اطلاعات گردشگری دبی

کشور امارات

دبی یکی شهرهای امارات متحده عربی و از مدرن‌ترین شهرهای توریستی دنیا به شمار می‌رود که باعث شده است گردشگران زیادی برای تماشای معماری شگفت‌انگیز و آسمان‌خراش‌های فوق‌العاده، صحرا و دریای آرام و سواحل زیبا، خود را از گوشه‌وکنار دنیا به این منطقه از خاورمیانه برسانند. این شهر در خلیج فارس قرار دارد و از شمال شرقی به شارجه، از جنوب به ابوظبی و از جنوب‌شرق به سلطان‌نشین عمان متصل می‌شود.

فصل پر سفر دبی

دبی، آب‌وهوایی کویری دارد و در نتیجه در تمام طول سال، آب‌وهوای آن گرم و خشک است. از آنجایی که فصول دبی به دو فصل گرم و گرم‌تر تقسیم می‌شوند. بهترین زمان سفر به دبی حد فاصل ماه‌های نوامبر تا آوریل (ماه آبان تا فروردین) است که آب‌وهوای مطبوع‌تری بر شهر حاکم می‌شود. در زمستان‌ها میانگین دمای هوا حداکثر به ۲۳ درجه می‌رسد که در شب تا ۱۴ درجه سانتی‌گراد پایین می‌آید. این زمان از سال، به اصطلاح فصل پر سفر دبی (های سیزن) است و گردشگران زیادی با تور یا با برنامه‌ریزی خودشان، به این شهر سفر می‌کنند. در واقع، در طول کریسمس و تعطیلات سال نو و همچنین فصل‌های پرگردشگر یعنی از اواخر سپتامبر تا اواخر آوریل (از مهر تا فروردین)، هزینه‌ها به گران‌ترین حد خود می‌رسند انفجار در داخل نمایشگاه اکسپو دبی /ساختمان تخلیه شد   در فصل تابستان به‌خاطر گرما و شرجی بودن هوای شهر، گردشگران بسیار کمی به دبی سفر می‌کنند؛ لذا اکثر هتل‌ها تخفیف‌های مختلفی لحاظ می‌کنند، ضمن اینکه قیمت بلیط هواپیما و تورها هم کاهش می‌یابد. در کنار کاهش قیمت‌ها، آفرهای مختلفی هم روی انواع تورها اعمال می‌شود و از همین رو فصل کم سفر دبی (آف سیزن)، بهترین زمان برای سفر ارزان به این شهر به شمار می‌رود. یکی دیگر از مزیت‌های سفر به دبی در تابستان، جمعیت کم گردشگران است و در نتیجه دیگر خبری از صف‌های طولانی و مراکز خرید شلوغ نیست. پارک‌های آبی متعدد و پیست اسکی دبی نیز گرمای هوا را از ذهن شما پاک می‌کنند.

رستوران های دبی

دبی دارای رستوران های فوق العاده ای است که می توان در آن ها یک وعده غذا را صرف نمود و لذت فراوان برد. همانطور که می دانید یکی از معیارهای توریست ها برای سفر به هر شهر، چشیدن طعم غذاهای آن ها است. از این رو پرشین هتل تصمیم گرفته در ادامه مطلب به معرفی برخی از رستوران های لوکس دبی و رستوران های ایرانی در دبی با موزیک زنده بپردازد.

رستوران  La Petite Maison

این رستوران فرانسوی که در سرتاسر جهان شعبه دارد، شعبه‌ای نیز در دبی افتتاح کرده است که از قضا با استقبال خوبی مواجه شده و توریست‌های زیادی را به خود جذب کرده است. رستوران دارای یک اتاق غذاخوری مجلل و با شکوه است. این سالن به وضوح یادآور حال و هوای سواحل جنوب فرانسه یا Cote d’Azur است که حال در دبی تجسم یافته است.
بهترین رستوران های دبی را بشناسیم
رستوران  La Petite Maison-پارساگشت

رستوران TOMO

این رستوران از جمله رستوران‌های منحصر به‌فردی است که سبک و سیاق خاص خود را دارند. این گونه رستوران‌ها همواره می‌توانند وسوسه کننده باشند. این رستوران ژاپنی در سال ۲۰۱۳ توانست جایزه بهترین رستوران تازه تأسیس را از «دوبی تایم اوت» دریافت نماید. تیمی از آشپزهای کاربلد ژاپنی وظیفه تهیه منو و طبخ غذا در این رستوران را بر عهده دارند. ژاپنی بودن سرآشپز و دستیارانش به ژاپنی بودن منو محدود نمی‌شود. این خصلت در وقت شناسی رستوران نیز وجود دارد.
بهترین رستوران های دبی را بشناسیم
رستوران TOMO-پارساگشت

