Price

Property Type

bedrooms

Property Size

It's a perfect match

عنوان اسلاید 1
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
عنوان اسلاید 2
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
عنوان اسلاید 3
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
قبلی
بعدی

INTERESTED IN THIS PROPERTY? WRITE A MESSAGE OR CALL US

تور تفلیس تیر 1403

 

تور ویژه
4 شب
ساعت رفت: 12:00
ساعت برگشت: 15:30
تور ویژه
3 شب
ساعت رفت: 08:05
ساعت برگشت: 13:20
تور ویزه
4 شب
ساعت رفت: 12:00
ساعت برگشت: 15:30
تور ویژه
4 شب
ساعت رفت: 08:05
ساعت برگشت: 11:50
تور تفلیس
تور ارزان تفلیس با پارسا گشت 

تور گرجستان تفلیس اطلاعات مورد نیاز

عنوان اطلاعات
مدت زمان پرواز از تهران به گرجستان 1:30 ساعت
اختلاف زمانی با ایران 30 دقیقه جلوتر
ویزا برای سفرهای کمتر از 45 روز نیازی به ویزا نیست
پاسپورت باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد
پایتخت تفلیس
کد تلفن +995
زبان گرجی
دین مسیحیت ارتدکس
واحد پول لاری گرجستان (GEL)
ارزهای خارجی رایج دلار آمریکا، یورو
شماره پلیس 112
شماره آتش نشانی 111
شماره اورژانس 113
جاذبه‌های گردشگری تفلیس، باتومی، کاخ گرجی، کلیسای جامع تفلیس، کوه‌های قفقاز
آب و هوا متنوع، از گرمسیری تا سردسیری
حمل و نقل مترو، اتوبوس، تاکسی، هواپیما
غذا خاچاپوری، خینکالی، چخینکالی، لوبیو، چورچخلا

 

گرجستان_تفلیس
بهترین تور تفلیس گرجستان با پارسا گشت

جالب است بدانید که ایرانیان برای سفر به گرجستان نیازی به اخذ ویزا ندارند و می‌توانند تا 45 روز بدون ویزا در این کشور اقامت داشته باشند. همچنین، این کشور با داشتن موقعیت نسبی مناسب که از شمال شرق با روسیه، از سمت شرق و جنوب شرقی با کشور آذربایجان، از طرف جنوب به کشورهای ترکیه و ارمنستان منتهی می‌شود که همین عامل در توسعه و طراحی تورهای زمینی گرجستان مورد علاقه مسافران ایرانی تاثیرگذار بوده است.

همان‌طور که گفتیم سفر به گرجستان به‌ آسانی از طریق تور گرجستان هوایی و زمینی فراهم می‌شود. پروازهای مستقیم از تهران به تفلیس و باتومی و همچنین مسیر زمینی از مرز بازرگان (290 کیلومتری تبریز)، که شامل تور زمینی گرجستان از مبدا تهران و شهرهای دیگر مانند تبریز می‌باشد، مسافرت به گرجستان را در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی، ارزان‌تر می‌کند. به جز قیمت تور گرجستان، هزینه اقامت در هتل‌ها، هزینه‌های غذایی و حمل و نقل در این کشور، به نسبت ارزان بوده و تجربه سفر به آن برای ایرانیان جذاب خواهد بود.

با رزرو تور گرجستان، می‌توانید سفری بی‌دغدغه و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. آژانس‌ مسافرتی پارسا گشت با ارائه خدمات تور، از جمله بلیط هواپیما، رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی، گشت و گذار و تورهای محلی، برنامه‌ریزی سفر را برای شما آسان می‌کند.

آب وهوای گرجستان

آب و هوای گرجستان در فصل تابستان بسیار گرم و مرطوب و در فصل زمستان نیز بسیار سرد بوده ولی در سایر فصل‌ها بسیار مطبوع و دلپذیر است.فصل بهار گرجستان با اجرای برنامه‌های مربوط به پیاده‌روی، کمپینگ و گردش در طبیعت بکر آن، می‌تواند دلچسب‌تر از سایر فصل‌‌ها باشد.

البته نباید از زیبایی فصل تابستان گرجستان نیز گذشت؛ چرا که شنا در رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و انجام تفریحات آبی در پارک‌های مصنوعی آن می‌تواند انرژی بی‌نظیری به مسافران ببخشد. اما باران‌ها و رگبارهای پراکنده تابستان در تور گرجستان می‌تواند گاهی غیرمنتظره باشند.

فصل زمستان نیز با وجود کوهستانی‌بودن سرزمین گرجستان، برای گردشگری زمستانی بسیار عالی و شگفت‌انگیز بوده و می‌توانید از پیست‌ اسکی گودائوری و کوهنوردی زمستانی بهره‌مند شوید. البته ناگفته نماند که استراحتگاه‌های کوهستانی و خانه‌های ییلاقی کنار ساحل از دیگر جذابیت‌های این فصل در سفر به گرجستان هستند.

بهترین فصل سفر به گرجستان

می‌توان گفت که اواخر فصل زمستان و فصل‌های بهار و پاییز بوده که آب و هوایی مطبوع و معتدل دارند به عنوان بهترین زمان سفر به گرجستان شناخته می‌شوند. به هر حال، برای مسافرت به این کشور قفقازی هم باید آب و هوا را مد نظر قرار داد و بهترین زمان از نظر قیمت تور گرجستان را نیز فراموش نکرد.

تور تفلیس
ارزانترین تور تفلیس با پارسا گشت

تورهای گرجستان

مسلما برای اینکه بتوانید سفر دلچسبی به گرجستان داشته باشید آشنایی با انواع تورهای گرجستان می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین سفر خود را به این کشور ترتیب دهید. متغیرهای نظیر راه‌های سفر اعم از هوایی و زمینی و بودجه مسافرت در محاسبه هزینه‌های خرید تور گرجستان تاثیر مهمی دارند. لذا امکان دارد برای برخی از مسافران سفر با تور گرجستان ارزان و اقتصادی به عنوان یکی از بهترین تورهای گرجستان تلقی شود اما برای برخی دیگر تورهایی با خدمات منحصر به‌فرد قانع‌کننده باشد. به هر حال با هر سلیقه، سطح انتظارات و توقعات تصمیم به سفر به گرجستان گرفته باشید، از تور ارزان گرجستان گرفته تا تور گرجستان هتل 4 ستاره بسته می‌شوند در انتظار میزبانی شما عزیزان هستند. 

تور هوایی گرجستان

گرجستان با وجود دو شهر زیبا و توریستی نظیر تفلیس و باتومی به یکی از قطب‌های گردشگری منطقه قفقاز تبدیل شده است. تور هوایی گرجستان در هتل‌های سه ستاره تاپ تا پنج ستاره لوکس و با ایرلاین‌های مختلف ومعتبر داخلی و خارجی برگزار می‌شوند. تور تفلیس هوایی که سفر به پایتخت این کشور بوده؛ مورد توجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد. شرکت‌های هواپیمایی داخلی نظیر قشم‌ ایر و زاگرس و ایرلاین‌های خارجی مانند جورجین ایرویز پروازهای تهران به گرجستان را اجرا می‌کنند.

تور گرجستان از تهران و شهرستان ها

سفردوستان و علاقه‌مندان به کشور گرجستان در اکثر شهرهای کشور، می‌توانند اقدام به رزرو و خریداری بلیط مورد نظر خود از آژانس‌های معتبر مسافرتی بکنند. تور گرجستان از تهران و شهرستان‌ها  به صورت تکی و یا ترکیبی برگزار شده که همه آن‌ها به مقصدهای تفلیس و باتومی هستند. شهرهایی نظیر تهران، تبریز، مشهد، شیراز، اصفهان و … از مهم‎‌‌ترین مبدا‌های سفر به این کشور منطقه قفقاز، هستند. همچنین، گردشگران از تمام نقاط کشور، می‌توانند با سرچ تور مورد نظر خود در سایت پارسا گشت به تور گرجستان از اصفهان و سایرشهرها دست یابند.

تور تفلیس
بهترین تور تفلیس با پارسا گشت

تور گرجستان از تهران

مسافران می‌توانند با مراجعه به آژانس خدمات مسافرتی پارسا گشت و یا از سایت این مجموعه  تور گرجستان از تهران را به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کنند. این تورها به مقصد تفلیس و باتومی و خدمات متنوع در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند.

قیمت تور گرجستان

هزینه سفر به گرجستان نسبت به تورهایی مانند تور ترکیه، به‌صرفه‌‎­تر بوده و لذتی دوچندان را به گردشگران ایرانی هدیه می‌دهد. قیمت تور گرجستان در نتیجه تضاد آب و هوای کوهستانی با آب و هوای گرمسیری دریای سیاه در این خطه، دارای تغییرات زیادی است. البته متغیرهای اصلی مانند تعداد شب اقامت‌ها، سطح خدمات هتل‌ها، زمان و فصل سفر، تورهای آپشنال گرجستان، نوع ایرلاین و بلیط رفت و برگشت به صورت گسترده در تغییر هزینه‌های تور گرجستان تاثیر دارند. اما نگران نباشید چرا که در بالای همین صفحه انواع تورهای گرجستان با خدمات و قیمت‌های متنوع قرار گرفته‌اند تا بتوانند پاسخگوی تمامی نیازهای مسافران باشند.

تور لحظه آخری گرجستان

آژانس مسافرتی پارسا گشت و سایر گارگزاران سفر به ویژه در ایام کم‌گردشگر اقدام به ارائه تور لحظه آخری گرجستان می‌کنند. این دسته از تورها به منظور جلوگیری از خدمات چارترشده آژانس‌ها و ظرفیت‌های خالی پروازها و هتل‌ها به بازار عرضه می‌شوند. البته توجه داشته باشید که تورهای دقیقه نودی گرجستان در فاصله زمانی یک الی دو روز مانده به تاریخ برگزاری تور به فروش می‌رسند به همین خاطر مسافران زمانی برای برنامه ریزی ندارند. همچنین از آنجا که برای سفر به گرجستان نیاز به دریافت ویزا نبوده و لذا آفرهای لحظه آخری گرجستان را به وفور می‌توان در فصل‌های لوسیزن (Low Season) وجود دارند.

تور تفلیس
ارزانترین تور تفلیس با پارسا گشت

تور ارزان گرجستان

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران برای گشت‌وگذار در گرجستان بحث هزینه‌ها است. تور ارزان گرجستان با توجه به مدیریت هزینه خدمات آن و سایر مخارج حین سفر قابل تهیه است. برای مثال تور گرجستان هتل 3 ستاره با پرواز داخلی و تعداد شب‌های اقامت 3 شب و 4 روز می‌تواند باعث کاهش قیمت پکیج گرجستان شوند. لذا توصیه می‌کنیم برای انتخاب آفر تور گرجستان مورد نظر خود ابتدا به سلیقه و انتظارات خود توجه کنید و سپس متناسب با آن‌ها دست به انتخاب بزنید.

ارزان ترین تور گرجستان

گردشگری صنعتی کاملا فصلی و مناسبت‌ محور است و لذا تهیه ارزان‌ترین تور گرجستان در فصل‌هایی که تقاضای سفر پایین است و آب‌وهوای این مقصد چندان مساعد نیست در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. البته از طریق مدیریت هزینه‌های خدمات تور هم که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم هم می‌توان مخارج سفر به گرجستان را کنترل کرد.

بهترین تور گرجستان

مفهوم «بهترین» برای مسافران از جنبه‌های مختلف درای معانی متفاوت است. بهترین تور گرجستان برای برخی از مسافران از نظر آب‌وهوای مقصد معنی می‌شود، برای بعضی دیگر از نظر دریافت بالاترین سطح خدمات و برای بسیاری دیگر از نظر هزینه‌های سفر مورد توجه قرار می‌گیرد. البته ما برای تمامی این سلیقه‌ها و مفاهیم در پارسا گشت پرواز پکیج‌های متنوع داریم.

تور لوکس گرجستان

گاهی مسافرانی که عازم تفلیس و باتومی می‌شوند، خواهان دریافت بهترین سطح خدمات با تور لوکس گرجستان هستند. این دسته از تورها روی هتل‌های 5 ستاره، ایرلاین‌های خارجی معتبر و بهترین  تفریحات با ساعت تاپ پروازی بسته می‌شوند که مورد توجه مسافران لوکس‌یپسند قرار می‌گیرند. مخاطبان تور لاکچری گرجستان به هزینه‌ها توجه آنچنانی نداشته و فقط کیفیت و تفریح هر چه بیش‌‍تر را مد نظر قرار می‌دهند.

تور تفلیس
ارزانترین تور تفلیس با پارسا گشت

تور گرجستان تفلیس

تفلیس به عنوان شاهراه ارتباطی بین شرق و غرب گرجستان و منطقه قفقاز از موقعیت استراتژیک و نسبی بسیار خوبی برخودار بوده که همین عامل در توسعه گردشگری آن، نقش مهمی ایفا می‌کند. تور گرجستان تفلیس دیدنی‌های این شهر حیرت‌انگیز تاریخی با  مناظر بکر طبیعی حاصل از عبور رودخانه کورا و کوه‌های سربه فلک‌کشیده در کنار آب و هوای ساحلی دریای سیاه به گردشگران این مسیر هدیه می‌دهد. هچنین جاذبه‌های فرهنگی نظیر محله حمام‌ها، خیابان روستاولی، کلیسای صخره‌ای و موزه ملی گرجستان از دیگر جنبه‌های تماشایی این شهر در سفر به گرجستان هستند.

ناگفته نماند که خرید سوغاتی‌هایی مانند چورچخلا، ادویه، پنیر، لباس‌های سنتی گرجی، انواع صنایع دستی نظیر خنجر گرجی و کانستی به همراه شال‌ها و کلاه‌های پشمی پاپاخی می‌توانند بر ارتقا کیفیت سفرتان تاثیر بگذارد. فراموش نکیند که برای خرید این سوغاتی‌ها به مراکز خریدی نظیر مرکز خرید ایست پوینت، مرانی مال و تفلیس مال سری بزنید و از سایر کالاها و اقلام این کشور دیدن کنید. مسافران گرامی برای اطلاعات بیش‌تر در مورد پکیج‌های تفلیس پارسا گشت می‌توانند به صفحه تور تفلیس مراجعه کرده و اطلاعات سفر به این شهر را با جزئیات بیش‌تری مطالعه نمایند.

بهترین هتل های گرجستان

یکی از مهم‌ترین عوامل در افزایش محبوبیت بهترین اقامتگاه‌های گرجستان، میزان دسترسی آن‌ها به مکان‌های مهم شهر و جاهای دیدنی و مراکز خرید است. البته از نقش و سطح خدمات ارائه‌شده توسط هتل‌ها هم نباید غافل ماند که در افزایش رضایت مسافران، تاثیر مستقیمی دارد. در ادامه به مهم‌ترین هتل‌های کشور گرجستان به ویژه در تور تفلیس و تور باتومی اشاره خواهیم کرد:

  • تور هتل لجند (Legend)
  • مگنولیا (Magnolia)
  • پینووره (P i n o V e r e)
  • هتل جی ان جی (G N G)
  • گالریا این (G a l e r i a Inn)
  • هتل الگانس (Elegance)
  • پاین‌آستوریا (Pine Astoria)
  • هتل هیلتون (Hilton B a t u m i)
  • تور هتل ایفوریا (Euphoria Hotel)
  • هتل مونراچ (Monarch Hotel)
  • گولدن پالاس (Golden Palace)
  • هتل شرایتون (Sheraton Hotel)
  • هتل رادیسون بلو (R a  d i s s o n Blu)
  • رزیدنس پلازا (Residence Plaza)
  • رادیسون بلو اوریا (R a d i s s o n Blu I v e r i a)
  • تور گرند گلوریا (The Grand Gloria Hotel )
تور تفلیس چه روزهایی انجام میشود
تور تفلیس با پارسا گشت

بهترین رستوران های گرجستان

اگر سفر با تور گرجستان هتل 5 ستاره را تجربه کرده باشید، خواهید دید که در این هتل‌ها انواع رستوران‌ها وجود دارند تا مسافران مجبور نباشند برای وعده‌های غذایی به خارج از هتل مراجعه کنند. البته ممکن است مسافران به قصد تفریحات خوراک‌گری و گردشگری غذا بخواهند به بهترین رستوران‌های گرجستان سر بزنند.

  1. رستوران پرگو
  2. رستوران بائوما
  3. رستوران پرستیژ
  4. رستوران ماچاخلا
  5. رستوران برد اند واین
  6. رستوران استلزن هاوس

فرودگاه های مهم در سفر به گرجستان

شهرهای توریستی گرجستان به ویژه تفلیس و باتومی دارای فرودگاه‌های بین‌المللی بوده که به صورت روزانه و هفتگی میزبان پروازهای داخلی و خارجی هستند. اطلاعات در مورد این فرودگاه‌ها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که بسیار مورد توجه مسافران تور گردشگری گرجستان قرار می‌گیرد. در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین این فرودگاه‌ها در دو شهر تفلیس و باتومی، اشاره خواهم کرد:

این سه فرودگاه از مهم‌ترین فرودگاه‌های گرجستان هستند که بسیاری از مسافران تور مسافرتی گرجستان در آن‌ها پیاده می‌شوند. البته شهرهای دیگر گرجستان نظیر کبولتی، لاگودخی، موخرانی، مستیا، پوتی، ناتاختاری، سوخومی و تسالکا هم دارای فرودگاه‌های خوبی هستند.

 

Shape
Shape

We'll Find You A Home

Explore More Properties

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incid idunt ut labore ellt dolore magna the alora aliqua alora the tolda on fouter.