قبلی
بعدی

 Sealife Family Resort Hotel Antalya

Rate:806 fabulous

rate:8.6

fabulous

درباره هتل Sealife Family Resort Hotel Antalya

هتل فامیلی سی لایف ریزورت آنتالیا (Sealife Family Resort Hotel Antalya)، درست مقابل ساحل آبی و زیبای کنیالتی قرار دارد.

امکانات رفاهی هتل

استخر و سرسره‌های آبی، اسپا، خدمات درمانی و غواصی از جمله امکاناتی هستند که مهمانان در این هتل می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند. اکثر اتاق‌های هتل فامیلی سی لایف ریزورت دارای بالکن‌ها اختصاصی و منظره زیبای دریای مدیترانه هستند و در تمامی اتاق‌ها، تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای وجود دارند. دکوراسیون اتاق‌ها از لوازم و مبلمان مدرن با رنگ‌های روشن تشکیل شده است. مهمانان برای صرف غذا می‌توانند از میان رستوران‌های هتل یکی را انتخاب کرده و از غذاهای خوشمزه عثمانی و ماهی‌ها لذت ببرند. همچنین، بار و کلاب این هتل از مهمانان پذیرایی می‌کنند. برای کودکان در محدوده خاصی از هتل فامیلی سی لایف ریزورت آنتالیا، کلوب مخصوص وجود دارد که می‌توانند در آن جا خوش بگذرانند. برای رفاه بیشتر مسافران امکاناتی چون آرایشگاه مردانه و زنانه، مغازه خرید سوغاتی، آسانسور، اجاره ماشین، فروشگاههای مختلف و شاتلهای فرودگاهی ارئه می‌کند. از دیگر امکانات ورزشی و آبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: تنیس، پینگ پونگ، دارت، بازی های آبی، غواصی و ورزش های آبی نظیر جت اسکی. حمام ترکی، سونا و زمین تنیس از دیگر خدماتی هستند که مهمانان می‌توانند استفاده کنند.

موقعیت مکانی هتل

دسترسی این هتل به ساحل از طریق یک زیرگذر ممکن می‌شود. فاصله هتل فامیلی سی لایف ریزورت تا شهر قدیمی آنتالیا ۱۰ کیلومتر، مرکز خرید میگروس ۵ متر و تا مرکز خرید مارک آنتالیا ۹ کیلومتر است. مهمانانی که با خودروی شخصی سفر کرده‌اند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند و مهمانانی که با هواپیما به آنتالیا پرواز کرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی از خدمات رفت و برگشت فرودگاهی هتل استفاده کنند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل فامیلی سی لایف ریزورت آنتالیا

فاصله هتل تا آکواریوم آنتالیا:‌ ۲.۹ کیلومتر فاصله هتل تا پارک آبی آکوالند آنتالیا:‌ ۳.۱ کیلومتر فاصله هتل تا ورزشگاه جدید آنتالیا: ۴ کیلومتر فاصله هتل تا بندر تجاری آنتالیا:‌ ۴.۱ کیلومتر فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۴.۷ کیلومتر