Price

Property Type

bedrooms

Property Size

It's a perfect match

عنوان اسلاید 1
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
عنوان اسلاید 2
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
عنوان اسلاید 3
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
قبلی
بعدی

INTERESTED IN THIS PROPERTY? WRITE A MESSAGE OR CALL US

 

5 شب
ساعت رفت: 12:15
ساعت برگشت: 17:30

 

3 شب
ساعت رفت: 19:00
ساعت برگشت: 23:00

 

6 شب
ساعت رفت: 14:00
ساعت برگشت: 14:00

 

6 شب
ساعت رفت: 19:30
ساعت برگشت: 15:30

سفر با تور باتومی

باتومی از مقاصد گردشگری پرطرفدار گرجستان است و تور باتومی گرجستان در رده پرطرفدارترین تورهای گرجستان قرار دارند. گرجستان کشوری اوراسیایی و همسایه ایران است که در منطقه قفقاز و مرز آسیا و اروپا واقع است. در واقع می‌توان گفت گرجستان مهد فرهنگ و تاریخ است و با برخورداری از جاذبه‌های تاریخی متعدد با قدمت دیرینه و طبیعت فوق‌العاده شگفت‌انگیز، تورهای گرجستان به شهرهای مختلف آن، به ویژه تورهای باتومی و تورهای تفلیس، طرفداران زیادی از سراسر دنیا و ایران دارند.

تور ارزان باتومی در میان مسافران ایرانی فروش بالایی دارد چون علاوه بر اینکه برای سفر نیازی به دریافت ویزا باتومی نیست، بلکه قیمت تور باتومی ارزان است و همچنین هزینه غذا، تفریح و هتل باتومی هم برای ایرانیان ارزان و به صرفه تمام می‌شود.

تور لحظه آخری باتومی
بهترین تور باتومی با پارسا گشت

راهنما ویزا و مدارک لازم برای سفر با تور باتومی

خوشبختانه چند سالی است که ایرانیان برای سفر به باتومی نیازی به اخذ ویزای گرجستان ندارند و طی توافق صورت گرفته بین ایران و گرجستان، لزوم دریافت ویزا گرجستان برای ایرانیان لغو شده است. جالب است بدانید که یکی از دلایل اصلی محبوبیت تورهای باتومی و تورهای گرجستان عدم نیاز به دریافت ویزا گرجستان است چون از زمانی که دریافت ویزا گرجستان برای ایرانیان لغو شد، تعداد مسافران ایرانی که به این کشور سفر کردند چند برابر شد و افزایش چشمگیری داشت.
از آنجایی‌که باتومی یکی از شهرهای گرجستان است، مسافران ایرانی برای سفر به باتومی نیازی به درخواست دریافت ویزا ندارند. در مجموع با پاسپورت ایرانی بدون ویزا به مدت 45 روز اجازه اقامت در گرجستان را دارید.
مدارک لازم برای سفر به باتومی گرجستان تنها گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار است. برای سفر به باتومی بهترین راه خرید تورهای باتومی پارسا گشت است. اگر با تور باتومی پارسا گشت سفر کنید تمام کارهای مربوط به رزرو بلیط هواپیما باتومی و رزرو هتل باتومی بر عهده کارشناسان تور گرجستان است. برای خرید تور باتومی و یا تورهای ترکیبی گرجستان که شامل تور تفلیس و تور باتومی است، می‌توانید از طریق سایت پارسا گشت اقدام کنید.

