تور لحظه آخری روسیه

عنوان اسلاید 1
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
عنوان اسلاید 2
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
عنوان اسلاید 3
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
قبلی
بعدی

 

7 شب
ساعت رفت: 09:00
ساعت برگشت: 14:00
تور ویژه
7 شب
ساعت رفت: 09:50
ساعت برگشت: 15:45
6 شب
ساعت رفت: 05:15
ساعت برگشت: 11:55

 

تور لحظه آخری روسیه
بهترین هتل تک روسیه با پارسا گشت

روسیه

روسیه پهناورترین کشور جهان است که بخشی وسیعی از آن در قاره آسیا و بخش دیگر در قاره اروپا واقع شده است. روسیه با کشورهای جمهوری آذربایجان، گرجستان، کره شمالی، چین، قزاقستان، مغولستان، اوکراین، بلاروس، لتونی، استونی، فنلاند، نروژ و لهستان مرز مشترک دارد.
روسیه در طول تاریخ همواره دستخوش اتفاقات سیاسی و اجتماعی بسیار بوده و از این اتفاقات آثار تاریخی، گردشگری و بسیار دیدنی‌ای بی‌شماری در شهرهای مختلف روسیه همچون پایتخت این کشور یعنی شهر مسکو به‌جا مانده است. فدراسیون روسیه از 85 واحد فدرالی تشکیل شده و 21 جمهوری در تقسیمات این کشور پهناور دیده می‌شود، سن پترزبورگ و مسکو معروف ترین شهرهای کشور روسیه هستند.
تنوع جاذبه‌های طبیعی و تاریخی در این کشور بسیار زیاد است و به‌همین‌دلیل سفر به روسیه برای گردشگران خارجی جذابیت زیادی دارد.
مسکو پایتخت سیاسی کشور روسیه و یکی از بزرگترین شهرهای این کشور است، مسافرت روسیه معمولا در قالب تورهای مسافرتی انجام می‌شود و اخذ ویزای کشور روسیه به صورت گروهی بسیار راحت و بدون دردسر است. آب و هوای اغلب شهرهای کشور روسیه به‌دلیل‌نزدیک بودن به قطب شمال در بیشتر روزهای سال سرد و برفی است، اما برخی از شهرهای روسیه همچون سن پترزبورگ در اغلب ماه‌های سال هوای معتدلی دارد.

تور روسیه

تور روسیه و خود کشور روسیه جز مقاصد و تورهای مسافرتی محبوب گردشگران ایرانی محسوب می‌شوند، حتی با وجود افزایش نرخ ارز در سال‌های اخیر بسیاری از ایرانی‌ها هنوز تمایل دارند با تور روسیه عازم این کشور شوند و جاذبه‌های طبیعی و آثار باستانی روسیه را از نزدیک ببینند.
سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ کشور روسیه بعد از مسکو است و این شهر یکی از مقاصد اصلی تور مسافرتی روسیه است، گردشگران بسیاری برای تماشای پدیده شب‌های سفید در فصل تابستان به این شهر سفر می‌کنند تا این رویداد جالب را از نزدیک تماشا کنند.
بلیط رفت و برگشت هواپیما، بیمه مسافرتی، دریافت ویزا، هتل محل اقامت و جز خدمات تور گردشگری روسیه پارسا گشت است که علاقه مندان برای سفر به کشور روسیه می‌توانند این پکیج کامل را به صورت اینترنتی از سایت پارسا گشت تهیه کنند و سپس برای بازدید از آثار شگفت انگیز معماری عازم این کشور پهناور شوند.
تنوع هتل‌های تور مسافرتی روسیه بسیار زیاد است و مسافرانی که بلیط هواپیما روسیه خود را از آژانس پارسا گشت تهیه کرده‌اند در زمان رزرو تور روسیه می‌توانند موقعیت مکانی و امکانات هتل‌های این تور را با هم مقایسه کرده و سپس تور مورد نظر را به صورت اینترنتی از سایت این آژانس تهیه کنند.
اتباع ایرانی برای سفر به شهرهای مختلف کشور روسیه باید ویزا دریافت کنند، اخذ روادید برای مسافران تور روسیه پارسا گشت توسط کارشناسان این آژانس انجام می‌شود و نیاز به دریافت ویزا به صورت انفرادی نیست.

