قبلی
بعدی

Cape Sienna Phuket Gourmet Hotel & Villas 

اطلاعات کامل هتل مای هاوس پاتونگ هیل پوکت

Cape Sienna Phuket Gourmet Hotel & Villas 


هتل و ویلاهای کیپ سینا پوکت – SHA Extra Plus که در ساحل کامالا واقع شده است، دارای مناظر خیره کننده دریا است. دارای 4 گزینه غذاخوری، مرکز تناسب اندام و یک استخر روباز. وای فای و پارکینگ رایگان است. اتاق‌های بزرگ مهمان دارای فضای داخلی مدرن هستند. آنها مجهز به تهویه مطبوع، اتاق دوش خصوصی و تلویزیون صفحه تخت هستند. برخی از اتاق‌ها دارای وان آبگرم هستند. مهمانان Cape Sienna Gourmet می توانند در بار و رستوران کنار استخر که غذاهای آسیایی و بین المللی سرو می کند، غذا بخورند. استیک خانه آلو پرایم در مرکز تجربه شما فر زغالی است. کافه سینا راکز غذاهای مخصوص قهوه ایتالیایی، ساندویچ‌های خلاقانه و سالاد سرو می‌کند. احتمالا بهترین “تخم مرغ بندیکت” و “Oeuf a la cocotte with Gruyere” را می توان یافت.

می‌توانید هنگام بازی اسنوکر در Vanilla Sky Bar & Lounge، که چشم‌انداز خلیج کامالا را ارائه می‌کند، نوشیدنی میل کنید. امکانات ارائه شده شامل مانیکور، پدیکور، اتاق های درمان اسپا و 2 استخر است. هماهنگی های سفر را می توان در میز تور هتل انجام داد. خدمات ترانسفر فرودگاهی و کرایه اتومبیل نیز در دسترس است. Cape Sienna Phuket Gourmet Hotel & Villas – SHA Extra Plus یک ساعت پرواز از شهر بانکوک دارد و پس از آن با 40 دقیقه رانندگی از فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد.

این هتل خدمات شاتل رایگان به ساحل کامالا ارائه می دهد. زوج‌ها به‌خصوص این مکان را دوست دارند – آن‌ها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز ۸.۴ داد

برای رزرو هتل وتور تایلند باما در ارتباط باشید.
02188487125