تور لحظه آخری باتومی ارزان قیمت
تور باتومی با پارسا گشت توری ارزان قیمت

قبل از سفر با تور باتومی این نکات را در نظر بگیرید

  • گرجستان در منطقه زمانی GMT 4+ قرار دارد و اختلاف زمان باتومی با ایران نیم ساعت است به عبارتی دیگر، ساعت گرجستان 30 دقیقه از ایران جلوتر است.
  • پیش از سفر به باتومی پول‌تان را در صرافی‌های معتبر تبدیل به ارز (دلار یا یورو) کنید و کمی هم لاری گرجستان بگیرید.
  • بار ممنوعه در پرواز باتومی را در سایت ایرلاینی که بلیط هواپیما باتومی را از آن خریداری کرده‌اید بررسی کنید.
  • بهتر است در فرودگاه پول‌تان را تبدیل به ارز نکنید چون نرخ فروش دلار در فرودگاه بالاتر از صرافی‌ها است.
  • پیش از سفر به باتومی گرجستان بهتر است وضعیت آب و هوای باتومی را به صورت آنلاین بررسی کنید.
  • با تورهای باتومی پارسا گشت سفر کنید تا بتوانید سفری بدون نگرانی و مشکل را با کمال آرامش تجربه کنید.
  • با پاسپورت ایرانی بدون نیاز به اخذ ویزا باتومی گرجستان می‌توانید سفر کنید.
  • اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید حتما همراه با نسخه پزشک باشد.
  • 3 ساعت قبل از پرواز باتومی در فرودگاه حضور داشته باشید.
  • مقدار بار مجاز روی بلیط هواپیما باتومی نوشته شده است.
  • واحد پول باتومی گرجستان لاری (GEL) است.
تور لحظه آخری باتومی
تور باتومی بهترین قیمت  با پارسا گشت

در تور باتومی حتما این کارها را تجربه کنید

  • اگر به تفریحات هیجان‌انگیز علاقه دارید پاراشوتینگ و رفتینگ در باتومی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.
  • چرخ‌وفلک پانوراما باتومی چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر را برایتان به نمایش می‌گذارد.
  • با تله کابین سواری در باتومی می‌توانید نظاره‌گر چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر باشید.
  • خوردن نان های معروف محلی گرجستان در باتومی را از دست ندهید.
  • غواصی در باتومی تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برایتان رقم می‌زند.
  • خوردن خینکالی را در رستوران های محلی باتومی تجربه کنید.
  • قایق سواری در دریاچه نوریگلی باتومی را از دست ندهید.
  • از سواحل زیبای دریای سیاه در باتومی دیدن کنید.
  • در بلوار باتومی دوچرخه سواری کنید.
تور لحظه آخری باتومی
بهترین تور باتومی با پارسا گشت

باتومی

شهر توریستی باتومی دومین شهر بزرگ کشور گرجستان است که در مجاورت دریا واقع شده و یکی از مناطق زیبای این کشور برای گشت و گذار می‌باشد. سالانه گردشگران بسیاری برای تفریح و بازدید از جاذبه‌های تاریخی باتومی به این شهر در کشور گرجستان سفر می‌کنند. مسافت نزدیک بین دو کشور ایران و گرجستان سبب شده گردشگران ایرانی اشتیاق زیادی برای عزیمت به شهرهای مختلف کشور گرجستان داشته باشند، در بیشتر روزهای سال تقاضا برای سفر به شهر باتومی وجود دارد و آژانس‌های مسافرتی هم تورهای متنوعی به مقصد این بندر زیبا برگزار می‌کنند.
تنوع جاذبه‌های گردشگری در باتومی بسیار زیاد است و مسافران در زمان عزیمت به شهر ساحلی می‌توانند از اماکن معروفی از قبیل باغ گیاه شناسی باتومی، تله کابین آرگو، دلفیناریوم باتومی، دریاچه نوریگلی، میدان اروپا، موزه هنرهای زیبای آجارا، آبشار ماخونتستی، برج الفبا، کلیسای جامع مادر مقدس و پارک میراکل بازدید کنند.
باتومی شهر مدرن و پیشرفته‌ای است، برج‌های مجلل بسیاری در این شهر بنا شده و گردشگران در مدت اقامت در باتومی از امکانات رفاهی مطلوبی برای استراحت در هتل‌های لوکس و مجهز این شهر برخوردار هستند. سیستم حمل و نقل درون شهری باتومی هم بسیار پیشرفته است و گردشگران به انواع وسایل نقلیه عمومی از قبیل اتوبوس، تاکسی و مترو برای تردد آسان در شهر باتومی دسترسی دارند. نیمه اول سال بهترین زمان برای سفر به باتومی است، اغلب گردشگران ترجیح می‌دهند در فصل‌های بهار و تابستان که آب و هوای باتومی برای گردش مناسب است به این شهر ساحلی در کشور گرجستان سفر کنند. در فصل بهار و تابستان جشنواره‌های خرید و فستیوال‌های جذابی هم برگزار می‌شود که برای گردشگران ایرانی جذابیت سفر به این بندر زیبا را دوچندان می‌کند.
تور لحظه آخری باتومی
تور باتومی بهترین قیمت با پارسا گشت

