگران از سراسر دنیا بوده است.

اگر علاقمند به دیدن دنیای زیر آب هستید نباید آکواریوم دبی را از دست بدهید. در این آکواریم زیبا، شما به دنیای زیر آب سفر میکنید و حتی میتوانید لذت غواصی را هم تجربه کنید.

پارک آبی وایلد وادی یا وادی وحشی دبی پیشرفته ترین پارک آبی دنیا است.

این پارک امکانات تفریحی بسیار زیادی دارد و به علاوه امکان سرد و گرم کردن آب در فصلهای مختلف سال را هم دارد.

تجربه هم زیستی با دلفینها را هم میتوانید در دلفین بی دبی که بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش دلفین در جهان است تجربه کنید.

پارک الممرز دبی و باشگاه گلف دبی هم از دیگر مراکز تفریحی جذاب دبی هستند که آوازه بسیار خوبی در دنیا دارند.

فواره موزیکال دبی هم بزرگترین در نوع خود است، دیدن بازی نور و حرکت آب در شب زیبای دبی چشمان شما را نوازش خواهد کرد و شبی پر از خاطره برای شما خواهد ساخت.

  • برج العرب (Burj Al Arab)

هتل برج العرب تنها هتل 7 ستاره جهان می‌باشد و در لیست جاذبه‌های دیدنی دبی قرار گرفته است و این هتل محل اقامت مجلل و لوکسی ارائه می‌‌دهد که مشابه آن قطعا وجود ندارد.

این هتل درست در خط ساحلی روی یک جزیره مصنوعی اختصاصی قرار گرفته است، سازه‌ ‌هتل همانند یک بادبان طراحی شده و به یکی از نمادهای موفقیت اقتصادی دبی بدل شده و شما مسافران در برج‌العرب می‌توانید از رستوران زیردریایی ال‌ ماهارا یا بار با منظره آسمان در طبقه 27 ام نهایت لذت ببرند.

  • مدینه جمیرا (Madinat Jumeirah)

این مکان اعجاب‌برانگیز به قدری شگفت‌انگیز و زیباست که گروه بسیاری از مسافران خارجی، تنها برای دیدن این منطقه با تور دبی همراه می‌شوند.

در واقع در مدینه جمیرا که یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری دبی می‌باشد حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد، هر چیزی که بخواهید می‌توانید در آن ببنید و با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی بیش‌تر آشنا شوید.

در نهایت نوع ساخت این منطقه درست همانند شهرهای سنتی‌نشین اعراب است که چشم‌ها را می‌نوازد.

.برج خلیفه دبی (Burj Khalifa)

این برج در دنیا تک و مثال‌زدنی است و بلندترین ساختمان جهان هم به شمار می‌رود. اگر مسافر تور دبی دقیقا در مرکز شهر دبی باشد، می‌تواند برج خلیفه را به راحتی مشاهده کند.

این برج شگفت‌انگیزترین جاذبه دبی بوده و اینکه این برج اتاق‌های بسیار شیک برای مسافران در نظر گرفته شده است. وجود انواع امکانات رفاهی، همانند: رستوران‌ها، سالن‌های سینما، مراکز بازی و ورزشی و … برای رفاه حال توریست‌ها وجود دارد.

.برج خلیفه دبی (Burj Khalifa)
.برج خلیفه دبی (Burj Khalifa)

مراکز خرید دبی

وصف مراکز خرید دبی را حتما شنیده اید. نه تنها از آسیا، بلکه از تمامی دنیا گردشگران برای خرید به مراکز خرید در دبی مراجعه می کنند.

برندهای معتبر و فروشگاه های بسیار بزرگ در دوبی شعبه دارند و این یعنی اگر از تور ارزان دبی لحظه آخری استفاده کنید تجربه یک خرید فوق العاده را در این شهر خواهید داشت.

برخی از مراکز خرید در دبی:

دبی مال

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید دوبی مارینا مال

هتل های شهر دبی

هتل های دبی در بخش های مختلف مناطق دبی واقع گردیده اند؛ ازهتل های نزدیک فرودگاه بین المللی دبی گرفته تا هتل های مرکز شهر مانند منطقه دیره دبی.

با توجه به افزایش استقبال از تور دبی در سالهای اخیر، هتل های دبی نیز مورد توجه بیشتری قرار گرفت و بر تعداد آنها اضافه شد.

از هتل های خوب دبی میتوان به هتل برج العرب دبی، هتل اتلانتیس دبی و هتل جمیرا بیچ دبی اشاره کرد.

