تور لحظه آخری روسیه

عنوان اسلاید 1
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
عنوان اسلاید 2
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
عنوان اسلاید 3
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
قبلی
بعدی

تور لحظه آخری روسیه

⬌ تور روسیه 1402

روسیه کشوری متنوع و وسیع است که به عنوان بزرگترین کشور جهان شناخته می‌شود. روسیه تاریخ غنی و طولانی دارد و میزبان تنوع فرهنگی غنی و زیبایی طبیعی گسترده است که شبیه هیچ جای دیگری نیست.

از هاسکی‌هایی که در کوه‌های یخ زده سیبری می‌روند تا نور طبیعی شفق قطبی و از سقف‌های گنبدی شکل تمشک کلیسای جامع سنت باسیل گرفته تا آثار هنری مشهور جهان در گالری ترتیاکوف، فهرستی بی‌پایان از دلایلی برای بازدید از این کشور دیدنی وجود دارد.

مطمئنا تماشای پدیده شب های سفید که در ادامه توضیحات کاملی درباره آن میدهیم به همراه تماشای شفق قطبی و همچنین شرکت در رویدادهای متفاوتی که در طول ماه های پیش رو وجود دارد تمامی این خستگی ها را از شما دور می کند و فقط کافیست با راهنمای سفر به روسیه پارساگشت همراه باشید.

💲 قیمت تور روسیه 1402

قیمت تور روسیه به 3 پارامتر بسیار مهم بستگی دارد که می تون به هتل، بلیط هواپیما و ویزا اشاره کرد. نکته مهم در انتخاب هتل این است که هرچه هتل به مرکز شهر مخصوصا شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ نزدیکتر باشد، طبعا هزینه زیادی را برایتان در بر خواهد داشت و بنابراین اگر شما هم جز آن دسته از افرای هستید که به دنبال رزرو یکی از هتل های مسکو نزدیک میدان سرخ یا سایر مناطق توریستی و مرکزی هستید حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

✈ تور هوایی روسیه

ایرلاین‌های نوردویند، ایرفلوت و ماهان از تهران به سمت روسیه پرواز می‌کنند که همه این پرواز مستقیم می‌باشد. در تور مسکو سنت پترزبورگ روسیه از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا فرودگاه شرمیتوو مسکو حدودا 3 ساعت و تا فرودگاه پالکوو سن پترزبورگ حدودا 4 ساعت راه است. لازم به ذکر است که اولین پرواز در ساعت 08:35 از تهران (IKA) انجام می شود و ساعت 10:55 به مسکو (SVO) می رسد.

پرواز تهران به  مسکو3 روز در هفته و در روزهای یکشنبه/سه شنبه/ و پنجشنبه/انجام میپذیرد. در حال حاضر امکان پرواز از مشهد و شیراز با پروازهای مستقیم در ماه های شلوغ سال به مسکو وجود دارد .
تور روسیه با پروازهای ایرفلوت، ماهان و ایران ایر در حال حاضر بهترین پکیج های مسافرتی به شمار می آیند.

⏰ تور لحظه آخری روسیه

تور لحظه آخری روسیه زمانی ارائه می شود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع به دلیل اینکه ظرفیت هواپیماها پر نشده و یا هتل ها با کاهش مسافر مواجه شوند اقدام به ارائه تخفیف هایی بین 10 % تا حتی 50 % می کنند. البته توجه داشته باشید این که چه زمانی تور دقیقه نودی روسیه ارائه می شود کاملا به فصل و زمان سفر بستگی دارد. به عنوان مثال در در فصل زمستان باتوجه به سرمای هوای شدید در روسیه امکان عرضه تور روسیه لحظه آخری با تخفیف زیاد بسیار بالاست.

💵 تور ارزان روسیه

اگر به دنبال خرید ارزانترین تور روسیه هستید ما در الفبای سفر به عنوان مجری مستقیم تور روسیه پیشنهاد می کنیم که از تورهای خارجی لحظه آخری و تخفیف خورده روسیه (مسکو، سنت پترزبورگ) خریداری کنید.

💳 اخذ ویزای روسیه

شما می توانید برای اخذ ویزای توریستی روسیه از طریق آژانس هواپیمایی پارساگشت اقدام کنید. نحوه درخواست ویزای توریستی برای تور بدین گونه است که مدارکی همچون بلیط قطعی رفت و برگشت هواپیما، واچر قطعی هتل، 2 قطعه عکس 3 * 4، پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و فرم درخواست ویزای روسیه نیاز است. در نظر داشته باشید که جواب درخواست تقریبا 7 روز کاری صادر شده و تا 30 روز معتبر است.