رستوران دینر این د اسکای دبی

اگر اهل تجربه ی یک روز پر از هیجان هستید، پیشنهاد می کنیم که صرف یک وعده غذا در رستوران دینر این د اسکای دبی را از دست ندهید. این رستوران که به عنوان یکی از خارق العاده ترین رستوران های دنیا از نظر مجله آمریکایی و معتبر فوربز مطرح شده است در محله ای به نام مارینا قرار دارد و دسترسی بسیار خوبی هم برای کسانی می خواهند به آن بروند فراهم آورده است.
بهترین رستوران های دبی را بشناسیم
رستوران دینر این د اسکای دبی-پارساگشت

رستوران ایرانی شایان

رستوران شایان بدون شک یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی است. اگر به دنبال رستورانی آرام، مجلل و دلنشین هستید که غذایی خوشمزه و باکیفیت هم ارائه می کند به رستوران شایان بروید. در رستوران ایرانی شایان امکان استفاده از رزرو میز، بیرون بر، سالن نهار خوری خصوصی، پارکینگ و صندلی چرخ دار قرار داده شده است. محیط این رستوران برای برگزاری جلسات اداری در گروه های بزرگ و نشستن خانواده به همراه کودکان خردسال مناسب می باشد. دیزاین این رستوران، مدرن و به روز است و فضای تمیز و زیبا و غذاهای آب دار و لذیذ این رستوران را مشهور کرده است.  
بهترین رستوران های دبی را بشناسیم
رستوران ایرانی شایان-پارساگشت

رستوران  Wild & The Moon

یک رستوران معروف و محبوب در دبی که در فضای اینستاگرام هم طرفداران بسیاری دارد؛ این رستوران در محیطی دوطبقه قرار گرفته و با گلدان‌های آویز زیبا، تزیین شده است.
بهترین رستوران های دبی را بشناسیم
رستوران  Wild & The Moon-پارسا گشت

مراکز خرید دبی

شهر تجاری دبی جاذبه های فراوانی دارد که بخشی از آن ها مربوط به مراکز خرید شهر دبی می شود. شهر دبی با مراکز خرید و مجتمع های تجاری اش، به عنوان بهشتی برای مد و پوشاک بدل شده که خودنمایی برترین برندها در بازارهای شهر دبی حکایت از این مسئله دارد. در این بخش با بازارهای مهم شهر دبی آشنا خواهید شد که اطلاعات بیشتر آن ها در مطلب مراکز خرید دبی قابل دسترس می باشد.

مرکز خرید دبی مال، مشهور ترین بازار جهان

مرکز خرید دبی مال یکی از مشهور ترین بازار های جهان است که از نظر وسعت و زیبایی بی مثال می باشد. قدم زدن در این مال بزرگ مسلماً فوق العاده بوده و البته می طلبد که با کیفی سرشار از پول به آن مراجعه نمایید. زیرا قیمت های این مرکز خرید دبی بسیار فضایی بوده و هر کسی توان خرید از آن را ندارد. گردشگران تور دبی عاشق این مرکز خرید هستند و حداقل برای بازدید از این بازار به آن مراجعه می کنند. مرکز خرید دبی مال  دبی مال دارای 1200 فروشگاه و غرفه تجاری می باشد که برای بازدید از این غرفه های رنگارنگ و بِرند باید چند روزی را وقت بگذارید. از جاذبه های مهم شهر دبی که در این بازار قرار گرفته اند می توان به پاتیناژ (اسکی روی یخ)، آب نماهای موزیکال و معروف دبی، آکواریوم دبی، پارک موضوعی و … اشاره کرد. این بازار امارات هزینه های میلیاردی در بر داشته که سبب شده خاص ترین بازار جهان باشد.

سیتی سنتر دیره دبی

مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی یکی از با سابقه ترین بازار های تجاری در شهر عروس امارات است که بهشتی برای خرید کردن می باشد. این مرکز خرید درسال 1995 میلادی در بهترین منطقه شهر دبی (دیره) که جنبه تجاری دارد قرار گرفته است. این بازار به دلیل سابقه درخشانی که دارد پرآوازه بوده و هر گردشگری ترجیح می دهد خرید های خود را از این بازار انجام دهد. مهم ترین خصیصه این بازار وجود هتل های دبی در این منطقه می باشد که دسترسی گردشگران را آسان نموده است.
مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی-پارسا گشت

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی یکی از با سابقه ترین بازارهای شهر است که برای خرید اجناس قیمت مناسب و شیک، بهترین گزینه می باشد. این بازار یکی از مرتفع ترین مراکز خرید می باشد که به نام های بورجومان و بورجمان نیز خطاب می شود. در این مجتمع تجاری شهر شگفتی ها، می توان دنیای مد و زیبا ترین لباس ها را مشاهده کرد و با قیمتی بسیار منصفانه آن ها را خریداری نمود. این بازار زیبای دبی به 2 بخش قدیم و جدید دسته بندی می شود. مجتمع تجاری برجمان 320 غرفه تجاری دارد که انواع برندهای معتبر جهانی را عرضه می کند. در این بازار محال ممکن است پا بگذارید و خرید های زیاد انجام ندهید، چون قیمت هایی عالی، برندهایی معتبر و کیفیتی بالا دارد. در طبقه سوم این مجتمع تجاری، تجهیزات بازی قرار داده شده تا کودکان مشغول تفریح شوند. رستوران و کافی شاپ، خدمات تاکسی سرویس، پارکینگ و … از دیگر اجزای تشکیل دهنده بازار هستند.