تور باتومی

باتومی شهری ساحلی در کشور گرجستان است که به دلیل قرار گرفتن در کنار دریای سیاه و طبیعت جذابی که دارد سالانه میزبان گردشگران بسیاری از کشورهای مختلف جهان است. امکانات تفریحی بندر باتومی بسیار متنوع است و متناسب با هر سلیقه‌ای در این بندر امکانات تفریحی مهیا شده تا گردشگران با خاطره‌ای خوش از این شهر ساحلی به خانه بازگردند. اغلب گردشگران ایرانی برای سفر راحت به این شهر، خرید تور باتومی از آژانس‌های مسافرتی معتبر را ترجیح می‌دهند. با خرید تور باتومی خدمات متنوعی از قبیل بلیط رفت و برگشت هواپیما، بیمه مسافرتی، هتل محل اقامت و ترانسفر فرودگاهی به مسافران ارائه می‌شود، اگر برای اولین با قصد سفر به باتومی را دارید، تور مسافرتی باتومی بهترین گزینه برای مسافرتی راحت و ارزان است.
با خرید تور باتومی گرجستان می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه جویی کنید، زیرا قیمت پکیج تورهای مسافرتی به مقصد این شهر کشور گرجستان همواره مقرون به صرفه تر از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت مجزا است. همچنین با رزرو تور باتومی گرجستان علاوه بر هتل و بلیط خدماتی از قبیل ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و گشت شهری هم برای سفر بهتر به مسافران ارائه می‌شود. تقاضا برای تور باتومی در اغلب روزهای سال و از مبدا شهرهای مختلف کشورمان همچون تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و شیراز وجود دارد و به صورت روزانه و هفتگی هم پروازهای متعددی به مقصد این شهر توسط ایرلاین‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
خرید تور باتومی از الی گشت انتخاب بسیاری از علاقه مندان برای تجربه سفری با کیفیت است، الی گشت سابقه درخشانی در برگزاری تورهای مسافرتی به مقصد شهر باتومی دارد و همواره با ارائه خدمات متنوع توانسته رضایت مسافران خود در سطح بالایی جلب کند. برای خرید باتومی از الی گشت نیازی به مراجعه حضوری نیست و گردشگران فقط با مراجعه به سایت این آژانس مسافرتی می‌توانند به صورت 24 ساعته تور باتومی گرجستان را با خدمات و امکانات مورد نظر از این سایت به صورت اینترنتی تهیه کنند. در زمان خرید تور باتومی از این سایت شرایطی فراهم شده تا مسافران بتوانند هتل محل اقامت و خدمات تور را به دلخواه انتخاب کنند و برای سفر خود برنامه ریزی نمایند.
تور لحظه آخری باتومی
بهترین تور باتومی با پارسا گشت

خرید تور باتومی

سواحل باتومی فضای بسیار جذاب و ایده آلی برای گذراندن تعطیلات تابستانی دارد و گردشگران با خرید تور مسافرتی باتومی می‌توانند از امکانات تفریحی موجود در سواحل باتومی استفاده کنند و سفر خوشی را همراه با خانواده به این بندر تجربه نمایند. در باتومی تنوع مراکز خرید هیجان انگیز هم بسیار زیاد است، بازار آنوکی و مراکز خرید شهر اپل، کاپارول سنتر، باتومی مال، باتومی پلازا، هوپا بازار و آرت گالری از جمله معروفترین بازارها و مراکز خرید این شهر ساحلی می‌باشد که برای خرید سوغاتی می‌توانند به این بازارها بروید و دست پر به خانه بازگردید. اتباع ایرانی برای سفر به کشور گرجستان و شهر باتومی نیازی به اخذ ویزا ندارد و فقط با استفاده از گذرنامه معتبر که حداقل 7 ماه تاریخ انقضا داشته باشد به راحتی می‌توانند به این کشور سفر کنند.
خرید تور باتومی از آژانس‌های مسافرتی معتبر مقرون به صرفه تر از رزرو هتل و خرید بلیط به صورت مجزا و سفر انفرادی به این شهر است، مسافران با خرید تور باتومی می‌توانند در هزینه‌های بلیط و رزرو هتل های باتومی به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنند و هزینه‌های خود را کاهش دهند. رزرو تور باتومی به صورت حضوری و یا آنلاین از سایت آژانس مسافرتی پارسا گشت امکان پذیر است و مسافرانی که برای خرید این تور به سایت الی گشت مراجعه کرده با انتخاب گزینه‌های تورهای مسافرتی در این سایت می‌توانند تور مورد نظر را به مقصد شهر باتومی انتخاب کرده و برای تاریخ مورد نظر رزرو تور باتومی را برای خود و همسفرانشان انجام دهند. در زمان رزرو اینترنتی تور باتومی مسافران فقط به کارت بانکی عضو شتاب نیاز دارند تا پس از انتخاب تور مورد نظر برای سفر بتوانند از طریق درگاه بانکی سایت هزینه رزرو آنلاین تور باتومی را پرداخت کنند.