🍁 تور روسیه بهار 1402

اگر تور روسیه بهار 1402 را خریداری کنید علاوه بر رزرو و خرید پکیج تور روسیه با قیمت مناسب، می توانید از بهترین آب و هوا در روسیه و به خصوص شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ نیز لذت ببرید.

☀ تور روسیه شب های سفید 

سن پترزبورگ شهری است که به خاطر شب های سفید یا به زبان روسی ، Beliye Nochi (بلیه نوچی)، پدیده ای است جوی که از اواخر ماه مه تا اواسط ماه ژوئیه رخ می دهد بسیار معروف است. در این دوره خورشید هرگز به طور کامل غروب نمی کند و آسمان در طول شب با نوری شبیه به نور غروب خورشید (خورشید نیمه شب) روشن می ماند. ما هم درپارساگشت به همین دلیل باتوجه به اینکه این پدیده شگفت انگیز فقط در این سرزمین رخ میدهد با ارائه تور روسیه ویژه شب های سفید در بهار و تابستان سعی داریم با ارائه بهترین آفرها لحظات خاص و بیادماندنی را برایتان رقم بزنیم.

✨ تور ترکیبی مسکو سنت پترزبورگ

تور مسکو سنت پترزبورگ از جذاب ترین تورهای روسیه می باشد که اغلب بصورت 6 شب (2 شب مسکو و 4 شب سن پترزبورگ) انجام میشود در وهله اول تجربه شبهای سفید در شهر رویایی سنت پترزبورگ پس از مدتها برای مسافرین عزیز میباشد لازم به ذکر است ترانسفر بین شهری با قطار سریع السیر ساب سان انجام می گردد.

✿ تور روسیه لحظه آخری بهار 1402

الفبای سفر با ارائه ارزانترین تور روسیه 1402، سعی بر این دارد تا شرایط را به گونه ای برایتان فراهم کند که هزینه گزافی را پرداخت نکنید و بتوانید راحت تر به این سرزمین سفر کنید.

با توجه به تخصص ما در برگزاری تور روسیه و اینکه آژانس پارساگشت مجری مستقیم تور روسیه است، می توانید مطمئن باشید که همراه با تورهای ما سفر خوبی را به مسکو و سن پترزبورگ، کازان و سوچی تجربه خواهید کرد و آفر تور روسیه پیشنهادی ما رضایت شما را جلب میکند.

همچنین در پکیج تور روسیه ارائه شده توسط ما تور لوکس روسیه (پرواز خارجی با کیفیت و هتل های تاپ 5 ستاره و لوکس روسیه)هم قرار دارد و اگر شما خواهان این مدل از تورها هستید، تور لاکچری روسیه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

تور مسکو ارزان

مسکو جز آن دسته از تورهای مسافرتی‌ای است که بسیاری از افراد گردشگر به‌دنبال آن هستند. مسکو یکی از زیباترین شهرهای توریستی جهان است، این شهر چشم انداز بسیار زیبایی دارد.

تنوع واحدهای اقامتی و امکانات تفریحی هم در شهر مسکو بسیار بیشتر از حد تصور شما است ولی با وجود این امکانات متنوع و جذاب بسیاری از گردشگران به‌دلیل قیمت بالای تورهای مسکو از سفر به این شهر شگفت انگیز منصرف می‌شوند ولی باید این خبر خوب را به شما بدهیم که شما می‌توانید تور ارزان مسکو را هم تهیه کنید و کار سختی هم نیست.

ابتدا باید بگوییم که تور مسکو ارزان مناسب افرادی است که با بودجه محدود قصد سفر به این شهر را دارند، تنوع هتل‌ها و خدمات تور مسکو بسیار زیاد است و پیدا کردن تور ارزان مسکو خیلی هم سخت نیست.

معمولا تور مسکو ارزان قیمت با خدمات محدود و روی هتل‌های سه ستاره این شهر برگزار می‌شود تا هزینه‌های سفر به این شهر کاهش یابد.

اگر مدت زمان اقامت شما در شهر مسکو بین 3 الی 4 روز هم باشد، با هزینه کمتری نسبت به تورهای یک هفته‌ای می‌توانید به این شهر شگفت انگیز و تاریخی سفر کنید.

تور لحظه آخری مسکو هم یکی از راه‌های سفر ارزان به این شهر است، قیمت ارزان این تورها فقط به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت آن است.

