بهترین فصل های دبی

مارس تا ژوئن = بهار

با رسیدن تعطیلات نوروزی بسیاری از گردشگران دبی را به عنوان مقصد سفر بهاری خود انتخاب می‌کنند. در این فصل دبی آب و هوای دلچسب و مناسبی هم دارد و اگر با آفتاب کمی تند این شهر در فصل بهار مشکلی نداشته باشید، می‌توانید از تفریحات آبی فوق‌العاده دبی هم استفاده کنید و لحظاتی فوق‌العاده را در این مقصد زیبای گردشگران دنیا بگذرانید.

 

ژوئن تا سپتامبر=تابستان

دبی در تابستان روزهای خلوتی را از نظر تعدد گردشگران پشت سر می‌گذارد. هوای این شهر در تابستان بسیار گرم است و مسافران ترجیح می‌دهند در فصولی که آب و هوا مناسب‌تر است به دبی سفر کنند. البته با توجه به همین موضوع، قیمت هتل‌ها و سایر امکانات تفریحی و رفاهی در این زمان ارزان‌تر و مناسبت‌تر است و در این فصل قیمت تور دبی به پایین‌ترین حد خود می‌رسد.

 

سپتامبر تا دسامبر= پاییز

پاییز بهترین زمان سفر به دبی است. این شهر در پاییز آب و هوایی خنک و بسیار دلپذیر دارد و از نظر بارندگی نیز بارش زیادی را تجربه نمی‌کند. قیمت تور دبی در این فصل احتمالا کمی بیشتر است اما آب و هوا لحظاتی شگفت‌انگیزتر را در سفر به این شهر زیبا و دیدنی برایتان رقم خواهد زد.

 

مارس تا ژوئن=زمستان

زمستان نیز فصل بسیار مناسبی برای سفر با تور دبی است. در این فصل خبری از برف و سرما در دبی نیست و تنها گاهی ممکن است بارش‌های پراکنده باران را تجربه کنید. قیمت تور دبی در این فصل نیز کمی بالاتر است، چرا که آب و هوای دلچسب شهر نیز شما را برای داشتن سفری خاطره‌انگیزتر همراهی می‌کند!

آفر تور دبی، پیشنهاد ویژه پارسا گشت خاطره را از دست ندهید!

 گزینه‌ای است که بسیاری از گردشگرانی که می‌خواهند سفری ارزان‌تر را به این شهر زیبا و دیدنی تجربه کنند، به دنبالش می‌گردند. آفر تور دبی تخفیف‌های مختلفی را از سوی شرکت‌های هواپیمایی و هتل‌ها شامل می‌شود و معمولا در فصل‌هایی اتفاق می‌افتد که دبی روزهای خلوت‌تری را از نظر شمار گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند، می‌گذراند.

البته خود این مسئله برای بسیاری از مسافران تور دبی مزیت محسوب می‌شود و ترجیح می‌دهند زمانی به این شهر سفر کنند که جاذبه‌های گردشگری دبی خلوت‌تر هم باشد.

زمان هم در آفر تور دبی بسیار اثر گذار است و معمولا فرصت زیادی تا برگزاری این تورها از زمان اعلام باقی نمانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *