بهترین هتل‌ های کوش آداسی با پارک آبی

تا همین چند سال پیش انتخاب بیشتر افراد در سفر به ترکیه شهرهایی مانند استانبول، آنکارا یا ازمیر بود و کمتر کسی به سراغ شهرهای دیگر این کشور مخصوصا شهری مثل کوش آداسی می‌رفت. در چند سال اخیر اما این کشور با ساخت هتل‌ها، پارک‌های آبی و تفریحات مختلف برای گردشگران به یکی از مقاصد توریستی کشور ترکیه تبدیل شده است. هتل‌ها و پارک‌های آبی لوکس و شگفت‌انگیز این شهر، کوش آداسی را به محلی دیدنی برای تماشاگران تبدیل کرده‌اند و مسافران با انتخاب این شهر می‌توانند در عین تجربه آرامشی بی‌نظیر در هتل‌ های زیبای این شهر، تفریحاتی هیجان‌انگیز و متفاوت را هم تجربه کنند.

مسافران کوش آداسی در مدت اقامت خود در این شهر امکان سکونت در هتل‌ هایی را دارند که در کنار خدمات متعدد رفاهی، تفریحات مختلفی مانند تفریحات پارک آبی را به طور اختصاصی به مسافران خود ارائه می‌کنند. مزیت اقامت در این هتل‌ها عدم نیاز به صرف هزینه اضافه برای انجام تفریحات آبی است. همچنین نیازی نیست که برای تفریحات مختلف از هتل خود خارج شوید و هزینه‌ای هم برای رفت و آمد صرف کنید. در ادامه می‌توانید ۵ هتل معروف کوش آداسی که دارای پارک‌های آبی است را با جزئیات خدمات و امکانات بیشتر بشناسید.

 هتل آکوا فانتزی، محلی برای تجربه تفریحات رویایی

هتل آکوا فانتزی (Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa)، به عنوان یکی از هتل‌های ۵ ستاره زیبا منطقه کوش‌آداسی، با ترکیب بی‌نظیری از تفریحات هیجان‌انگیز، امکانات لوکس و خدمات تفریحی ویژه، به مهمانان فرصتی منحصربه‌فرد برای تجربه‌ تعطیلاتی لذت‌بخش می‌دهد. این هتل با طراحی زیبا و مدرن، پارک آبی فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده که با استخرهای جذاب و بخش تفریحات آبی، تمامی افراد از جمله کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را به سرگرمی و تفریح خوش‌گذرانی دعوت می‌کند.

همچنین، امکانات رفاهی و آب‌ درمانی مدرن در اسپا هتل، حمام ترکی، سالن ماساژ و بسیاری موارد دیگر به مهمانان فرصت می‌دهد تا لحظاتی آرامش‌بخش را تجربه کرده و از خدمات با کیفیت برخوردار شوند. با توجه به ترکیب منحصربه‌فرد این همه امکانات، هتل آکوا فانتزی به عنوان یک مقصد ویژه برای تعطیلات شاد و لذت‌بخش در منطقه کوش‌آداسی، به راحتی توجه مسافران را به خود جلب کرده و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

اگر تصور می‌کنید که پارک آبی تنها مزیت اقامت در هتل آکوا است سخت در اشتباهید. این هتل بعد از پارک آبی به رستوران‌های متعدد با انواع غذاهای خوش‌عطر و طعم معروف می‌باشد. در این هتل همچنین انواع سالن‌های ماساژ، حمام ترکی، سونا و… نیز برای استفاده مسافران موجود می‌باشد. تمام اتاق‌های هتل فانتزی آکوا به اینترنت پرسرعت متصل هستند و در هر اتاق تراس و بالکن اختصاصی با امکانات مختلف جهت کار مسافران موجود می‌باشد.

هتل آکوا فانتزی -پارساگشت
هتل آکوا فانتزی -پارساگشت

۲.هتل سی ال سی گلف اند اسپا، محلی برای هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی

هتل سی ال سی گلف اند اسپا (Hotel CLC Kusadasi Golf And Spa Resort)، به عنوان یک هتل ۵ ستاره جذاب در منطقه لانگ بیچ کوش‌آداسی، ترکیبی ارزشمند از تجربه‌ گلف، تفریحات آبی و امکانات لوکس را برای مسافران فراهم کرده است.

