Price

Property Type

bedrooms

Property Size

It's a perfect match

عنوان اسلاید 1
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
عنوان اسلاید 2
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
عنوان اسلاید 3
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
قبلی
بعدی

INTERESTED IN THIS PROPERTY? WRITE A MESSAGE OR CALL US

درباره هتل Tower Tbilisi

هتل تفلیس تاور یکی از هتل های ۴ ستاره و محبوب شهر تفلیس است که می توان گفت همه چیزش در حد عالی است، از کادر مجرب و رفتار حرفه ای آن ها بگیرید تا تمیزی اتاق ها و طراحی و دکوراسیون بخش به بخش هتل.

در کل اقامت در هتلی مثل تفلیس تاور تجربه ای فراموش نشدنی را ضمیمه بلیط هواپیما تفلیس خواهد کرد. اینجا همه چیز فراتر از انتظارات مهمانان است و مهمان نوازی آن در گوش همه گردشگران دنیا پیچیده است. اگر می خواهید در یکی از بهترین هتل های تفلیس اقامت کنید، هتل تفلیس تاور برازنده شماست.

امکانات و خدمات عمومی هتل

در کنار همه تعاریفی که از خدمات دهی هتل و پرسنل آن شد، تنوع امکاناتی که هتل تفلیس تاور ارائه می کند در حد هتل های ۴ ستاره است. این هتل دارای یک استخر شناست که در پی دوندگی های خرید و بازدید از جاهای دیدنی تفلیس، شنا در آن خستگی را از تنتان می رهاند.

البته هتل با ارائه خدمات کرایه خودرو تا حدودی از دغدغه رفت و آمد مهمانان می کاهد، این هتل از خانه اپرا و باله تفلیس ۱۰ کیلومتر و از میدان آزادی ۱۱ کیلومتر فاصله دارد و فرودگاه بین المللی آن در ۲۵ کیلومتری هتل واقع شده است و به همین جهت خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می شود. فضایی که این هتل برای پارکینگ در نظر گرفته نسبتا بزرگ و استفاده از آن رایگان است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

این هتل نوساز که به تازگی به ظرفیت های اقامتی تفلیس اضافه شده در بیش از ۱۳ طبقه بنا شده است و واحدهای اقامتی آن شامل اتاق های سوپریور دبل، سوپریور تویین، دلوکس سینگل، دلوکس تریپل، کامفرت تریپل و سوئیت های ۲ خوابه هستند.

واحدهای بزرگ و دلباز این هتل با کف پارکت، خوش خواب های نرم و راحت و متریال های باکیفیتی مجهز شده اند. نورگیری خوب اتاق ها، تمیز بودن آن ها و امکانات متنوعی مثل یخچال، سشوار، چای ساز، تهویه مطبوع، بیده، حمام، تلویزیون و میز،‌ آسایش و راحتی مهمانان را فراهم می کنند. ضمن اینکه دید همه اتاق ها به خیابان است و تمام اتاق ها دارای بخش نشیمن هستند.

امکانات رستوران هتل

فضای بزرگی از طبقه اول هتل به رستوران اختصاص یافته و پنجره های آن کف تا سقف رستوران را دربرگرفته اند. همین ویژگی فضای دلباز و دلنشینی به رستوران داده و هنگام شب زیباتر جلوه می کند.

این رستوران با منوی انتخابی از مهمانانش پذیرایی می کند و انواع غذاهای محلی گرجستان را طبخ و سرو می کند. ضمن اینکه در کم تر از یک کیلومتری هتل رستوران های مثل Tsiskvili و Babilo واقع شده اند و هتل تفلیس تاور دارای خدمات روم سرویس است.

خدمات و امکانات دیگر هتل

اینترنت هتل در همه قسمت های ساختمان قابل دسترسی است و خدمات فکس و کپی نیز ارائه می شود. استخر هتل Tower Tbilisi در بالای پشت بام هتل است که چشم انداز معرکه ای از شهر از آن پیداست. همانطور که درباره خوش رویی پرسنل هتل صحبت شد، آن ها مهمانان را در تمام امور مربوط به خدمات راهنمایی می کنند.

این پرسنل به زبان های انگلیسی، روسی و گرجی صحبت می کنند. کسانی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنند، می توانند درخواست خود را به پرسنل اطلاع دهند.

با پرداخت هزینه اضافی می توان سفارش میوه، شکلات و کوکی داد. اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، منوی مخصوص کودکان، حوله استخر و صندلی های آفتاب گیر از دیگر خدمات و امکانات هتل تفلیس تاور به شمار می روند.

فاصله هتل تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

میدان قهرمانان تفلیس: ۷ کیلومتر
سالن کنسرت تفلیس:‌ ۸ کیلومتر
تئاتر روستاولی: ۹.۴ کیلومتر
دریاچه لاکپشت: ۱۰ کیلومتر
میدان آزادی: ۱۱ کیلومتر

Shape
Shape

We'll Find You A Home

Explore More Properties

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incid idunt ut labore ellt dolore magna the alora aliqua alora the tolda on fouter.