این هتلها و دیگر هتلهای شهر بسته به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های متفاوتی هستند.

کارگزار تور دبی لحظه آخری پارساگشت

بهترین هتل‌های دبی

 

  • هتل جمیرا امارات تاورز (Jumeirah Emirates Towers Hotel)

هتلی لوکس و 5 ستاره در دبی “هتل جمیرا امارات تاورز” نام دارد. این هتل 400 اتاق دارد که مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و مبلمان راحتی می‌باشد و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به: اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات تبدیل ارز، صندوق امانات، سالن اجتماعات، ماهواره و استخر روباز اشاره کرد. مهم‌تر این که هتل در نزدیکی جاده شیخ زاید و در فاصله کمی از دبی مال قرار گرفته است.

 

  • هتل آرمانی دبی (Armani Dubai Hotel)

از دیگر هتل‌های پنج ستاره لوکس در دبی همین هتل آرمانی می‌باشد که دارای 160 اتاق است و شامل امکانات وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان و دارای سالن ماساژ و اسپای لوکس و … می‌باشد. هتل آرمانی تنها 5 دقیقه با مرکز خرید دبی فاصله دارد. فرودگاه بین ‌المللی دبی، 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

 

  • هتل آتلانتیس (Atlantis The Palm)

در جزیره نخل جمیرا هتل زیبایی به نام آتلانتیس قرار دارد که با 20 دقیقه رانندگی از هتل به فروشگاه امارات و برج خلیفه خواهید رسید و دارای دسترسی عالی است. همچنین کلوپ لف امارات نیز در فاصله 3 کیلومتری آن بوده و این هتل، ساحل شنی اختصاصی هم دارد و چشم‌انداز زیبایی از خلیج فارس را در معرض دید همگان می‌گذارد. هتل آتلانتیس دارای آکواریوم زیر آب، امکان شنا کردن با دلفین‌ها و پارک آب اختصاصی است. ضمنا اتاق‌‌های هتل طراحی و دکور عربی دارد و مجهز به تلویزیون و ماهواره است.

 

  • هتل شانگری لا (Shangri La Hotel)

هتل شانگری لا دقیقا در شیخ زاید دبی قرار دارد. همچنین تا مرکز خرید دبی‌مال و برج خلیفه تنها 10 دقیقه با ماشین فاصله وجود دارد. به فاصله 5 دقیقه پیاده‌‌روی از این هتل به ایستگاه مترو می‌رسید و نیز در فاصله کم‌تر از پنج دقیقه با ماشین از هتل، پارک ساحلی جمیرا قابل دسترسی می‌باشد و از فرودگاه بین المللی دبی تا هتل نیز 15 دقیقه فاصله وجود دارد.

لیست هتل‌های دبی

بهترین هتل های 4ستاره دبی

 

در ادامه می‌توانید لیست هتل‌های دبی را مشاهده کنید

 

  • هتل Phoenix Dubai
  • هتل Golden Square Dubai
  • هتل Sadaf Dubai
  •  Mayfair Dubai
  •  Grand Central Dubai
  •  Sun and Sands Dubai
  •  Ramada Deira Dubai
  •  Fortune Grand Dubai
  •  Millennium Plaza Dubai
  •  Hilton Creek Dubai
  •  Grand Hyatt Dubai
  •  Shangri La Dubai
  • Sheraton Grand Dubai
  •  Ibis Mall Of The Emirates
  •  Empire Dubai
  •  Marco Polo Dubai
  •  Atana Dubai
  •  Sheraton Mall of the Emirates
  •  Delmon Boutique Dubai
  •  Rose Reyhan Duabi
  •  Orchid Dubai
  • Novotel Dubai Al Barsha
  •  Rixos The Palm Dubai
  •  Phoenix Dubai

بایدها و نبایدهای شهر دبی

در هنگام سفر به شهر دبی باید نکاتی را بدانید که در صورت دانستن آنها سفر به این شهر، تجربه خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

_ در شهر دبی نباید از مردم بدون اجازه عکاسی کنید زیرا این کار جرم محسوب می شود.

اگر در ماه رمضان به این شهر سفر می کنید

باید از خوردن و آشامیدن در بین عموم خودداری کنید.نوشیدن شراب در مکان های عمومی جرم است. به همراه داشتن دارو بدون نسخه در این شهر جرم می باشد. از رقصیدن و ابراز عشق در خیابان ها خودداری کنید.

قیمت تور دبی

مثل همه سفرهای دیگر، هزینه‌های سفر به دبی نیز تا حدود زیادی به انتخاب‌های شما بستگی دارد.

