تور ارمنستان لحظه آخری

تنها شهر برگزار کننده تور ارمنستان هوایی برای سفر هوایی به ارمنستان فقط می‌توانید از تهران اقدام کنید. در فصل‌های بهار و تابستان، هر روز از تهران به ایروان پرواز برگزار می‌شود در فصل پاییز و زمستان تعداد پروازهای کمتری در این مسیر وجود دارد. در حال حاضر (اسفند ۱۴۰۲) تور ارمنستان هوایی با پرواز ایرلاین‌های وارش، قشم ایر، ارمنیا ایرویز و فلای وان رزرو می‌شود.

ایرلاین‌های وارش و قشم ایر ایرانی هستند. خیلی از مسافران تصور دارند که ارمنیا ایر ویز یا فلای وان، کیفیت خیلی بالاتری نسبت به ایرلاین‌های ایرانی دارند. در حالی که کیفیت این پروازها چندان تفاوتی باهم ندارند.

 رزرو تور ارمنستان هوایی لحظه آخری

ارمنستان مقصدی پر رفت و آمد محسوب می‌شود. به همین دلیل اغلب اوقات صندلی هواپیما یا اتوبوس خالی نمی‌ماند. در نتیجه نمی‌توان تور ارمنستان هوایی لحظه آخری رزرو کرد. البته گاهی اوقات تورهای لحظه آخری این مقصد قابل رزرو هستند. اما قیمت آن‌ها هیچ تفاوتی با تورهای عادی ندارد و حتی ممکن است از تور عادی گران‌تر تمام شود.

در نتیجه پیشنهاد ما رزرو تور ارمنستان حداقل یک یا دو هفته زودتر از تاریخ سفرتان است. البته هنوز راهی برای رزرو تور ارزان ارمنستان وجود دارد.

سفر هوایی ارمنستان بعد از ظهرها ارزان می‌شود

پروازهای تهران به ایروان در زمان صبح و ظهر پر طرفدارند. در نتیجه پروازهای شب قیمت کمتری نسبت به صبح دارند. در زمان بازگشت نیز بعد از ظهر و شب پیک بازگشت محسوب می‌شود. در نتیجه در زمان صبح و ظهر می‌توانید پروازهای به نسبت ارزان‌تری رزرو کنید. همچنین روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه پروازها قیمت بالاتری نسبت به سایر روزهای هفته دارند. در سایر روزها می‌توانید ارزان‌تر سفر کنید.

بهترین تور ارمنستان
بهترین قیمت تور ارمنستان با پارسا گشت

 قیمت تور ارمنستان در جشنواره‌ها

نوروز، عید فطر، کریسمس و فستیوال‌های ارمنستان باعث افزایش شدید قیمت تور ارمنستان می‌شوند. برای سفر به ارمنستان در این ایام حداقل یک ماه زودتر تور رزرو کنید. در این صورت با افزایش قیمت مواجه نمی‌شوید. در ادامه می‌توانید تاریخ فستیوال‌های ارمنستان را ببینید که باعث افزایش قیمت تور می‌شوند.

 هتل برای سفر‌های ارمنستان

بعضی مسافران برای تفریح، بعضی برای امتحانات دانشگاه و بعضی دیگر برای انجام امور ویزا در سفارت آمریکا یا کانادا، تور ارمنستان را رزرو می‌کنند. در ادامه هتل‌های مناسب برای هر کدام از این گروه مسافران را معرفی می‌کنیم.

رزرو هتل‌های تفریحی دارای پارک آبی

هتل‌های ۴ ستاره آکواتک و ویلیج پارک در ایروان پارک آبی دارند. اما حدود ۲۰ دقیقه از مرکز شهر و میدان جمهوری دور هستند.

هتل‌های نزدیک به سفارت آمریکا و کانادا

سفارت کانادا در نزدیکی میدان جمهوری ایروان قرار دارد. در نتیجه هتل‌های اطراف میدان جمهوری دسترسی راحتی به سفارت کانادا دارند. اما سفارت آمریکا در انتهای یک اتوبان قرار دارد و برای رسیدن به آن از هر نقطه‌ای از شهر باید با تاکسی مسیر را طی کنید. نزدیک‌ترین هتل به سفارت آمریکا، هتل ۴ ستاره متروپل است. البته به دلیل کیفیت بالای این هتل، نمی‌توان به راحتی آن را رزرو کرد.