قیمت تور باتومی

در سال‌ها اخیر با افزایش نرخ ارز هزینه‌های سفرهای خارجی هم به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به همین دلیل بسیاری از افراد سفرهای خارجی را از لیست مسافرت‌های خود حذف کرده‌اند. اما با دانستن برخی ترفندها می‌توانید با هزینه‌ای مقرون به صرفه عازم شهر باتومی در کشور گرجستان شوید و از تماشای جاذبه‌های تفریحی این شهر در کنار همسفران خود لذت ببرید. قیمت تور باتومی در روزهای مختلف سال متغیر است و به عواملی مختلفی بستگی دارد. کیفیت پرواز رفت و برگشت و کلاس پروازی یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور باتومی است، مسافرانی که با پروازهای خارجی قصد عزیمت به این شهر را دارند باید برای سفر هزینه بیشتری پرداخت کنند. همچنین اگر کلاس پرواز بلیط از نوع بیزینس باشد، هزینه تور باتومی برای سفر به این شهر افزایش می‌یابد. ی
کی دیگر از عوامل موثر بر افزایش هزینه تور باتومی، تعداد ستاره‌های هتل محل اقامت در این شهر است. نرخ تور باتومی برای مسافرانی که هتل‌های لوکس و پنج ستاره را برای اقامت در این شهر انتخاب می‌کنند بالاتر از مسافرانی است که هتل‌های سه ستاره را برای مدت زمان اقامت خود در باتومی انتخاب کرده‌اند. همچنین از دیگر عوامل موثر بر قیمت تور مسافرتی باتومی فصل سفر است، فصل‌های بهار و تابستان تقاضا برای مسافرت به باتومی بیشتر می‌باشد و به همین دلیل هزینه‌های سفر در این ایام بیشتر از سایر روزهای سال است. مسافرانی که قصد صرفه جویی در هزینه‌های سفر را دارند، باید فصل‌های پاییز و زمستان را برای سفر به این شهر در کشور زیبای گرجستان انتخاب کنند. خدمات تور و مدت زمان اقامت در باتومی هم به صورت مستقیم جز عوامل تاثیر گذار بر قیمت تور باتومی است، مسافرانی که قصد خرید تور باتومی را دارند به صورت 24 ساعته برای اطلاع از قیمت‌ها می‌توانند به سایت الی گشت مراجعه کنند.

تور لحظه آخری باتومی

تور لحظه آخری باتومی همیشه پرطرفدار است و به محض عرضه این تورها در سایت‌های آژانس‌های مسافرتی معتبر ظرفیت آنها به سرعت تکمیل می‌شود. تور لحظه آخری باتومی اغلب در روزهایی از سال عرضه می‌شود که تقاضا برای سفر به این شهر ساحلی کاهش یافته و آژانس‌های مسافرتی برای تشویق مشتریان خود تور باتومی لحظه آخری را با تخفیف‌های ویژه‌ای عرضه می‌کنند، تفاوت قیمت این تورها با تورهای عادی بسیار زیاد است و به فروش این تورها رونق بسیار زیادی دارد. تور باتومی لحظه آخری بیشتر در نیمه دو سال زمانی که دمای هوای کاهش می‌یابد، با تخفیف‌های چشمگیری به فروش می‌رسد. خدمات تور لحظه اخری باتومی با تورهای عادی تفاوتی ندارد و تنها دلیل قیمت ارزان این تورها تکمیل نشدن ظرفیت تا چند ساعت مانده به پرواز است.
پیدا کردن تور مسافرتی لحظه آخری باتومی در ایام تعطیلات و روزهایی که تقاضا برای سفر به این شهر زیاد است، تقریبا امری محال و غیر ممکن می‌باشد. اختلاف قیمت این تورها بسیار زیاد است و اغلب آژانس‌های مسافرتی با قیمت‌های باورنکردنی سعی دارند، مشتریان را به خرید تشویق کنند. آژانس مسافرتی الی گشت معمولا تورهای لحظه آخری باتومی را به صورت روزانه در سایت خود عرضه می‌کند تا مشتاقان سفر با هزینه‌ای اقتصادی عازم بندر باتومی در کشور گرجستان شوند.
تور لحظه آخری باتومی
لحظه آخری باتومی با پارسا گشت