برای هتل‌های لوکس و ایرلاین‌های خارجی، طبیعتا باید هزینه بیش‌تری بپردازید.

همچنین هر چه مدت اقامت‌تان بیش‌تر باشد، هزینه‌ها بالاتر می‌روند. فاصله ایران با شهر دبی کوتاه است و به همین دلیل این سفر باید قاعدتا ارزان‌تر از بسیاری سفرهای دیگر باشد اما به دلیل افزایش نرخ ارز و فاصله گرفتن درهم امارات با ریال ایران، تفریحات دبی برای‌تان گران تمام خواهد شد.

در نهایت قیمت تور دبی به عوامل مختلفی اعم از:

رزرو بهترین و مناسب‌ترین هتل‌های همراه با وعده‌های غذایی، بلیط رفت و برگشت هواپیما، نوع خدماتی که ارائه می‌شود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیم‌کارت و بسیاری از موارد دیگر بستگی خواهد داشت.

بهترین پرواز به دبی کدام است؟

انتخاب بهترین پرواز به شخص مسافر و معیارهایی که در نظر می گیرد، بستگی دارد. در حال حاضر، ایرللاین های زیر در مسیر تهران – دبی فعال هستند: هواپیمایی امارات، ایران ایر، ماهان ایر، قشم ایر و ایران ایرتور.

بهترین پارک های آبی دبی چه نام دارند؟

پارک آبی وایلد وادی مشهورترین پارک در دبی است و با داشتن 30 وسیله هیجان انگیز برای گروه های سنی مختلف، گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. پارک آبی آتلانتیس در جزیره پالم در رتبه دوم قرار دارد.

تور هوایی دبی از کدام شهرها برگزار می‌شود؟

پرواز دبی تقریبا از تمامی شهرهایی که فرودگاه بین‌المللی دارند، توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی بسیاری انجام می‌شود.

  • تور دبی از تهران: همه روزه و با پرواز ایرانی ایران ایرتور، ماهان، فلای دبی، امارات و قشم ایر
  • تور دبی از لارستان: همه روزه با پرواز فلای دبی و قشم ایر
  • تور دبی از اصفهان: دو روز در هفته و با پرواز فلای دبی
  • تور دبی از مشهد: همه روزه با پرواز فلای دبی و ایران ایرتور
  • تور دبی از اهواز: دو روز در هفته با پرواز ایران ایر
  • تور دبی از بندرعباس: همه روزه با پرواز فلای دبی
  • تور دبی از قشم: سه روز در هفته با پرواز قشم ایر
  • تور دبی از شیراز: همه روزه با پرواز فلای دبی، ایران ایر و قشم ایر
  • تور دبی از کیش به فرودگاه آل مکتوم: دو روز در هفته با پرواز کیش ایر

جشنواره‌های تابستانه دبی را از دست ندهید

هرساله در فصل تابستان جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف ورزشی و توریستی و همچنین کنسرت‌های بسیاری در دبی برگزار می‌شود. همچنین حراجی‌های بسیاری نیز در مراکز خرید دبی از جمله مرکز خرید Duty Free در فرودگاه بین‌المللی دبی انجام می‌شود که باعث جذب گردشگر شود. شما می‌توانید با رزرو تور دبی تابستان از این رویدادها استفاده کنید. همچنین درصورتی که ویزای خود را زودتر از زمان سفرتان رزرو کرده باشید امکان رزرو تور لحظه آخری دبی نیز برای شما وجود خواهد داشت.

چند روز اقامت برای سفر به دبی کافیست؟

هرکس بر اساس نیازش می‌تواند در دبی اقامت کند. تورهای دبی نیز از حداقل 3 شب و 4 روز تا 7 شب و 8 روز برگزار می‌شوند. حتی می‌توانید این مدت‌زمان را نیز بیشتر بکنید. اما توجه داشته باشید که ویزای توریستی دبی فقط 14 روز به شما اجازه اقامت می‌دهد و در صورت اقامت بیشتر مشمول جریمه می‌شوید.

به‌صورت کلی شهر دبی به جز ساحل، دریا، ساختمان‌ها و تکنولوژی چیز دیگری جهت بازدید و گردش ندارد. به همین دلیل می‌توانید اکثر مکان‌های گردشگری دبی را حداکثر در همان 8 روز اقامت مشاهده کنید.

