قبلی
بعدی

Ibis Budget Tbilisi Center

اطلاعات کامل هتل ایبیس بوجت تفلیس سنتر

22 Giorgiy Akhvediani st, 0108 Tbilisi City, Georgia

مرکز ارزان ibis تفلیس با اقامتگاه‌های 3 ستاره در شهر تفلیس، 1.9 کیلومتر تا میدان آزادی و 1.1 کیلومتر تا تئاتر روستاولی واقع شده است. این هتل 3 ستاره دارای باغ، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با وای‌فای رایگان، هر کدام دارای حمام اختصاصی است. اینملک 1.2 کیلومتر تا مرکز شهر و کمتر از 1 کیلومتر تا تئاتر اپرا و باله تفلیس فاصلهدارد. همه اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت هستند و برخی از واحدهای هتل منظرهشهر دارند. در مرکز ارزان ibis تفلیس همه اتاق ها دارای ملحفه و حوله هستند. اقامتگاهبوفه یا صبحانه قاره ای ارائه می دهد. کارکنان پذیرش که در پذیرش به زبان هایانگلیسی، گرجی و روسی صحبت می کنند، شبانه روز آماده کمک هستند.
نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی مرکز بودجه ibis تفلیس شامل سالن کنسرت تفلیس، میدان قهرمانان و سیرک تفلیس است. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در 18 کیلومتری هتلقرار دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی بپرداخت هزینه ارائه می‌شود. طبق بررسیهای مستقل، این قسمت مورد علاقه مهمانان ما از شهر تفلیس است.
زوج‌ها به‌ویژه این مکان را دوست دارند – آن‌ها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز 9.2 دادند. ibis budget Tbilisi Center از 3 ژوئن 2022 پذیرای مهمانان پارسا گشت است. هتل زنجیره ای/برند: ibis Budget فاصله در توضیحات دارایی با استفاده از ©OpenStreetMap محاسبه می شود
مرکز ارزان ibis تفلیس با اقامتگاه‌های 3 ستارهدر شهر تفلیس، 1.9 کیلومتر تا میدان آزادی و 1.1 کیلومتر تا تئاتر روستاولی واقع شدهاست. این هتل 3 ستاره دارای باغ، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با وای‌فای رایگان، هر کدامدارای حمام اختصاصی است.
این ملک 1.2 کیلومتر تا مرکز شهر و کمتر از 1 کیلومتر تئاتر اپرا و باله تفلیس فاصله دارد. همه اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت هستند وبرخی از واحدهای هتل منظره شهر دارند. در مرکز ارزان ibis تفلیس همه اتاق ها دارای ملحفه و حوله هستند. اقامتگاه بوفه یا صبحانه قاره ای ارائه می دهد.
کارکنان پذیرش که در پذیرش به زبان های انگلیسی، گرجی و روسی صحبت می کنند، شبانه شبانه روز آماده کمک هستند. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی مرکز بودجه ibis تفلیسشامل سالن کنسرت تفلیس، میدان قهرمانان و سیرک تفلیس است.
نزدیک‌ترین فرودگاهبین‌المللی تفلیس است که در 18 کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهیبا پرداخت هزینه ارائه می‌شود. طبق بررسی های مستقل، این قسمت مورد علاقهمهمانان ما از شهر تفلیس است. زوج‌ها به‌ویژه این مکان را دوست دارند – آن‌ها برای یک
سفر دو نفره به آن امتیاز 9.2 دادند. ibis budget Tbilisi Center از 3 ژوئن 2022 پذیرای مهمانان پارسا گشت است. هتل زنجیره ای/برند: ibis Budget فاصله در توضیحات دارایی با استفاده از © OpenStreetMap محاسبه می شود
 
برای اطلاع از هتل های گرجستان با کانتر تور در ارتباط باشید.
02188487124