قبلی
بعدی

The Grand Kandyan 

RATE:8.4

VERY GOOD

گرندکندیان کندی(The Grand Kandyan )

هتل گرند کندیان کندی یکی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس کندی (Kandy) سریلانکا است. اما اگر بخواهیم به طور مختصر در مورد شهر زیبای کندی صحبت کنیم باید بگوییم این شهر که در ۱۲۰ کیلومتری کلمبو (پایتخت سریلانکا) قرار دارد و یکی از جذاب‌ترین شهرهای گردشگری این کشور محسوب می‌شود و ۱۲۵ هزار نفر جمعیت دارد. طبیعت بکر، اماکن گردشگری زیبا، هتل‌های لوکس و ۵ ستاره و… باعث شده گردشگران بسیاری جذب این شهر جذاب شده و کندی تبدیل به یکی از توریستی‌ترین شهرهای سریلانکا شود. هتل ۵ ستاره گرند کندیان نیز نمونه بارز این قضیه است. در ابتدا باید به چشم‌انداز بسیار زیبای هتل The Grand Kandyan Kandy اشاره کرد که اگر از فاصله دور هتل را نظاره کنید آن را بالای یک بلندی خواهید یافت که به اطراف اشراف کامل دارد. شاید این امر، یعنی در ارتفاع واقع شدن این هتل موجب شده تا شما چشم‌انداز کامل و بی‌نظیری به مناظر اطراف داشته باشید و چنین چیزی این هتل را نسبت به سایر هتل‌هایی که دید بهتری به منظره اطراف ندارند برتری بخشیده است. اما طبقات میانی این هتل دارای دیوارهای تمام شیشه‌ای و مدرن است که داخل این طبقات پر از مبلمان راحتی است و هر زمان که احساس دلتنگی کردید می‌توانید آنجا بروید و در هر جایی که دوست داشتید بنشینید و مشغول تماشای چشم‌انداز خیره‌کننده و سرسبز اطراف شوید.

امکانات تفریحی هتل گرند کندیان کندی

اگر دوست داشتید می‌توانید یک نوشیدنی دلچسب سفارش داده و هم‌زمان مشغول نوشیدن آن شوید و از نمای زیبای اطراف نهایت لذت را ببرید. بدون شک وقتی می‌شنویم هتلی ۵ ستاره است، با خودمان می‌گوییم که آن هتل بدون استثناء باید یک استخر بزرگ و لوکس داشته باشد. داشتن یک استخر در حیاط هتل و یا طبقات پایینی چیز بسیار عجیبی نیست و اکثر هتل‌های ۵ ستاره چنین امکاناتی را دارند. اما اینکه متوجه بشوید استخر هتلی که قرار است در آن اقامت کنید در آخرین طبقه مجموعه اقامتی‌تان واقع شده، می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. این امر علاوه بر زیبایی بصری و منحصربه‌فرد بودن از لحاظ معماری نشانگر قدرت بالای سازندگان و مهندسین خلاق این هتل است. چرا که چنین حسی را به ما القا می‌کند که هر زمان پای علم در میان باشد هیچ محدودیتی در ساخت چنین چیزهایی که به ظاهر غیر ممکن هستند وجود نخواهد داشت. شما می‌توانید در استخر هتل The Grand Kandyan Kandy ساعت‌ها مشغول شنا شده و هم‌زمان به تماشای منظره زیبای آن اطراف بپردازید و لحظات تکرار نشدنی را تجربه کنید. اگر شنا کردن بلد نیستید و شما هم از جمله کسانی هستید که استخر را صرفا به خاطر جکوزی و ریکاوری و تسکین عضلاتتان دوست دارید جای هیچ نگرانی نیست. چرا که در برخی اتاق‌های هتل گرند کندیان یک جکوزی کوچک وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. هیچ چیز نمی‌تواند بعد از یک روز خسته‌کننده، دلچسب‌تر از لم دادن در جکوزی و آب گرم باشد. چرا که در آن لحظه می‌توانید فارغ از هرگونه دغدغه و فکری در لحظه حال زندگی کنید و از آن لحظه نهایت لذت را ببرید. مخصوصا اگر موسیقی مورد علاقه‌تان در حال پخش باشد، ساعات حضورتان در جکوزی تبدیل به یکی از تکرار نشدنی‌ترین ساعات اقامت در هتلتان خواهد بود و دیگر غصه شنا نکردن در استخر را نخواهید خورد. اما علاوه بر همه این‌ها، هتل گرند کندیان کندی دارای مرکز اسپا و آب درمانی است که طرفداران بسیاری دارد. چرا که در آنجا متوجه حضور گردشگران متعددی خواهید شد که در آن هتل اقامت دارند. به همین سبب برای اینکه بخواهید از مرکز اسپا و آب درمانی هتل استفاده کنید باید از قبل با خدمه هتل هماهنگی‌ها لازم را انجام بدهید. اما جالب است بدانید که خدمه مرکز اسپا و آب درمانی هتل د گرند کندیان کاملا حرفه‌ای و مجرب هستند و همه‌شان مدرک کاملا معتبر برای کاری که انجام می‌دهند دارند. در آنجا می‌توانید اگر هر گونه ناراحتی عضلانی و یا مفصلی داشتید و یا خواهان مراقبت‌های پوست و زیبایی بودید همه خواسته‌هایتان را به آن‌ها گفته تا در طی جلسه اسپا آن‌ها را برایتان انجام بدهند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها

اتاق‌های هتل د گرند کندیان کندی بسیار جادار، دلباز و بزرگ هستند و محال است در آن احساس دلتنگی و یا یکنواختی بکنید. با مشاهده ملافه‌ها، حمام و سرویس بهداشتی و فضای تمیز و پاکیزه متوجه خواهید شد که این هتل از لحاظ نظافت و بهداشت نیز در درجه اول قرار دارد. چرا که نظافت روزانه توسط خدمه این هتل انجام می‌شود. اما یکی دیگر از امکانات این هتل، روم سرویس است که البته به خاطر ۵ ستاره بودنش انتظار چنین امکانی هم دور از انتظار نیست. شما می‌توانید هر زمان که حس و حال خارج شدن از اتاقتان را نداشتید با یک تماس ساده از خدمه مهربان و خونگرم هتل گرند کندیان کندی بخواهید تا غذا و یا نوشیدنی‌تان را به اتاقتان بیاورند و با کمال آرامش و راحتی هر چیزی که دوست داشتید را در اتاقتان نوش جان کنید و از تمام لحظات اقامت در هتلتان نهایت لذت را ببرید.

رستوران هتل

رستوران هتل گرند کندیان کندی هم از لحاظ بصری بسیار جذاب و زیباست و هم غذاهای بسیار با کیفیت و خوشمزه‌ای برای مشتریانش ارائه می‌دهد. شما در آنجا می‌توانید اکثر غذاهای مدرن، دریایی و حتی سنتی سریلانکا را سفارش بدهید. اما چیزی که آن را بسیار معروف کرده است صبحانه‌های بسیار خوشمزه و جذابش بوده که توانسته محبوبیت بی‌نظیری میان مشتریانش پیدا کند. برای مثال می‌توانید اکثر صبحانه‌های گرم و لذیذ را در آنجا سفارش بدهید. پنکیک‌های خوشمزه این رستوران به همراه نوتلا یکی از خوشمزه‌ترین وعده‌هاییست که باید حتما آن را امتحان کنید. از طرفی دیگر یک عالمه دسرهای خوشمزه و خوش‌رنگ به شکل سلف‌سرویس سرو می‌شوند که امتحان کردن آن‌ها هم خالی از لطف نیست.

امکانات دیگر هتل

یکی دیگر از امکانات جذاب این هتل سالن آرایش بوده که اگر به هر دلیلی احساس کردید موهایتان نیاز به کوتاه شدن دارد می‌توانید از سالن آرایش هتل گرند کندیان استفاده کنید که دارای بهترین آرایشگران و حالت‌دهندگان مو است. علاوه بر سالن آرایش، این هتل لوکس و ۵ ستاره دارای یک باشگاه بدن‌سازی بسیار مجهز و بی‌نظیر است که می‌توانید بدون محدودیت زمانی از آن استفاده کرده و در طول سفرتان از برنامه ورزشی که دارید عقب نمانید و احساس شادابی و سرزنده بودن کنید.

اماکن نزدیک به هتل گرند کندیان کندی

فاصله هتل گرند کندیان کندی تا کاخ سلطنتی کندی: ۱ کیلومتر فاصله هتل گرند کندیان کندی تا برج ساعت کندی: ۲ کیلومتر فاصله هتل د گرند کندیان کندی تا استادیوم اسگیرییا: ۲ کیلومتر فاصله هتل د گرند کندیان کندی تا دریاچه کندی: ۴ کیلومتر