پس برای رزرو هتل متروپل باید ۲ الی ۴ هفته زودتر از تاریخ سفرتان اقدام به رزرو تور ارمنستان کنید.

برای رفتن به سفارت در ارمنستان

سفارت آمریکا یا کانادا برای انجام امور ویزا شما، پاسپورت‌تان را می‌گیرد. احتمال دارد که چندین روز پاسپورت شما نزد سفارت باقی بماند. در این صورت اگر پرواز یا اتوبوس برای بازگشت رزرو کرده باشید، احتمال از دست دادن آن زیاد است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در صورت رزرو تور ارمنستان برای انجام امور ویزا، پرواز یا اتوبوس برای بازگشت رزرو نکنید. پس از انجام شدن کارها و دریافت ویزا از سفارت، کارشناسان ما می‌توانند بلیط هواپیما یا اتوبوس برای بازگشت شما رزرو کنند.

 تور ترکیبی ارمنستان و گرجستان

سفر ارمنستان و گرجستان فقط در زمان‌های خاص مانند کریسمس، نوروز و سایر مناسبت‌ها برگزار می‌شود. در حال حاضر تور ارمنستان نوروز را می‌توانید به صورت ترکیبی با گرجستان رزرو کنید. ۳ شب در ایروان و ۳ شب در تفلیس اقامت خواهید داشت. تور ترکیبی به دو صورت زمینی و هوایی قابل رزرو است.

مدارک لازم برای سفر با تور ارمنستان و گرجستان

برای سفر با تور ارمنستان فقط به پاسپورت با ۶ ماه اعتبار نیاز دارید. اما برای ورود به گرجستان علاوه بر پاسپورت به واچر هتل برای ۳ شب اقامت یا بیشتر، بلیط بازگشت هواپیما، ۱۰۰ دلار به ازای هر شب و هر نفر نیاز دارید. البته همراه داشتن ۱۰۰ دلار به معنای لزوم خرج کردن آن نیست و می‌توانید به دلخواه‌تان خرج کنید.

خدمات پارسا گشت برای تور ارمنستان

قبل از رزرو تور ارمنستان می‌توانید تمام سوالات‌تان را از کارشناسان ما بپرسید. در صورت رزرو تور خدمات زیر را برای شما فراهم می‌کنیم.

  • بلیط رفت و برگشت اتوبوس یا هواپیما
  • رزرو هتل با صبحانه
  • گشت شهری رایگان برای تور گروهی
  • در تمام مدت سفر تور لیدر(برای تورهای گروهی)
  •  در شهر ایروان به همراه تور لیدر(برای تورهای انفرادی)
  • پشتیبانی سفر
  • بیمه مسافرتی

رزرو تلفنی تور ارمنستان از پارسا گشت

برای رزرو تور ارمنستان یا دریافت مشاوره رایگان با شماره 9_88487120 تماس بگیرید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به شعبه آژانس گردشگری پارسا گشت واقع در شهر تهران پل گیشا جلال آل احمد پلاک 113 طبقه همکف مراجعه کنید.

تور لحظه آخری ارمنستان
بهترین تور ارمنستان با پارسا گشت

تور ارمنستان

 پرطرفدارترین تورهای آسیایی است که در تمامی فصل‌های سال برگزار می‌شود. در میان تورهای خارجی، تور ارمنستان از قیمت مقرون به صرفه‌تری برخوردار است. این کشور، همسایه دیوار به دیوار ایران است و به دو شکل زمینی و هوایی می‌توان به کشور ارمنستان سفر کرد.

علاوه‌براین برای سفر به ارمنستان به ویزای خاصی نیاز نیست و تنها داشتن پاسپورت معتبر کافی است. این موضوع سبب شده است تا امکان برگزاری تور لحظه آخری ارمنستان هم برای این کشور وجود داشته باشد. تور ارمنستان زمینی و هوایی در تمامی فصل‌های سال بسیار محبوب شده است زیرا راحت‌ترین راه برای رسیدن به این کشور استفاده از تور است.

 تور هوایی ارمنستان

بهترین و راحت‌ترین راه برای سفر به ارمنستان، استفاده از تور هوایی ارمنستان است. پرواز مستقیم تهران به ایروان وجود دارد و توسط چندین ایرلاین اجرا می‌شود. سهم هواپیمایی ماهان با میانگین ۵ پرواز در طول هفته در میان سایر ایرلاین بیشتر است. پروازهای ارمنستان معمولاً در ساعت‌های قبل ظهر از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به مقصد فرودگاه ایروان انجام می‌شود. در تور هوایی ارمنستان ۱ ساعت ۳۰ دقیقه در هواپیما هستید.