تور ارزان باتومی

باتومی یکی از مهم ‌ترین شهرهای کشور گرجستان است که توانسته در سال‌های اخیر با سرمایه گذاری در بخش گردشگری، به یکی از قطب‌های اصلی در صنعت گردشگری این کشور در منطقه اوراسیا تبدیل شود و نام این شهر ساحلی در کشور گرجستان بر سر زبان‌های بیفتد. باتومی سابقه تاریخی بسیار غنی و طولانی دارد و به همین دلیل تنوع جاذبه‌های گردشگری در این شهر بسیار زیاد است. هتل‌های لوکس، مراکز خرید لاکچری، تفریحات متنوع و جذاب، رستوران‌های رنگارنگ و بسیاری عوامل دیگر را می‌توانید در شهر بندر باتومی در کنار هم ببینید. اما همه این امکانات در کنار هم باعث شده هزینه سفر و اقامت در این بالا باشد. گردشگران بسیاری هم علاقه دارند برای تماشا جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌نظیر باتومی به این شهر سفر کنند، اما افزایش هزینه‌های سفر در سال‌های اخیر مانعی بزرگ بر سر راه علاقه مندان به سفر است.
آژانس مسافرتی الی گشت برای رفع این مشکل راهکار بسیار جذابی به نام تور ارزان باتومی را طراحی کرده و به مسافران خود پیشنهاد می‌دهد، پیدا کردن تور ارزان باتومی در سایت الی گشت بسیار راحت است و مسافران فقط با یک جستجوی ساده در این سایت می‌توانند به راحتی تور باتومی ارزان را با کیفیت قابل قبول پیدا کنند. برای سفر ارزان به باتومی بهتر است، در زمان رزرو تور از سایت الی گشت کلاس اکونومی را برای بلیط خود انتخاب کنید. تور باتومی ارزان معمولا روی هتل‌های سه ستاره این شهر ساحلی برگزار می‌شود تا هزینه‌های سفر کاهش یابد، در زمان خرید تور باتومی از سایت الی گشت این امکان برای مسافران فراهم شده که هتل محل اقامت خود در این شهر را به دلخواه از بین گزینه‌های موجود در سایت انتخاب کنند. تور مسافرتی ارزان باتومی اغلب بدون خدماتی از قبیل گشت شهری و ترانسفر فرودگاهی برگزار می‌شود.

تور هوایی باتومی

اغلب گردشگران ایرانی برای بازدید از جاذبه‎‌های طبیعی و آثار تاریخی باتومی به این شهر در کشور گرجستان سفر می‌کنند. تور هوایی باتومی الی گشت بهترین گزینه برای سفر ایرانی‌ها به این شهر ساحلی است، شما با خرید تور هوایی باتومی الی گشت به صورت آنلاین می‌توانید با بهترین پرواز راهی این شهر شوید و از آثار تاریخی بی شمار و مناظر طبیعی بکر این کشور بازدید کنید. بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی جز خدماتی است که با خرید تور مسافرتی هوایی باتومی پارسا گشت به مسافران این آژانس ارائه می‌شود. مسافران تورهای باتومی پارسا گشت برای سفر به این شهر باید حداقل یک ماه قبل از تاریخ پرواز برای رزرو تور اقدام کنند تا تمام برنامه ریزی‌ها برای سفر آنها با کیفیت بالایی انجام شود. برای سفر هوایی به گرجستان نیازی دریافت ویزا نیست و اتباع ایرانی فقط باید گذرنامه معتبر با حداقل 7 ماه را همراه خود داشته باشند تا اجازه ورود به شهر باتومی در کشور گرجستان به آنها داده شود. تور هوایی باتومی الی گشت به دلیل سرعت و راحتی در رسیدن به مقصد از تورهای زمینی گرجستان طرفدار بیشتری دارد و به همین دلیل اغلب گردشگران ترجیح می‌دهند برای سفر به این شهر تور هوایی تهیه کنند تا فرصت بیشتری برای گردش در این شهر ساحلی را داشته باشند. برای اطلاع از جزئیات و قیمت تور هوایی باتومی الی گشت می‌توانید با شماره تلفن 02188487120 تماس بگیرید تا کارشناسان صبور و حرفه‌ای ما اطلاع دقیقی در مورد این تور در اختیار شما بگذارند.

