تور تایلند

شرایط و مدارک رزرو تور تایلند 1402 چیست؟

در صورتی که به دنبال رزرو تور تایلند هستید، باید مدارک زیر را جهت اخذ ویزا به کارشناسان تور ارائه دهید:

در نظر داشته باشید که در صورت ارائه‌ی کامل مدارک فوق، احتمال ریجکتی ویزا بسیار پایین است. پس از ارائه مدارک مذکور ظرف مدت 5 الی 6 روز کاری، پاسخ به درخواست ویزای شما صادر می‌شود. البته ممکن است در ایام پیک سفر، صدور ویزا حدود 10 تا 12 روز کاری طول می‌کشد .

شرایط سفر به تایلند در فصول مختلف سال

6 ماهه‌ی اول سال در تایلند، بارندگی‌ها و میزان حرارت هوا بیشتر است. به همین دلیل هم در بهار یا تابستان، گشت و گذار در سطح شهر کار چندان ساده‌ای نیست. اما در این فصول تقاضا برای سفر به این کشور کاهش می‌یابد. در نتیجه می‌توانید ارزان ترین تور تایلند را در این ایام رزرو کنید. با وجود اینکه هزینه‌های سفرتان در 6 ماه نخست سال کاهش می‌یابد. اما پیشنهاد می‌کنیم با پرداخت هزینه‌ی ببیشتر پاییز و زمستان را برای سفر به این کشور انتخاب کنید.؛ زیرا در این فصول از میزان بارندگی و دمای هوا کاسته می‌شود. به طبع با بهبود شرایط آب و هوایی تقاضا نیز برای رزرو تورهای تایلند افزایش پیدا می‌کند.

مبدا و مقصد پروازهای ایرانی تور تایلند

پروازهای ماهان از تهران به سمت دو شهر پوکت و پاتایا انجام می‌شود. معمولا هواپیماهای ماهان در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه از تهران به بانکوک و هر هفته دوشنبه‌ها از تهران به پوکت پرواز دارند. پروازهای ماهان در طول مسیر خود در هیچ شهری توقف نمی‌کنند و هزینه‌های سفر با آن‌ها نیز حداقل ده درصد پایین‌تر از سایر ایرلاین‌ها است. البته در صورت خرید بلیط تهران بانکوک از هواپیمایی سلام ایر، هزینه‌ سفر به تایلند حدود 5 تا 10 درصد نسبت به پرواز با ماهان کاهش پیدا می‌کند؛ زیرا قیمت بلیط تایلند با این ایرلاین در برخی مقاطع سال از هواپیماهای ماهان پایین‌تر است.

امکان برگزاری تور تایلند از چه شهرهایی وجود دارد؟

شما می‌توانید تور تایلند از شیراز یا تور تایلند از مشهد را نیز رزرو نمایید. با این تفاوت که سفر به تایلند از این شهرها فقط با ایرلاین‌های سلام‌ایر، قطر ایرویز و امارات ایرویز انجام می‌شود. پروازهای ایرلاین‌های مذکور هر کدام یک توقف حداقل 3 یا 4 ساعته در یکی از مقصدهای مسقط، دوحه و دبی دارند. با وجود اینکه پروازهای بانکوک از مشهد و شیراز گران‌تر از پروازهای ماهان هستند. اما برخلاف پروازهای ماهان، می‌توانید روزانه حداقل یک پرواز را از مشهد و شیراز برای سفر به تایلند پیدا کنید. هر چند که از نظر هزینه این پروازها رزرو این پروازها مناسب مسافران تور ارزان تایلند نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *