قبلی
بعدی

 Radius Hotel Tbilisi

اطلاعات کامل هتل رادیوس تفلیس

شما واجد شرایط تخفیف Genius در هتل رادیوس تفلیس هستید! برای صرفه جویی در این ملک، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد شوید.

هتل رادیوس تفلیس در طبقه بالای گالری تفلیس، یکی از پربازدیدترین مراکز خرید شهر، طراحی معاصر با عناصر دکور هنر پاپ را ارائه می دهد.

با توجه به موقعیت مکانی، میهمانانی که در هتل اقامت می‌کنند، فعالیت‌های سرگرمی و غذاخوری‌های متنوعی دارند. هتل 1 کیلومتر تا تئاتر اپرا و باله تفلیس و 900 متر تا تئاتر روستاولی فاصله دارد. اتاق‌های مدرن، مجهز به تهویه‌ی مطبوع و فرش‌شده دارای تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های کابلی و همچنین میز هستند.

هر واحد دارای حمام اختصاصی با وان یا دوش و لوازم بهداشتی رایگان همراه با سشوار و حوله است. اتاق‌های منتخب فضای نشیمن و دستگاه قهوه‌ساز را برای مهمانان فراهم می‌کنند. برخی از اتاق‌ها منظره شهر دارند. مهمانان می توانند از وعده های غذایی و کوکتل های فصلی و سایر نوشیدنی های خود در رستوران صبحانه و سالن لابی لذت ببرند.

میز 24 ساعته به زبان های گرجی، انگلیسی و روسی در اختیار مهمانان است. موزه هنرهای زیبای گرجستان 350 متر تا هتل رادیوس تفلیس و موزه ملی گرجستان 200 متر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی تفلیس 17 کیلومتر با هتل فاصله دارد و این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می دهد. طبق بررسی های مستقل، این قسمت مورد علاقه مهمانان ما از شهر تفلیس است. زوج ها به طور خاص این مکان را دوست دارند – آنها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز 9.4 دادند. هتل رادیوس تفلیس از 8 مه 2019 پذیرای مهمانان پارسا گشت است.

 
نماد «مورد تأیید انجمن»
برای اطلاع از هتل های مورد نظر خود با کانتر تور گرجستان درارتباط باشید.
02188487124