تور باتومی از تهران

تقاضا برای سفر به باتومی از تهران بیشتر از سایر شهرهای کشور است و به همین دلیل تور باتومی از تهران در اغلب روزهای سال برگزار می‌شود، این تور یکی از تورهای خارجی پر فروش آژانس پارسا گشت است که مسافران با خرید آن می‌توانند از خدمات متنوعی همچون بلیط رفت و برگشت با بهترین پرواز، هتل محل اقامت در شهر باتومی، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی بهره مند شوند. تنوع تور باتومی از تهران الی گشت بسیار زیاد است و پیدا کردن تور مناسب با هر بودجه‌ و سلیقه‌ای در این سایت امکان پذیر می‌باشد. روزانه پروازهای متعددی از مبدا فرودگاه امام خمینی تهران به مقصد فرودگاه شهر باتومی انجام می‌شود و مسافران ایرانی با پروازهای ایرلاین‌های داخلی و خارجی می‌توانند خود را در اسرع وقت به این شهر در کشور گرجستان برسانند. مدت زمان پرواز تهران به باتومی به عوامل مختلفی بستگی دارد.
اما به صورت متوسط این پرواز حدود 2 ساعت طول می‌کشد. اغلب پروازهای تور هوایی باتومی از تهران مستقیم است و هواپیما در طول مسیر توقف ندارد. تور هوایی باتومی از تهران در برنامه روزانه تورهای مسافرتی خارجی اغلب آژانس‌های مسافرتی همچون الی گشت قرار دارد و تهرانی‌ها به صورت حضوری و یا اینترنتی می‌توانند تور مسافرتی باتومی از تهران را برای تاریخ مورد نظر خود تهیه کرده و عازم این شهر در کشور گرجستان شوند. اگر قصد خرید تور مسافرتی باتومی از سایت الی گشت را دارید، در صورت نیاز به راهنمایی در هر یک از مراحل رزرو تور از طریق این سایت می‌توانید با شماره 0218540 تماس بگیرید. همچنین رزرو بلیط هواپیما به صورت سیستمی و یا چارتری هم از سایت الی گشت به مقصد شهرهای مختلف گرجستان امکان پذیر است و مسافران برای سفر هوایی به کشور گرجستان می‌توانند بلیط پرواز خود به صورت اینترنتی از سایت این آژانس تهیه کنند.
تور لحظه آخری باتومی
ارزانترین تور باتومی با پارسا گشت

 باتومی

باتومی یکی از زیباترین و شلوغ ترین شهرهای کشور گرجستان است و سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی این شهر به کشور گرجستان سفر می‌کنند. جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی متعددی در شهر باتومی وجود دارد که در زمان بازدید از آنها حضور یک تور لیدر یا راهنمای تور باتومی می‌تواند سفر شما را لذت بخش تر کند. راهنمای تور باتومی یا تور لیدر به شما کمک می‌کند تا با یک برنامه ریزی دقیق بتوانید در زمان محدود سفر به این شهر از جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی بیشتری در این شهر بازدید کنید و در بهترین رستوران‌ها و کافه‌های باتومی از خوردن غذاها و نوشیدنی‌های سنتی گرجستان لذت ببرید.
راهنمای تور باتومی می‌تواند اطلاعات جذاب و مفیدی را در مورد جاذبه‌های گردشگری و طبیعی این شهر در اختیار مسافران بگذارد. راهنمای تور مسافرتی باتومی از طرف آژانس برای بهبود کیفیت سفر و پاسخگویی به سوالات مسافران در طول سفر استخدام می‌شود و مسافرانی که پکیج تور آنها این آیتم را ندارد به دلخواه می‌توانند با پرداخت هزینه یک تور لیدر را هم در این سفر همراه خود داشته باشند.