تور دبی لحظه آخری

بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی پروازها را چارتر می‌کنند و در این صورت، زمانی که ظرفیت مسافران به حد نصاب نرسد و همه صندلی‌ها پر نشوند، آفرهایی برای جذب مسافر ارائه می‌دهند. البته این در صورتی است که مشکلی از بابت تهیه ویزا و سفر ناگهانی نداشته باشید. در فصول کم‌گردشگر هم می‌توانید این آفر‌ها را به وفور ببینید و زمانی آب و هوای دبی داغ و شرجی است و تعداد مسافران کم‌تر می‌شود، آژانس‌های هواپیمایی قیمت‌ها را پایین می‌آورند تا بتوانند مسافران بیش‌تری را جذب کنند. البته در نظر داشته باشید که در این صورت، به دلیل گرمای هوا، بیش‌تر روز را در فضاهای سربسته خواهید ماند و ممکن است نتوانید زمان زیادی در ساحل دوام بیاورید.

جالب است بدانید که با توجه به قیمت سفر برای یک آمریکایی یا اروپایی ممکن است بهترین گزینه باشد البته جدا از مسافت آن اما برای یک ایرانی کمی گران محسوب می‌شود، ولی با تمام این توصیفات می‌بینیم و می‌دانید که هنوز هم از لحاظ الویت‌بندی برای ایرانی‌ها رتبه اول را دارد و یکی از دلایل عمده این موضوع، نزدیکی این شهر زیبا به ایران می‌باشد چرا که این نزدیکی باعث می‌شود که سفر با ایرلاین خارجی هم برای مسافران ایرانی مقرون به صرفه‌تر باشد و مهم‌تر اینکه هموطنان عزیز با توجه به بودجه خود می‌توانند از میان متنوع‌ترین تورهای این آژانس معتبر پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنند

بنابراین می‌بینیم که هر شخصی با هر بودجه‌ای می‌تواند به آن سفر کند و از آنجاییکه رفت و آمد مکرر گردشگران باعث معروف شدنش شده است می‌توانید با اقامت در این شهر شگفت‌انگیز، نهایت لذت را ببرید چرا که هدف ما ارائه با کیفیت‌ترین و معقول‌ترین تورهای مسافرتی به این شهر مدرن و دیدنی است، برای راحتی در انتخاب تور می‌توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان حرفه ای ما در پارساگشت بهره بگیرید.

بهترین زمان سفر به دبی

همانطور که می‌دانید آب و هوای دبی؛ این شهر لوکس و جذاب گرمسیری بیابانی است. در این شهر تابستان‌ها به شدت گرم و مرطوب و متوسط دمای روز حدود 41 درجه سانتیگراد و در شب حدود 30 درجه سانتی گراد می‌باشد. زمستان‌ها گرم و کوتاه و متوسط دمای روز حدود 23 و در شب 14 درجه سانتی‌گراد برآورد شده است و نیز بیش‌تر روزهای سال آفتابی است و مقدار بارش باران در دهه‌های اخیر افزایش پیدا کرده و سالانه حدود 150 میلی‌متر است که بیش‌تر در ماه‌های آذر تا اسفند اتفاق افتاده است.

 

دیدنی های دبی

برج خلیفه، بازار مدینه جمیرا، موزه آینده دبی، مرکز تجارت جهانی، نخل جمیرا، مسجد ایرانیان بردبی، سالن اپرای دبی، تفرجگاه دبی مارینا، قاب دبی (دبی فریم)، فراری، سافاری صحرا، محله بستکیه، آکواریوم لاست جمبرز، اسکای دایو، شهر بازی آی ام جی، ساحل جمیرا، ساحل لامر، اسکله ابرا، پارک البرشا پوند، پارک بالیوود، میراکل گاردن، پارک آبی وایلد وادی، پارک آبی و آکواریوم هتل آتلانتیس و…

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دبی

درخواست ویزای دبی معمولا در قالب تور صادر می‌شود و حتما باید از طریق یک کفیل (آژانس مسافرتی و یا کارگزار) انجام شود. اما به شرط ارائه چک و یا ضمانت‌نامه بانکی نیز می‌توانید موفق به اخذ ویزای انفرادی دبی شوید. ویزای دبی به صورت عادی درخواست می‌شود. مدت اعتبار ویزای سینگل توریستی دبی، در حال حاضر ده روز است. توجه داشته باشید که نیازی به ترجمه مدارک ویزای دبی نیست و فقط ارائه اسکن اصل مدارک کفایت می‌کند. لازم است که بدانید، دختران و پسران زیر ۱۸ سال به هیچ عنوان نمی‌توانند تنها به دبی سفر کنند و فقط می‌توانند با حضور پدر و مادر به دبی سفر کنند. چک لیست مدارک مورد نیاز ویزای دبي به شرح زیر است:

  • ارائه اسکن پاسپورت متقاضی با حداقل ۷ ماه اعتبار
  • اسکن عکس 3×4 با پس زمینه سفید
  • اسکن صفحه اول شناسنامه مسافر

وسایل مورد نیاز برای سفر به دبی

پاسپورت، بلیط هواپیما، ویزای مقصد، بیمه نامه مسافرتی، گواهینامه و مدارک لازم جهت اجاره ماشین، عینک دودی، ضد آفتاب و کلاه از واجبات سفر به این کشور آفتابی در هر فصلی ازسال است. لوازم آرایشی و بهداشتی و شخصی، وسایل اصلاح، داشتن لباس مناسب و کفش و صندل‌های مناسب پیاده‌روی از دیگر ضروریات است.

تور دبی ارزان

تورهای مسافرتی دبی توسط آژانس‌های مختلف با خدمات متنوع به مسافران عرضه می‌شود، در سال‌های اخیر به دلیل شرایط اقتصادی تقاضا برای خرید تور دبی ارزان بیشتر از قبل شده است و بسیار از علاقه مندان برای سفر به این شهر ترجیح می‌دهند به جای خرید تورهای مسافرتی با خدمات لوکس، تور دبی ارزان قیمت با خدمات متوسط را تهیه کنند. کیفیت خدمات و امکانات یکی از دلایل قیمت ارزان این تورها است، معمولا از هتل‌های سه و یا چهار ستاره برای اقامت مسافران در این تورها استفاده می‌کنند.

مسافران دریافت خدماتی از قبیل ویزا، ترانسفر و سایر موارد باید هزینه جداگانه پرداخت کنند. برخی از افراد تور ارزان دبی را با تورهای لحظه آخری اشتباه می‌گیرند، باید بگوییم که استدلال همیشه درست نیست و تور دبی ارزان قیمت با تور لحظه آخری دبی در بیشتر مواقع متفاوت است.

برای خرید انواع تور دبی به صورت حضوری و یا آنلاین می‌توانید به سایت‌ آژانس‌های مسافرتی معتبر همچون پارساگشت مراجعه کنید و تور ارزان دبی را برای سفری مقرون به صرفه و اقتصادی به این شهر تهیه نمایید.

تور دبی لحظه آخری

در برخی از روزهای سال همچون روزهای نزدیک به سال نو میلادی و یا زمان‌هایی که فستیوال خرید برگزار می‌شود، دبی مملو از مسافر است. در ماه‌های سرد سال هم که هوای این شهر معتدل و دلپذیر می‌شود، تقاضا برای سفر به دبی افزایش می‌یابد و طبیعتا در این زمان‌ها هزینه‌های سفر به دبی بالاتر رفته و پیدا کردن تور ارزان برای سفر به این شهر غیر ممکن است. اما اگر برنامه سفر خود را جا به جا کنید، زمان‌هایی که تقاضا برای سفر به دبی کاهش می‌یابد به راحتی با خرید تور دبی لحظه آخری می‌توانید عازم این شهر شوید و از جاذبه‌های تفریحی متنوعی همچون دهکده جهانی، برج العرب، آکواریوم دبی و برج خلیفه دیدن کنید.

خدماتی که به مسافران تور لحظه آخری دبی ارائه می‌شود به لحاظ کیفیت خدمات و امکانات تفاوتی با سایر مسافران ندارد و تنها دلیل عرضه این تورها با تخفیف‌های چشمگیر و شگفت انگیز تکمیل نشدن ظرفیت تور پیش از تاریخ برگزاری آن است. اغلب آژانس‌های مسافرتی همچون الی گشت هم در فصل‌هایی که حجم سفرها به دبی کاهش می‌یابد، برای ترغیب مشتریان به سفر و خرید تورهای مسافرتی، تور دبی لحظه آخری را با قیمت‌های جذاب عرضه می‌کند. تقاضا برای تورهای لحظه آخری دبی همیشه زیاد است و به سرعت ظرفیت این تورها تکمیل می‌شود.

هتل های 4ستاره دبی

هتل های 3ستاره دبی

تور دبی -پارساگشت

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس بالی1403

هتر است از همین الان اقدام به رزرو تور بالی نوروز 1403 کنید. چون با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت آن به شدت افزایش

تور لوکس ولاکچری ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور دبی با پرواز ماهان-02188487125

هلدینگ گردشگری پارسا گشت