lebua at State Tower

اطلاعات کامل درباره لبوا ات استیت تاور بانکوک

lebua at State Tower

Lebua at State Tower در بانکوک، 4.1 کیلومتری از مرکز خرید گیسورن ویلیج واقع شده است. این هتل 5 ستاره دارای دستگاه خودپرداز و خدمات دربان است. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک می باشد. همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مایکروویو، دستگاه قهوه ساز، بید، لوازم آرایش رایگان و میز هستند.

این هتل برخی از واحدها را با منظره شهر ارائه می دهد و هر اتاق دارای بالکن است. در lebua at State Tower، اتاق‌ها با ملحفه و حوله مجهز شده‌اند. صبحانه کامل انگلیسی/ایرلندی، آمریکایی یا آسیایی را می‌توانید در ملک میل کنید. در این اقامتگاه رستورانی خواهید یافت که غذاهای چینی، فرانسوی و هندی سرو می کند.

گزینه های گیاهی، وگان و بدون گلوتن نیز می تواند درخواست شود. Lebua at State Tower اقامتگاهی 5 ستاره با سونا ارائه می دهد. خانه جیم تامپسون در 4.2 کیلومتری هتل و پارک لومپینی در 4.3 کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی Don Mueang است که در 27 کیلومتری lebua در State Tower قرار دارد. زوج ها به خصوص این مکان را دوست دارند – آنها برای یک سفر دو نفره به آن 8.7 امتیاز دادند.

برای  رزرو هتل های تایلند با ما در ارتباط باشید.

02188487125