بلیط تور باتومی

بلیط هواپیما باتومی الی گشت یکی از امکانات تور مسافرتی گرجستان است که به صورت رفت و برگشت به مشتریان این آژانس در زمان خرید بلیط تور باتومی ارائه می‌شود. فرودگاه بین المللی باتومی در جنوب این شهر در فاصله 20 کیلومتری از مرکز شهر بزرگ باتومی قرار دارد و مسافرانی که از ایران با پرواز ایرلاین‌های داخلی و خارجی عازم این شهر می‌شوند، پرواز آنها در این فرودگاه فرود می‌آید. بلیط تور باتومی پارسا گشت گشت در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس در سایت این آژانس قابل رزرو است و مسافران اغلب برای مدیریت هزینه‌های سفر خود و به دلیل فاصله نزدیک بین دو کشور ایران و گرجستان خرید بلیط تور باتومی اکونومی را به بلیط بیزینس ترجیح می‌دهند. مدت زمان پرواز تهران به باتومی به عوامل مختلف و شرایط جوی وابسته است،
اما به صورت کلی این پرواز حدود 2 ساعت طول می‌کشد و بلیط تور باتومی الی گشت از مبدا شهر تهران به مقصد شهر باتومی در کشور گرجستان از نوع چارتری است. هر مسافری که با بلیط تور مسافرتی باتومی را برای عزیمت به این شهر از آژانس الی گشت تهیه کرده باشد، در طول سفر مجاز به حمل 25 کیلوگرم بار همراه خود است و برای بیش از این مقدار باید هزینه‌ای به عنوان اضافه بار پرداخت کند. خرید بلیط تهران به باتومی و بالعکس به صورت تکی از سایت آژانس الی گشت هم امکان پذیر است، سایت الی گشت یکی از مجریان فروش بلیط تهران به باتومی می‌باشد و شما به صورت 24 ساعته می‌توانید از این سایت بلیط سفر هوایی خود به مقصد شهرهای مختلف کشور گرجستان را تهیه کنید.

هتل های تور باتومی

اگر با تور قصد سفر به شهر باتومی در کشور گرجستان را دارید، هتل محل اقامت یکی از خدمات جذابی است که در قالب پکیج تور مسافرتی باتومی الی گشت به مسافران ارائه می‌شود. مسافران آژانس الی گشت می‌توانند در زمان رزرو تور باتومی از سایت این آژانس هتل محل اقامت را به دلخواه از بین واحدهای اقامتی 3، 4 و یا 5 ستاره این شهر برای اقامت راحت و دلچسب در باتومی انتخاب کنند.
در زمان انتخاب هتل‌ های تور باتومی بهتر است برای اقامت ارزان در این شهر به سراغ هتل‌ های 3 ستاره بروید تا با هزینه‌های سفر شما کاهش یابد. تنوع هتل‌ های تور باتومی پارسا گشت بسیار زیاد است و شما در زمان رزرو تور هتل باتومی به مقصد این کشور از سایت پارسا گشت به راحتی می‌توانید هتل مورد نظر خود را با توجه به تعداد ستاره‌ها و موقعیت مکانی آن انتخاب کنید. معمولا اغلب مسافران ترجیح می‌دهند هتل محل اقامت خود در بندر باتومی را در نزدیکی ساحل و یا بناهای تاریخی این شهر رزرو کنند،
در زمان انتخاب تور هتل باتومی از سایت الی گشت می‌توانید موقعیت مکانی هتل مورد نظر را هم در این سایت مشاهده کنید. کیفیت هتل های تور مسافرتی باتومی یکی از عوامل موثر بر قیمت تمام شده پکیج تور شما است، اگر برای مدیریت هزینه‌های سفر خود به دنبال تور ارزان برای سفر به این شهر زیبا در کشور گرجستان هستید، باید هتل محل اقامت خود را از بین واحدهای اقامتی دو و سه ستاره انتخاب کنید و یا از مرکز شهر فاصله بگیرید. اقامت در هتل های تور مسافرتی باتومی با صبحانه به مسافران ارائه می‌شود و مسافران در مدت اقامت در هتل‌ های توریستی باتومی می‌توانند از خدمات متنوعی همچون اینترنت پر سرعت، صندوق امانات، لاندری، خدمات اسپا، کافی شاپ، فروشگاه و رستوران به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه مجزا استفاده کنند.
تور لحظه آخری باتومی
بهترین تور باتومی با پارسا گشت
Shape
Shape

We'll Find You A Home

Explore More Properties

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incid idunt ut labore ellt dolore magna the alora aliqua alora the tolda on fouter.