بهترین زمان برای رزرو ارزانترین تور ارمنستان و یا تور معمولی ارمنستان

ارمنستان دارای آب و هوایی معتدل است و در بیشتر روزهای سال مناسب است. کوهستانی بودن این منطقه باعث شده است تا ارمنستان زمستان‌های سرد و برفی را تجربه کند. بهار ارمنستان اغلب بارانی است اما همچنان آب و هوا معتدل و مطلوب است. ارمنستان در فصل بهار طبیعت بسیار زیبا و دیدنی دارد. تابستان‌های ارمنستان نیز خشک و آفتابی است و درجه دما بالاتر می‌رود.
هر فصلی جذابیت خاص خودش را دارد و بهترین زمان برای رزرو تور ارزان ارمنستان به اهداف شما بستگی دارد.

اگر به ورزش‌های زمستانی مانند اسکی علاقه‌مند هستید، زمستان‌های ارمنستان برای شما مناسب است. اگر به دنبال سفری خاطره انگیز در شرایط جوی و آب و هوایی معتدل و مطلوب هستید، اوایل پاییز و اواخر بهار را برای سفر به ارمنستان در نظر بگیرید.
ارزانترین تور ارمنستان اغلب در فصل زمستان اجرا می‌شود. در فصل تابستان نیز می‌توانید تور ارزان ارمنستان پیدا کنید.
نوروز  1404 با تور ارمنستان را برای خود در نظر گرفته‌اید، باید بدانید که ارمنستان در این زمان ممکن است شلوغ‌تر از سایر فصل‌ها باشد و هزینه سفر شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان

ارمنستان دارای جاذبه‌های گردشکری بسیار متنوعی است. طبیعت و بناهای تاریخی این کشور هر دو بسیار دیدنی هستند. برخی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری ارمنستان اشاره خواهیم کرد.

• معبد گارنی:

پس از به رسمیت شناخته شدن دین مسیحیت، بتکده‌های این کشور خراب و به جای آن‌ها کلیساهای مختلفی ساخته شد. معبد گارنی از زمان بت پرسیتی ارمنستان به جای مانده است.

• صومعه گغارد:

بنای تاریخی است که در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی ایروان واقع شده است و در دره تاریخی با همین نام قرار گرفته است. این بنا از دو بخش سنگی تشکیل شده است و تماشای آن خالی از لطف نیست.

• دریاجه سوان:

یکی از دیدنی‌ترین مناطق ارمنستان دریاچه سوان است که تقریباً ۵ درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است. این دریاچه طبیعت بسیار بکر و دیدنی دارد.

• دره گل‌ها:

دره در ۵۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت ارمنستان واقع شده است. طبیعت سرسبز و کوهستانی این منطقه بسیار دیدنی است و دره در فصل تابستان لبریز از گل می‌شود. به همین دلیل به یک مکان تفریحی در ارمنستان تبدیل شده است و برای پیک نیک و کمپ گزینه بسیار مناسبی است.

• پیست اسکی تساغکادزور:

  پیست در نزدیکی شهری با همین نام قرار گرفته است و در ۶۰ کیلومتری ایروان واقع شده است. در فصل‌های سرد سال همچون زمستان این پیست برای اسکی باران آماده می‌شود. اگر به تفریحاتی این چنین علاقه‌مند هستید، سری به پیست اسکی تساغکادزور بزنید.

• میدان لنین:

این میدان در حال حاضر به میدان جمهوری تغییر نام داده است و در ایروان واقع شده است. میدان لنین یکی از پرجنب و جوش‌ترین و سرزنده‌ترین میدان‌های اصلی ارمنستان است و در نزدیکی دیگر جاذبه‌های گردشگری قرار گرفته است. این میدان نورپردازی زیبایی دارد و فواره‌های آب فضای میدان را بسیار دلنشین کرده‌اند.

در تور ایروان بازدید از میدان لنین و جاذبه‌های گردشگری نزدیک آن را فراموش نکنید.

تور ارمنستان بهترین قیمت
بهترین تور ارمنستان با پارسا گشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *