قبلی
بعدی

Akra Hotel Antalya

rate:9.0

Superb

درباره هتل Akra Hotel Antalya

هتل ۵ ستاره آکرا رو به دریا و در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. هتلی که به اکثر خیابان ها و جاهای دیدنی آنتالیا دسترسی آسانی دارد. این هتل بی نظیر با ۱۰ طبقه و ۴۷۱ اتاق همراه با محیطی آرام و گرم برایتان لحظات نابی فراهم می کند و اقامتی عالی و به یاد ماندنی رقم می زند. از مزیت های هتل آکرا می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و شهر قدیمی آنتالیا اشاره کرد که در این منطقه چندین رستوران و کافی شاپ وجود دارد. همچنین فرودگاه بین المللی آنتالیا در حدود ۱۵ کیلومتری این هتل واقع شده است که از طریق شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی خواهید داشت، بنابراین با خریدبلیط هواپیما آنتالیا و رزرو هتل آکرا سفری رویایی در انتظار شماست. از بالکن های این هتل می توانید دریای مدیترانه و کوه های تاوروس را تماشا کنید و لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل آکرا آنتالیا

از امکانات مشهور هتل آکرا آنتالیا می توان به وجود استخر، اینترنت رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده و مرکز سلامتی و اسپا اشاره کرد. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه در Akra Hotel Antalya انجام می گیرند. در صورتی که نیاز به اتاق جلسه و کنفرانس داشته باشید، در هتل آکرا می توانید با پرداخت هزینه مربوطه بهره مند شوید. با توجه به اینکه قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد، در قسمت لابی هتل می توانید به مغازه های سوغاتی فروشی، محل نگهداری چمدان، میز تور و تبدیل ارز دسترسی داشته باشید. همچنین برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز خدمات مناسبی ارائه می شود. یکی از قوانین این هتل ممنوعیت بردن حیوانات خانگی است. پرسنل هتل آکرا به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل

هتل آکرا دارای ۴ استخر بی نظیر است، یک مورد استخر سرپوشیده و سه مورد دیگر استخر روباز هستند. استخر سرپوشیده به صورت فصلی فعالیت دارد و برای تمامی سنین مناسب است. استخر روباز اول نیز در طی سال باز بوده و برای تمامی سنین مناسب است، استخر روباز دوم به صورت فصلی بوده و فقط مخصوص بزرگسالان است، در نهایت نیز استخر آخر برای کودکان است. از جمله امکانات تفریحی دیگر در این هتل عبارتند از مرکز سلامت و اسپا، سونا، حمام ترکی و انواع ماساژها. همچنین کلاس های یوگا با مربی خصوصی و اتاق بخار، امکانات اسپا با انواع ماساژها ارائه می شوند. همچنین باشگاه بدنسازی مجهز به روزترین دستگاه های دنیا نیز در Akra Hotel وجود دارد. تنیس یکی دیگر از امکانات تفریحی هتل آکرا به شمار می رود که لحظات خوشی در انتظارتان خواهد بود. برای کودکان نیز کلوب و زمین بازی وجود دارد. در این هتل به سالن آرایشی و زیبایی نیز دسترسی خواهید داشت و امکاناتی نظیر کوتاهی و رنگ مو، پدیکور و مانیکور، خدمات آرایشی برایتان انجام می گیرد.

اتاق های هتل

اتاق های هتل آکرا عبارتند از اتاق توئين یا دوبل دولوکس، سوئیت مدیترانه ای، اتاق گرند دولوکس، اتاق دولوکس کرنر، سوئیت اقیانوس با دسترسی به استخر، سوئیت انفرادی، اتاق تریپل دولوکس، اتاق خانواده، اتاق تریپل دولوکس گرند، اتاق ماه عسل، سوئیت ماه عسل و سوئيت پانوراما و اتاق فستیوال جاز. برخی از اتاق های این هتل رو به شهر و برخی دیگر رو به استخر هستند.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل آکرا آنتالیا شامل تهویه مطبوع، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان هستند و به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند. از جمله امکانات اتاق های این هتل عبارتند از مینی بار، کمد لباس، گاوصندوق، سیستم گرماشی و سرمایشی، کتری برقی، امکانات اتوکشی. حمام های اختصاصی موجود در داخل اتاق ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی و آرایشی و سشوار هستند.

رستوران های هتل

در این هتل زیبا چندین رستوران و کافی شاپ وجود دارد، در pablito Bistro غذاهای بین المللی سرو می کنند، همچنین انواع مختلفی از غذاهای دریایی، پیتزا، گریل و پاستا ارائه می شود. غذاهای سنتی و انواع اسنک ها در رستوران های Akra Hotel قابل دسترس است. رستوران Asmani نیز غذاهای بین المللی در وعده شام غذا ارائه می دهد. رستوران Saf نیز وعده های صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد. رستوران های زیبای هتل آکرا آنتالیا در طبقه دهم قرار دارند و با چشم انداز بی نظیر غذاهای خوش مزه را نوش جان خواهید کرد.

فاصله هتل آکرا آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا تئاتر آنتالیا: ۲.۸ کیلومتر فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۳.۵ کیلومتر فاصله تا موزه آنتالیا: ۸.۲ کیلومتر فاصله تا پارک آبی آکووالند آنتالیا: ۹.۶ کیلومتر فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۱۰ کیلومتر فاصله تا ساحل آنتالیا: ۱۲.۵ کیلومتر