خرید تور روسیه

خرید تور روسیه می‌تواند شروع یک تور ماجراجویی گردشگری خاطره‌انگیز برای شما باشد.
اغلب مردم جهان کشور روسیه را با نویسندگان مشهوری همچون تولستوی و داستایوفسکی می‌شناسند ولی بسیاری هم علاقه دارند که با ویژگی‌های طبیعی و جغرافیایی این کشور پهناور که بخش اعظمی از آن در آسیا واقع شده ‌است از نزدیک آشنا شوند.
خرید تور روسیه بهترین راه برای سفر به این کشور محسوب می‌شود، با خرید تور گردشگری روسیه دیگر دغدغه‌ای برای دریافت ویزا، رزرو هتل و بلیط هواپیما نخواهید داشت و با هزینه‌ای کاملا اقتصادی می‌توانید به این کشور پر رمز و راز و زیبا با فرهنگ های متفاوت سفر کنید و از تماشای جاذبه‌های تاریخی و آثار باستانی به جا مانده از حکومت پادشاهان مختلف در این کشور لذت ببرید.
خرید تور روسیه از آژانس پارسا گشت به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی امکان پذیر است و مسافرانی که قصد رزرو تور روسیه پارسا گشت را دارند به صورت 24 ساعته و فقط با استفاده از کارت‌های عضو شتاب می‌توانند تور مورد نظر خود را به مقصد کشور روسیه تهیه کنند و به تنهایی یا با خانواده عازم این کشور شوند.
اغلب تورهای مسافرتی روسیه از مبدا تهران و به مقصد شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ است، با خرید تور مسافرتی روسیه از پارسا گشت خدماتی از قبیل هتل محل اقامت، بلیط رفت و برگشت هواپیما، بیمه مسافرتی و دریافت ویزا به مسافران ارائه می‌شود.
تور روسیه در بیشتر روزهای سال برگزار می‌شود، البته تقاضا برای سفر به این کشور در ماه‌های سرد سال کمتر از فصل تابستان است و می‌توانید در این ایام سفر ارزان به روسیه داشته باشید.
تور روسیه
بهترین هتل های روسیه با پارسا گشت

تور روسیه پارسا گشت

تور روسیه پارسا گشت جز پرطرفدارترین و در عین حال جذاب ترین تورهای مسافرتی خارجی این آژانس مسافرتی و گردشگری است که در اغلب روزهای سال به صورت هفتگی و یا روزانه برگزار می‌شود.
مسکو بزرگترین شهر کشور روسیه و پایتخت این کشور است، کاخ معروف کرملین هم در این شهر واقع شده و موزه‌های مسکو از جاذبه‌های گردشگری پایتخت این کشور محسوب می‌شود. سفر به مسکو با تور روسیه پارسا گشت بهترین انتخاب برای مسافرت در فصل بهار و تابستان است،
زیرا هوای این شهر در نیمه اول سال به خصوص در فصل تابستان خنک و مطبوع است و گشت و گذار در شهر بسیار لذت بخش خواهد بود.
تور مسافرتی روسیهپارسا گشت در اغلب روزهای سال توسط این آژانس گردشگری برگزار می‌شود و علاقه مندان با مراجعه به سایت پارسا گشت و انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود می‌توانند از لیستی که در سایت نمایش داده می‌شود، تور روسیه مورد نظر خود را انتخاب کرده و در کمتر از 5 دقیقه تور مسافرتی خود را تهیه کنند.
با خرید تور گردشگری روسیه از پارسا گشت خدمات متنوعی همچون بلیط رفت و برگشت هواپیما، بیمه مسافرتی، هتل محل اقامت، دریافت ویزا و ترانسفر فرودگاهی در روسیه به مسافران ارائه می‌شود.

قیمت تور روسیه پارسا گشت

قیمت تور روسیه پارسا گشت در روزهای مختلف سال متغیر است و کاهش یا افزایش قیمت تور روسیه به حجم تقاضا برای این تورها بستگی دارد.
به‌صورت‌کلی عوامل مختلفی همچون فصل سفر، مدت زمان اقامت، تعداد ستاره‌های هتل محل اقامت، کلاس پروازی بلیط هواپیما و خدمات تور روی قیمت تور روسیه پارسا گشت تاثیرگذار است. تور روسیه پارسا گشت معمولا به صورت هفتگی برگزار می‌شود و مسافران در زمان خرید این تور می‌توانند هتل محل اقامت خود را انتخاب کنند.
اگر هتل انتخابی مسافران این تورها از نوع 3 ستاره باشد، قیمت تور مسافرتی روسیه پارسا گشت به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. همچنین اگر طول مدت اقامت خود در این کشور را کوتاه انتخاب کنید، هزینه‌های سفر شما کاهش می‌یابد و با قیمتی مقرون به صرفه می‌توانید در اسرع وقت عازم شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ در کشور روسیه شوید.
معمولا قیمت تورهای مسافرتی روسیه در ایام پیک سفر و زمان‌هایی که آب و هوای کشور مقصد مطلوب است، بالاتر از سایر روزهای سال است.
این موضوع در مورد اکثریت تورهای روسیه هم صدق می‌کند و هزینه تور روسیه پارسا گشت معمولا در فصل‌های سرد سال پایین تر از تابستان است.
برای اطلاع از جزئیات این تورها می‌توانید با شماره تلفن 02188487120 تماس بگیرید و سوالات احتمالی خود را در مورد تورهای روسیه از کارشناسان پارسا گشت بپرسید.

تور لحظه آخری روسیه

برای کسانی که بودجه محدودی برای سفر دارند، خرید تور لحظه آخری روسیه بهترین گزینه است. این تورها معمولا چند روز و یا چند ساعت مانده به پرواز فروخته می‌شود و دلیل اصلی قیمت پایین این تورها فقط تکمیل نشدن ظرفیت است.
اختلاف قیمت تور لحظه آخری روسیه در مقایسه با تورهای عادی بسیار چشمگیر و وسوسه کننده است و اغلب علاقه مندان سفر به کشور روسیه تمایل دارند برای صرفه جویی در هزینه‌های سفر خود این تورها را با تخفیف تهیه کنند.
برای خرید تور روسیه لحظه آخری در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید به سایت پارسا گشت مراجعه کنید و از میان گزینه‌های متنوعی که در این سایت وجود دارد، تور روسیه مورد نظر خود را برای سفری خاطره‌انگیز به این کشور جذاب و رویایی تهیه کنید.
برای یافتن تور مسافرتی لحظه آخری روسیه پارسا گشت هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید به سایت پارسا گشت سر بزنید و در اسرع وقت از آخرین وضعیت تورهای لحظه آخری روسیه مطلع شوند و سپس تور روسیه مورد نظر خود را با بهترین قیمت رزرو تور روسیه تهیه کنند.

تور روسیه ارزان

تور روسیه ارزان، تور مسافرتی‌ای است که بسیاری از گردشگران روسیه به دنبال آن هستند.
به‌صورت‌کلی تور ارزان به تورهایی گفته می‌شود که کیفیت خدمات آنها همچون هتل محل اقامت و بلیط هواپیما در سطح متوسط قرار دارد. در واقع این تورها مختص افرادی است که قصد سفر با بودجه محدود را دارند و دغدغه‌ آنها بازدید از جاذبه‌های طبیعی و یا تاریخی یک کشور است.
اگر اقامت در هتل‌های لوکس اولویت شما در مدت زمان سفر به روسیه نیست، تور روسیه ارزان بهترین گزینه برای سفر شما به این کشور محسوب می‌شود.
تور ارزان روسیه با خدمات متوسط همچون هتل‌های 3 و یا 4 ستاره و پروازهای اکونومی به مسافران عرضه می‌شود، بسیاری این تورها را با تورهای لحظه آخری اشتباه می‌گیرند اما واقعیت این است که تور روسیه ارزان لزوما تور لحظه آخری کشور روسیه نیست.
با مراجعه به سایت آژانس‌ مسافرتی پارسا گشت می‌توانید ارزانترین تور روسیه را به‌راحتی در این سایت‌ با مقایسه قیمت و خدمات به صورت اینترنتی تهیه کنید. تنوع تورهای مسافرتی پارسا گشت هم بسیار زیاد است و برای خرید تور مسافرتی روسیه ارزان از آژانس گردشگری و مسافرتی پارسا گشت می‌توانید در کمترین زمان ممکن مقصد و تاریخ سفر را انتخاب کرده و رزرو تور مسافرتی و گردشگری روسیه را داشته باشید.

