قبلی
بعدی

Mahaweli Reach Hotel 

 

 

 

rate:6.2

Pleasant

Mahaweli Reach Hotel 

 

هتل ماهاولی ریچ کندی از هتل های ۵ ستاره سریلانکا و از جمله بهترین هتل های این کشور است. این هتل لوکس و شیک به لطف موقعیت خود کنار رود ماهاولی، محبوبیت بسیاری بین گردشگرانی پیدا کرده که اصلی ترین هدفشان از خرید بلیط هواپیما کندی بازدید از جاذبه ها و مکان های دیدنی بوده است. در کنار این موقعیت خوب، هتل Mahaweli Reach Hotel Kandy خدمات و امکانات خوب و رده بالایی را برای مهمانانش ایجاد کرده تا آن ها اقامت دلنشین و فراموش نشدنی ای را در سری لانکا تجربه کنند.

موقعیت مکانی هتل ماهاولی ریچ کندی

هتل ماهاولی نزدیک رود ماهاولی ساخته شده و چشم انداز پیش روی پنجره اتاق هایش منظره ای زیبا از رود ماهاولی با نمایی از کوه ها و مناظر اطراف آن است. این هتل به بسیاری از جاذبه ها و مکان های دیدنی کندی نزدیک است و همین موقعیت خاص هتل باعث شده تا مهمانان هتل دسترسی آسان و راحتی به جاذبه ها و اماکن دیدنی شهر داشته باشند.

اتاق های هتل ماهاولی ریچ کندی

ماهاولی ریچ اتاق هایی شیک و مدرن با رنگ آمیزی زیبایی دارد. تمامی اتاق های هتل مبله بوده و پنجره های نسبتاً بزرگی دارند که برخی از آن ها رو به رود و کوه های اطراف باز می شوند. همه اتاق های ماهاولی مجهز به سیستم‌ تهویه مطبوع و امکانات مختلفی هستند. اثاثیه و مبلمان اتاق های هتل Mahaweli Reach Hotel Kandy از جنس چوبی هستند و با طراحی ظریف و سادگی خود، انرژی و آرامش را در اتاق ها ایجاد کرده اند. ماهاولی داخل اتاق ها تلویزیون قرار داده است تا مهمانان اوقات فراغت خود داخل اتاق ها را به تماشای برنامه های تلویزیونی بگذرانند. مهمانان داخل اتاق ها امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را هم خواهند داشت.

امکانات تفریحی هتل ماهاولی ریچ کندی

ورزشکاران و علاقه مندان به فعالیت های فیزیکی در سفر هم به دنبال باشگاه ها و زمین های بازی اند تا با انجام فعالیت های ورزشی، سلامتی و تناسب اندام خود را حفظ کنند. خبر خوش برای این دسته از افراد که هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما اتاقی در ماهاولی ریچ رزرو کرده اند این است که می توانند با اقامت در هتل Mahaweli Reach Hotel Kandy به باشگاه مجهز ماهاولی و زمین تنیس دسترسی داشته باشند. علاوه بر زمین تنیس و باشگاه، مهمانان ماهاولی امکان کرایه دوچرخه و انجام ورزش های آبی را هم خواهند داشت و بهتر از تمام این ها اسپای هتل است که خستگی یک ورزش حسابی را از تن مهمانانش دور می کند.

رستوران و غذاخوری هتل ماهاولی ریچ کندی

ماهاولی به تغذیه مهمانانش اهمیت می دهد و به همین دلیل رستوران هتل انواع غذاهای چینی، هندی، آسیایی و بین المللی را برای مهمانان هتل سرو می کند. همچنین اگر به دنبال طعم غذاهای سریلانکایی باشید، می توانید در رستوران هتل غذاهای مختلف سریلانکایی را امتحان کنید.

سایر خدمات و امکانات هتل ماهاولی ریچ کندی

به جز مواردی که گفته شد، هتل ماهاولی امکانات و خدمات دیگری مانند پارکینگ رایگان، خدمات روم سرویس، خدمات بلیط، خدمات تبدیل ارز، کلاس ها و تورهای آشنایی با فرهنگ‌ محلی، خدمات نظافت روزانه، خدمات لباسشویی، خدمات خشک شویی، منوی مخصوص کودک، صندوق امانات، پذیرش بیست و چهار ساعته و بسیاری از خدمات و امکانات دیگر را به مهمانان خود ارائه می دهد.

اماکن و جاهای دیدنی اطراف هتل ماهاولی ریچ کندی

فاصله هتل ماهاولی ریچ کندی تا رود ماهاولی: ۰.۱ کیلومتر
فاصله هتل ماهاولی ریچ کندی تا دریاچه کندی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل ماهاولی ریچ کندی تا کاخ سلطنتی کندی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل ماهاولی ریچ کندی تا برج ساعت کندی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل ماهاولی ریچ کندی تا موزه کندی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل ماهاولی ریچ کندی تا موزه چای سیلان: ۶.۳ کیلومتر

سایت هتل:

Mahaweli Reach Hotel