تور سافاری دبی

شهر زیبای دبی بدون شک یکی از خاص ترین ها در جهان است. چه از نظر ساختمانی و چه از نظر جاذبه های طبیعی؛ یکی از این جاذبه های طبیعی کویر دبی است که فوق العاده زیبا و دیدنی بوده و یکی از تفریحات عالی نزد گردشگران به شمار می رود. از دیرباز تا کنون کویر امارات متحده عربی یکی از جذاب ترین کویرهای جهان است که همین امر سبب شده گردشگران به تور سافاری دبی نیز علاقمند شوند.تور سافاری دبی شما را به دل کویر می برد و لذت سوار شدن بر ماشین ای غول پیکر را به شما می دهد که با سرعتی بالا، شن های صحرا را درهم شکسته و خودنمایی می کند.
تور سافاری دبی | رزرو آنلاین تور سافاری دبی | رزرو آنلاین تور سافاری دبی با
تور سافاری دبی-پارسا گشت
تفریح تور سافاری در شهر شگفتی ها شاید کمی هزینه بر باشد، اما مسلماً لذت صحرانوردی ارزشش بیشتر هزینه ی پرداختی است. در کویر امارات متحده عربی یک چایخانه و لمکده تعبیه شده تا گردشگران با صرف نوشیدنی و … لذت سافاری را چند برابر تجربه کنند. شتر سواری، اسکی روی شن، موتور سواری در پیست شنی و تتو روی بدن با حنا و … از دیگر تفریحات و امکانات موجود در سافاری دبی است که می توانید آن ها را انجام دهید. استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید. خودرو های سافاری با وسیله ای به نام رول کیج ایمن شده اند تا در صورت وارونه شدن، آسیبی به گردشگران نرسد

موشن گیت دبی

موشن گیت، شهربازی فوق العاده دیدنی در شهر دبی که ما را به یاد سینماهای هالیوودی می اندازد. در واقع نام شهربازی هالیوودی شایسته این شهربازی است که در مدتی کم، محبوبیت فراوانی را کسب کرده است. 27 وسیله بازی در این مجموعه وجود دارد که برای تفریح و سرگرمی تدارک دیده شده اند تا میهمانان با شخصیت های کارتونی مانند سیندرلا، میکی موس، یوگی و دوستان و … همبازی شوند کمپانی های موجود در این شرکت فوق العاده مشهور هستند که می توان از جمله آن ها به شرکت دریم ورکز، کلمبیا پیکچرز، لیونزگیت و … اشاره کرد. ترن هوایی این شهربازی فوق العاده محبوب بوده و یکی از مهیج ترین مکان های موشن گیت دبی به شمار می رود. انیمیشن هایی همچون هتل ترانسیلوانیا، سرزمین اسمورف ها، شِرک و … از دیگر جذابیت های این مکان تفریحی می باشند.
پارک موضوعی موشن گیت دبی کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید  بدانید - کجارو
موشن گیت دبی-پارساگشت

زیبا ترین مسجد دبی

مسجد عمربن الخطاب لعنة الله عليه دبی نام زیبا ترین مسجد در شهر دبی است که چشمان شما را مسحور خود می کند. این مسجد در سال 2011 افتتاح شده که در دل جاده شیخ زاید قرار گرفته است. مساحت مسجد حدود 8700 متر مربع بوده که بیش از 2000 نمازگزار را درون خود جای می دهد. این مسجد دبی الهام گرفته شده از مسجد سلطان احمد استانبول است که موسس آن تاجری به نام خلف الهبوتور نام دارد. واژه الفاروق، به معنی متمایز بودن خوبی از بدی است و نام مسجد، اقتباس شده از نام یکی از اصحاب پیامبر می باشد. پلان معماری مسجد فوق العاده بوده و همین امر باعث شده گردشگران تور دبی حتماً به بازدید از این مسجد بروند.
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری بدروم-02188487124

تور لحظه آخری بدروم بهترین زمان سفر به بدروم بهار ترکیب رطوبت و دما در فصل بهار باعث شده که فصل بهار بدروم آب و

تور ارزان بدروم-02188487124

تور ارزان بدروم به دلیل سرد بودن بیش از حد هوا در فصول پاییز و زمستان فقط در دو فصل ابتدایی سال تور بدروم برگزار

تور لوکس بدروم

تور بدروم به دلیل سرد بودن بیش از حد هوا در فصول پاییز و زمستان فقط در دو فصل ابتدایی سال تور بدروم برگزار می‌شود؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات گردشگری دبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت