قبلی
بعدی

هتل Moscow MarriottTverskaya

موقعیت مکانی هتل

این هتل لوکس از موقعیت مکانی خوب در مرکز شهر در مسکو برخوردار است و در نزدیکی ایستگاه مترو Belorusskiy قرار دارد که از آنجا به فرودگاه و سایر ایستگاه ها به راحتی قابل دسترسی است. باغ جانورشناسی با تنوع بسیار زیادی از حیوانات را می توان با پای پیاده در عرض 20 دقیقه رسید.

 هتل Moscow Marriott Tverskaya

 

امکانات هتل :

162 اتاق و 36 سوئیت در 9 طبقه واقع شده اند که با آسانسور قابل دسترسی است. میز پذیرش در لابی به صورت شبانه روزی کار می کند. رختکن، گاوصندوق و صرافی موجود است. دسترسی به اینترنت بی‌سیم در مکان‌های عمومی به مهمانان اجازه می‌دهد در ارتباط بمانند. فروشگاه های مختلفی از جمله فروشگاه سوغاتی در دسترس است. امکانات اضافی شامل غرفه روزنامه است. مهمانانی که با ماشین وارد می شوند می توانند وسایل نقلیه خود را در گاراژ یا پارکینگ پارک کنند. از دیگر خدمات می توان به خدمات نگهداری از کودکان، خدمات اتاق 24 ساعته، خشکشویی و آرایشگاه اشاره کرد.

اتاق های هتل :

اتاق ها دارای آشپزخانه و حمام هستند و تهویه مطبوع دمای مناسب را تضمین می کند. اتاق ها دارای یک تخت دونفره هستند. اتاق خواب های مجزا موجود است. تخت کودک و تخت اضافی را می توان برای مهمانان کوچکتر درخواست کرد. گاوصندوق، مینی بار و میز تحریر نیز موجود است. یخچال، یخچال کوچک، مایکروویو و ایستگاه چای/قهوه از امکانات استاندارد هستند. یک ست اتو برای راحتی مهمانان در نظر گرفته شده است. خط تلفن مستقیم، تلویزیون با کانال های کابلی، رادیو، دستگاه پخش دی وی دی، ساعت زنگ دار و وای فای نیز ارائه می شود. دمپایی گنجانده شده است. حمام ها مجهز به وان هستند. سشوار، آینه روشویی و حوله برای استفاده روزانه در دسترس است. این هتل دارای اتاق های خانوادگی و اتاق های غیر سیگاری است.

ورزش/سرگرمی :

مهمانان می توانند از مجموعه ای از گزینه های ورزشی و سرگرمی لذت ببرند. راه های زیادی برای استراحت یا فعال ماندن در هتل وجود دارد، از جمله سالن بدنسازی و سونا.

پذیرایی و غذا :

امکانات غذاخوری شامل رستوران غیر سیگاری، اتاق ناهار خوری و بار است. صبحانه، ناهار و شام گرم مهمانان را با طیف وسیعی از غذاها وسوسه می کند.