بلیط تور روسیه

اولین گام برای رفتن به کشور روسیه، خرید بلیط تور روسیه است. فرودگاه‌های کشور پهناور روسیه بسیار زیاد است و در اغلب شهر‌های بزرگ و کوچک این کشور حداقل یک فرودگاه وجود دارد.
در حال حاضر شهر مسکو پایتخت این کشور سه فرودگاه بین المللی به نام‌های فرودگاه بین المللی شرمتیوو، فرودگاه بین المللی دوموده دوو و فرودگاه بین المللی ونوکووا برای فرود پروازهای خارجی از کشورهای مختلف جهان دارد. فرودگاه بین المللی شرمتیوو بزرگترین فرودگاه مسکو است، اغلب پروازهای تهران به مسکو از مبدا فرودگاه امام خمینی تهران به مقصد این فرودگاه انجام می‌شود.
بلیط تور روسیه یکی از خدمات این تور مسافرتی است که به مسافران به صورت رفت و برگشت با پرواز بهترین ایرلاین‌های داخلی و خارجی ارائه می‌شود. در حال حاضر بلیط هواپیما تور روسیه پارسا گشت متعلق به ایرلاین ماهان است و اغلب پروازهای ایران به روسیه توسط هواپیمای مدرن این شرکت بزرگ انجام می‌شود.
پرواز تهران به مسکو حدود 4 ساعت طول می‌کشد و مسافرانی که بلیط تور روسیه را تهیه کرده‌اند، مجاز به حمل 30 کیلوگرم بار در این پرواز هستند. بلیط مسافرتی تور روسیه پارسا گشت در زمان خرید این تور مسافرتی در سه کلاس پروازی اکونومی، بیزینس و فرست کلاس قابل رزرو است.
این بلیط از نوع چارتری است و شما بلیط چارتر تور روسیه را تهیه می‌کنید. مسافران این پرواز در صورت کنسل کردن سفر خود باید بخشی از هزینه تور را به عنوان جریمه به آژانس پرداخت کنند.

هتل های تور روسیه

هتل های تور روسیه معمولا دارای تقاضای بسیار زیادی هستند. کشور روسیه سالانه میزبان سیل عظیمی از گردشگران خارجی است و همین موضوع باعث شده صنعت هتلداری در شهرهای بزرگ این کشور همچون مسکو و سنت پترزبورگ رونق بسیار خوبی داشته باشد، در این شهرها مجموعه عظیمی از هتل‌های زنجیره‌ای چند ملیتی و بوتیک هتل‌های شیک و کوچک برای پذیرایی از مسافران فراهم شده است و گردشگران ایرانی با هر بودجه‌ای می‌توانند اقامت دلپذیری در کشور روسیه داشته باشند.
محل اقامت احتمالاً بزرگترین بخش از هزینه روزانه شما در سفر به روسیه خواهد بود و با خرید تور مسافرتی روسیه می‌توانید به راحتی این هزینه را مدیریت کنید.
در رزرو هتل های روسیه پارسا گشت، تنوع زیادی وجود دارد و مسافران براساس بودجه و امکانات مورد نیاز خود می‌توانند یکی از هتل‌‌های 3، 4 و یا 5 ستاره این کشور را برای اقامت انتخاب کنند.
در ماه‌های ژوئن، ژوئیه و آگوست که تقاضا برای سفر به روسیه زیاد است،
هتل های تور روسیه ظرفیت محدودی دارد و مسافران باید حتما از یک ماه قبل تور مورد نظر خود را رزرو کنند.
اقامت در تمامی هتل های تور مسافرتی روسیه پارسا گشت در شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ همراه با صبحانه به مسافران ارائه می‌‍شود و مسافران در مدت اقامت در هتل می‌توانند از خدماتی همچون اینترنت پر سرعت، صندوق امانات، سالن بدنسازی، استخر، لاندری، فروشگاه، رستوران، کافی شاپ و سایر خدمات هتل به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه استفاده کنند.
در زمان رزرو تور هتل روسیه پارسا گشت می‌توانید موقعیت مکانی هتل محل مورد نظر خود را در این سایت مشاهده کرده و هتل مورد نظر را برای پکیج تور روسیه خود انتخاب کنید.