قبلی
بعدی

Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach

اطلاعات کامل هتل پوکت مریوت ریزورت اند اسپا مرلین بیچ پوکت

Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach


Merlin Beach – SHA Plus
Certified واقع در ساحل آرام Tri-Trang، Phuket Marriott Resort & Spa، 16 کیلومتر از شهر پوکت و 3 کیلومتر تا پاتونگ شلوغ فاصله دارد. این استراحتگاه مناسب برای خانواده دارای 3 استخر شنای چشم انداز، 8 گزینه غذاخوری، اسپا ممتاز، باشگاه کودکان، فعالیت های تفریحی و ساحل خصوصی است. وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در سرتاسر فضاهای عمومی هتل در دسترس است. هر اتاق با دکوراسیون مدرن دارای بالکن خصوصی، تلویزیون صفحه تخت و صندوق امانات است.

برخی از اتاق ها دسترسی مستقیم به استخر یا ساحل دارند. حمام اختصاصی با یک وان و دوش مجزا، سشوار، دمپایی و امکانات THANN را ارائه می‌کند. میهمانان می توانند در یکی از دو گرداب استراحت کنند، در مرکز تناسب اندام 24 ساعته ورزش کنند، از ماساژ آرامش بخش لذت ببرند یا از خدمات شاتل رایگان برای گشت و گذار در پاتونگ و مرکز خرید Jungceylon استفاده کنند.

برای راحتی میهمانان، میز پذیرش 24 ساعته در هتل موجود است. رستوران تایلند پنتری انواع غذاهای سنتی تایلندی را سرو می کند، در حالی که D.O.C.G. غذاهای اصیل ایتالیایی را ارائه می دهد. رستوران بیچ گریل دارای غذاهای دریایی تازه و منظره وسیع دریای آندامان است. دیگر انتخاب‌های ناهارخوری عبارتند از تنقلات سبک و نوشیدنی‌های با طراوت در Phuket Coffee Co. یک بار شنا نیز در استخر موجود است.

Phuket Marriott Resort & Spa، Merlin Beach – SHA Plus Certified 3 کیلومتر از ساحل پاتونگ و 40 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد. زوج‌ها به‌خصوص این مکان را دوست دارند – آن‌ها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز ۸.۲ دادند.

برای رزرو تور وهتل تایلند با ما در ارتباط باشید

02188487125