تور مسکو لحظه آخری

لحظه آخری مسکو هم می‌تواند در پایین آوردن هزینه‌های سفر شما بسیار موثر باشد.
فصل پاییز در مسکو از اواسط شهریور آغاز شده و تا اواسط آبان ادامه دارد، البته هوای مسکو در فصل پاییز شبیه به هوای تهران و یا سایر شهرهای ایران نیست و معمولا در اغلب روزهای فصل پاییز در این شهر برف می‌بارد.
به‌همین‌دلیل در فصل پاییز و زمستان شهر خلوت است و تقاضا برای سفر به مسکو به شدت کاهش می‌یابد و تورهای لحظه آخری مسکو خودنمایی می‌کنند. البته یاد این را هم گفت که تورهای مسکو لحظه آخری در ایام پیک هم هستند ولی باید در اسرع‌وقت آن‌ها را رزور کنید.
آژانس‌های مسافرتی هم برای اینکه در این ‌فصل‌ها کمتر متضرر شوند و تور مسکو لحظه آخری را با تخفیف‌های ویژه و باور نکردنی به مشتریان عرضه می‌کنند.

خرید تور مسکو لحظه آخری بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

کسانی که با هوای سرد و برفی مشکلی ندارند با بهترین خدمات و هزینه‌ای کاملا اقتصادی می‌توانند راهی این شهر در کشور روسیه شوند.
هزینه سفر به روسیه به‌‌دلیل فاصله زیاد با ایران و نرخ بالای ارز در این سال‌ها زیاد است و تورهای لحظه آخری مسکو یکی بهترین راهکار برای سفر ارزان به این شهر محسوب می‌شود.
برای خرید تور لحظه آخری مسکو باید به صورت مداوم سایت آژانس‌های مسافرتی خصوصا پارساگشت دارای محبوبیت و تقاضای بالا برای را چک کنید، زیرا به دلیل تقاضای بالا برای این تورها معمولا ظرفیت تور مسکو لحظه آخری به سرعت تکمیل می‌شود.

فرودگاه های مسکو

شهر مسکو دارای سه فرودگاه بزرگ به نام های فرودگاه بین المللی شرمتیوو، فرودگاه بین المللی دوموده دوو و فرودگاه بین المللی ونوکووا است.

فرودگاه بین المللی شرمتیوو بزرگ ترین فرودگاه شهر مسکو به شمار می آید. این فرودگاه در ابتدا برای مقاصد نظامی ساخته شد، اما از سال 1959 کاربری غیرنظامی به خود گرفت. فرودگاه بین المللی شرمتیوو در ۲۹ کیلومتری شمال غربی مسکو قرار گرفته است و قطب پروازهای ایرلاین اروفلات (Aeroflot) محسوب می شود.

بهترین جاذبه های مسکو

مسکو به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان، تاریخ بسیار جالبی داشته است. طی سال های طولانی شاهد جنگ های طولانی و تغییرات اساسی بوده و هر گوشه این شهر نشانگر یک دوره تاریخی و حوادث مربوط به آن است. پیش از خرید تور مسکو و سفر به این شهر دیدنی، بهتر است با دیدنی ترین جاذبه های تاریخی آن آشنا شوید تا برنامه ریزی دقیقی را برای سفر خود و بازدید از این شهر تنظیم کنید.

کلیسای سنت باسیل | St. Basil’s Cathedral

در تور مسکو، اولین جاذبه ای که باید به آن سر بزنید کلیسای سنت باسیل است. این کلیسا جامع در میدان سرخ قرار دارد و به دستور ایوان مخوف ساخته شده است. در سال ۱۹۹۰ این بنا به همراه کرملین و میدان سرخ به عنوان یکی از میراث های جهانی یونسکو شناخته شده‌اند و از جمله پربازدید ترین جاذبه های تاریخی این شهر به شمار می روند.

 

کاخ های کرملین | Moscow Kremlin

کرملین را می توان قلب تیپنده مسکو دانست. نام این جاذبه تاریخی به معنای دژها یا قلعه های روسیه است و یکی از دیدنی ترین جاذبه های تاریخی در تور مسکو محسوب می شود. کرملین شامل پنج کاخ و چهار کلیسای جامع می شود که دور تا دور آنها توسط دیوار و برج های کرملین محاصره شده است. بزرگترین کاخ این مجموعه کاخ بزرگ کرملین است. این کاخ دارای 700 اتاق می باشد و ساخت آن به قرن 19 میلادی بازمیگردد. کرملین در روزهای پنجشنبه تعطیل است و عکاسی داخل کاخ های آن ممنوع می باشد.