این هتل دارای محیطی زیبا است و با در اختیار گذاشتن زمین‌های گلف حرفه‌ای به علاقه‌مندان به این ورزش به آن‌ها فرصتی برای تجربه‌ لحظاتی آرام و شگفت‌آور در میان طبیعت را می‌دهد. همچنین، سالن ورزشی مدرن هتل با امکانات رفاهی و آب‌ درمانی، زمین تنیس، تفریحات ورزشی و بسیاری موارد دیگر به مهمانان فرصت می‌دهد تا روح و جسم خود را از استرس رها کنند و از آرامش لذت ببرند. با توجه به ترکیب هماهنگ این امکانات، هتل سی ال سی گلف اند اسپا به عنوان مقصدی مناسب برای افراد علاقه‌مند به استراحت در کنار ورزش و طبیعت، شناخته می‌شود و تجربه‌ای متفاوت و بی‌نظیر را به مسافران خود هدیه می‌دهد.

هتل سی ال سی گلف اند اسپا - هتل های کوش آداسی -

همان‌طور از اسم این هتل مشخص است، علاوه‌بر پارک و تفریحات آبی، یکی دیگر از تفریحات این هتل زمین گلف و سالن مخصوص اسپاست. در این هتل انواع زمین‌های گلف، مینی‌گلف و تنیس با امکانات ویژه برای مسافران فراهم شده‌اند تا در کنار تفریحات آبی، تفریحات ورزشی را هم امتحان کنند.

البته سایر خدمات این هتل هم با بهترین امکانات در اختیار مسافران قرار دارند، به عنوان مثال همه اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی مانند مبل، صندوق امانات، ماشین ظرفشویی و امکانات کامل پخت و پز می‌باشد، به عبارت دیگر تمام اتاق‌های این هتل صرفا یک اتاق نیستند و به صورت سوییتی مجهز طراحی شده‌اند که مسافران به جای پرداخت هزینه غذا در رستوران می‌توانند غذا را در داخل اتاق خود طبخ کنند. در مجموع در مورد این هتل می‌توان اینطور گفت که در هتل سی ال سی، هر آنچه که مسافر برای اقامتی راحت مانند خانه خود به آن نیاز دارد را دارا می‌باشد که در کنار تفریحات مختلف اقامت در این هتل را برای مسافران به تجربه‌ای به یادماندنی تبدیل می‌کنند.

 

۳.هتل رامادا، تفریحاتی جذاب در کنار اقامت راحت و لوکس

هتل رامادا (Ramada Resort Kusadasi & Golf) یکی دیگر از هتل های کوش آداسی با پارک آبی است که با ترکیبی از سواحل زیبا، امکانات ورزشی برجسته و خدمات لوکس، یک مقصد بی‌نظیر در منطقه کوش‌آداسی به شمار می‌آید. این هتل با معماری زیبا و مدرن، تمامی امکاناتی را که مسافران انتظار دارند، در اختیارشان قرار می‌دهد. از جمله امکانات هتل رامادا می‌توان به زمین‌های گلف حرفه‌ای، سالن ورزشی، ۵ استخر روباز، سرسره آبی، آب درمانی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که به مهمانان فرصت می‌دهد تا تعطیلاتی جذاب و آرام را تجربه کنند. با توجه به ترکیب کامل از زیبایی طبیعت ساحلی، امکانات ورزشی متنوع و خدمات رفاهی بی‌نظیر، هتل رامادا به عنوان یک مقصد تمامی علاقه‌مندان به تعطیلات زیبا و لذت‌بخش را به خود جذب کرده و تجربه‌ای متفاوت و به یادماندنی را در اختیارشان می‌گذارد.

از امکانات ویژه هتل رامادا می‌توان به زمین تنیس و گلف برای افرادی که به این دو ورزش علاقه دارند، اشاره کرد. زمین گلف و تنیس این هتل هم مانند پارک آبی اختصاصی و مخصوص مسافرانی است که در آن اقامت دارند. این هتل همچنین دارای یک ساحل اختصاصی هم هست که بدون نگرانی بابت ازدحام و شلوغی می‌توانید در ساحل آن قدم زده، روی شن‌ها دراز بکشید و از زیبایی‌های دریا و ساحل این شهر لذت ببرید.

هتل پاین بی هالیدی ریزورت یکی از بهترین هتل ها با پارک آبی در کوش آداسی برای زوج ها

Pine Bay Holiday Resort Kusadasi در 6 کیلومتری خانه مریم مقدس واقع شده است و دارای آرایشگاه، سکوی آفتابگیر و استخر روباز فصلی است. این مکان که در مرکز کوش آداسی واقع شده است، دسترسی سریع به پارک آبی آدالند مناسب برای خانواده را می دهد.

مارینا کوش آداسی کمتر از 4.7 کیلومتر فاصله دارد. در ساحل، در فاصله 750 متری، مهمانان می‌توانند تخت‌های آفتاب‌گیر، چتر آفتاب‌گیر و حوله پیدا کنند. 10 دقیقه پیاده روی شما را به ساحل شنی می رساند. یک رانندگی کوتاه شما را به پارک آبی آکوا فانتزی می رساند.

امکانات هتل پاین بی هالیدی ریزورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *