بهترین هتل های چین

 

Holiday Inn Shanghai Nanjing Road, an IHG Hotel 

خیابان Holiday Inn Shanghai Nanjing که در خیابان عابر پیاده نانجینگ واقع شده است، مشرف به میدان قرن، در مجاورت میدان مردم و بوند، معروف به “نمایشگاه بین المللی معماری” است. ساختمان‌های تجاری بزرگ با فروشگاه‌های محصولات معروف و خاص و گردشگران بی‌پایان تلاقی می‌کنند. خیابان Holiday Inn Shanghai Nanjing حدود 15 دقیقه پیاده تا The Bund، موزه شانگهای و میدان مردم فاصله دارد. حدود 30 دقیقه با ماشین تا فرودگاه هونگ کیائو فاصله دارد. Holiday Inn Shanghai Nanjing Road حدود 40 دقیقه با ماشین تا دیزنی لند شانگهای فاصله دارد. اتاق‌های زیبا در Holiday Inn Shanghai Nanjing Road با حمام‌هایی با کاشی‌های مرمری مجهز شده‌اند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و چای/قهوه ساز است. اینترنت سیمی و وای فای رایگان در تمامی اتاق ها ارائه می شود. اتاق‌های مهمان به سبک گرم و روشن طراحی شده‌اند که با برند Holiday Inn دارای ملحفه‌های ضدحساسیت سبز با برند اسپانیایی “Velfont” است که خواب خوبی را برای شما تضمین می‌کند. رویدادهای خود را در اتاق های جلسات ما با امکانات کامل و تیم پذیرایی اختصاصی میزبانی کنید. مرکز تناسب اندام مجهز به امکانات کاملی است که به شما امکان می دهد سالم و پرانرژی بمانید. رستوران “Hi Bowl” در تمام روز غذای باکیفیت در غذاهای آسیایی و غربی سرو می کند. رستوران چینی دارای غذاهای ویژه از مناطق مختلف چین است. یک بار در لابی آرام و دنج نوشیدنی‌های مختلف و تنقلات لطیف را عرضه می‌کند، محیطی جذاب که در آن تجارت و اوقات فراغت تلاقی می‌کنند. طبق بررسی های مستقل، این قسمت مورد علاقه مهمانان ما از شانگهای است. زوج ها به طور خاص این مکان را دوست دارند – آنها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز 9.4 دادند.

قبلی
بعدی

Hotel Equatorial Shanghai

 65 Yanan Road West, Jing’an, 200040 Shanghai, China 

هتل استوایی شانگهای تقریباً 4 دقیقه با ماشین از مرکز نمایشگاه شانگهای و خیابان خرید نانجینگ جاده فاصله دارد. دارای 3 گزینه غذاخوری و یک مرکز تناسب اندام. ایستگاه متروی معبد Jing’an (خط 2 و 7) با 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. هتل استوایی شانگهای حدود 10 دقیقه با ماشین تا منطقه بار شیک Xintiandi و منطقه تاریخی Bund فاصله دارد. از فرودگاه Hongqiao حدود 26 دقیقه با ماشین و تا فرودگاه بین المللی پودونگ 50 دقیقه با ماشین فاصله دارد. با ماشین تقریباً 47 دقیقه به دیزنی لند شانگهای می رسید. اتاق‌های دارای تهویه مطبوع در Equatorial Shanghai با مبلمان کلاسیک چوبی، کتری و تلویزیون ماهواره‌ای دارند. آنها دارای گاوصندوق و حمام بزرگ مجهز به لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. مهمانان می توانند پس از یک روز فعالیت در استخر در محل تفریح ​​کنند یا در مرکز اسپا استراحت کنند. میز پذیرش 24 ساعته می تواند به نگهداری چمدان کمک کند. از ویژگی‌های مهم غذاخوری می‌توان به Golden Phoenix با غذاهای چینی خوب و کابین‌های غذاخوری خصوصی اشاره کرد. دیگر گزینه‌های غذاخوری شامل سالن لابی و دیم سام آخر شب در کافه 65 24 ساعته است.

قبلی
بعدی

Campanile Shanghai Jing An

 No. 425, North Wulumuqi Road, Jing’an, 200040 Shanghai, China

Jing An در منطقه Jing’an شانگهای، 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی معبد Jing’an (خط 2 و 7) واقع شده است. همه اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی و حمام خصوصی هستند. وای فای رایگان و میز پذیرش 24 ساعته در دسترس است. هتل ۱۲ دقیقه پیاده تا مرکز نمایشگاه شانگهای و خیابان خرید جاده نانجینگ و ۱۲ دقیقه با ماشین تا Xintiandi و بوند فاصله دارد. با 20 دقیقه رانندگی تا فرودگاه هونگ کیائو و 50 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی پودونگ فاصله دارد. با ماشین در 50 دقیقه می توانید به دیزنی لند شانگهای برسید. در هتل، هر اتاق دارای یک میز است. همه اتاق های مهمان دارای کمد لباس هستند. امکانات خشکشویی DIY قابل شارژ در طبقه 2 واقع شده است. آشپزخانه اوپن منوهای آلاکارته یا مجموعه ای ارائه می دهد، در حالی که بار نوشیدنی ارائه می دهد. اتاق های جلسه نیز ارائه می شود.

قبلی
بعدی

rand Central Hotel Shanghai

 No. 505 Jiujiang Road, Huangpu, 200001 Shanghai, China 

هتل گرند سنترال شانگهای در کنار خیابان عابر پیاده The Bund و East Nanjing Road قرار دارد. امکانات رفاهی مدرن آن شامل یک استخر بزرگ سرپوشیده و اتاق هایی با دسترسی رایگان به اینترنت است. هتل گرند سنترال شانگهای 3 دقیقه پیاده تا خط 1، 2 و 8 متروی شانگهای فاصله دارد. میدان مردم 11 دقیقه پیاده تا ملک فاصله دارد. با مترو در عرض 25 دقیقه می توانید به Lujiazui برسید. با 20 دقیقه رانندگی تا فرودگاه Hongqiao و 40 دقیقه با فرودگاه پودونگ فاصله دارد. دیزنی لند شانگهای 46 دقیقه با ماشین فاصله دارد. باند 4 دقیقه با ماشین فاصله دارد. رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای مشخصه اتاق‌های مهمان است که مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت و میز کار هستند. گاوصندوق شخصی و حمام مرمری بزرگ نیز شامل می شود. مهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام مجهز ورزش کنند یا از بازی بیلیارد لذت ببرند. این هتل مرکز تجاری و خدمات خشکشویی نیز ارائه می دهد. Bo Yuet Jin غذاهای سنتی کانتونی سرو می کند. شما همچنین می توانید ظرافت اصیل غذاهای غربی را در اینجا در گریل مرکزی در طبقه دوم با فهرست گسترده ای از شراب ها در انتخاب خود تجربه کنید. سایر گزینه‌های غذاخوری شامل بوفه‌های بوفه در کافی‌شاپ و نوشیدنی‌ها در سالن لابی است. طبق بررسی های مستقل، این قسمت مورد علاقه مهمانان ما از شانگهای است.

قبلی
بعدی